Un grup de 20 jóvens bascos el brot de coronavirus en Calp

 

La Conselleria de Sanitat ha confirmat este dijous l’existència d’un brot de 19 positius per Covid-19 en Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), d’origen vacacional i segons, ha explicat l’ajuntament de la localitat, es tracta d’un grup de jóvens que passava les seues vacacions en la localitat.

 

Tal com ha informat ‘Levante-EMV’, el grup jove té entre 17 i 18 anys i són tots d’origen basc. Precisament, és esta comunitat autònoma la que més positius està reportant, juntament amb Madrid, cada dia. En un comunicat difós en xarxes socials, el consistori ha indicat que, després de resultar positives les proves, els xics s’han quedat confinats i s’ha «controlat en tot moment» la situació.

 

«Des de l’Ajuntament s’han fet les gestions necessàries per a que eixes persones puguen quedar-se confinades en la seua residència vacacional fins que complisquen la quarantena. Al costat de les necessitats sanitàries s’han cobert les seues necessitats bàsiques i d’avituallament», han indicat.

 

Es tracta d’un grup jove «que ha actuat amb responsabilitat, minimitzant els riscos de contagi i que es troba a l’espera d’acabar la quarantena per a tornar al seu lloc d’origen», ha difós «un missatge de tranquil·litat» a la població, a la que anima a continuar complint les mesures de prevenció.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.