Un grup de 20 jóvens bascos el brot de coronavirus en Calp

 

La Conselleria de Sanitat ha confirmat este dijous l’existència d’un brot de 19 positius per Covid-19 en Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), d’origen vacacional i segons, ha explicat l’ajuntament de la localitat, es tracta d’un grup de jóvens que passava les seues vacacions en la localitat.

 

Tal com ha informat ‘Levante-EMV’, el grup jove té entre 17 i 18 anys i són tots d’origen basc. Precisament, és esta comunitat autònoma la que més positius està reportant, juntament amb Madrid, cada dia. En un comunicat difós en xarxes socials, el consistori ha indicat que, després de resultar positives les proves, els xics s’han quedat confinats i s’ha «controlat en tot moment» la situació.

 

«Des de l’Ajuntament s’han fet les gestions necessàries per a que eixes persones puguen quedar-se confinades en la seua residència vacacional fins que complisquen la quarantena. Al costat de les necessitats sanitàries s’han cobert les seues necessitats bàsiques i d’avituallament», han indicat.

 

Es tracta d’un grup jove «que ha actuat amb responsabilitat, minimitzant els riscos de contagi i que es troba a l’espera d’acabar la quarantena per a tornar al seu lloc d’origen», ha difós «un missatge de tranquil·litat» a la població, a la que anima a continuar complint les mesures de prevenció.

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.