Un grup de 20 jóvens bascos el brot de coronavirus en Calp

 

La Conselleria de Sanitat ha confirmat este dijous l’existència d’un brot de 19 positius per Covid-19 en Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), d’origen vacacional i segons, ha explicat l’ajuntament de la localitat, es tracta d’un grup de jóvens que passava les seues vacacions en la localitat.

 

Tal com ha informat ‘Levante-EMV’, el grup jove té entre 17 i 18 anys i són tots d’origen basc. Precisament, és esta comunitat autònoma la que més positius està reportant, juntament amb Madrid, cada dia. En un comunicat difós en xarxes socials, el consistori ha indicat que, després de resultar positives les proves, els xics s’han quedat confinats i s’ha «controlat en tot moment» la situació.

 

«Des de l’Ajuntament s’han fet les gestions necessàries per a que eixes persones puguen quedar-se confinades en la seua residència vacacional fins que complisquen la quarantena. Al costat de les necessitats sanitàries s’han cobert les seues necessitats bàsiques i d’avituallament», han indicat.

 

Es tracta d’un grup jove «que ha actuat amb responsabilitat, minimitzant els riscos de contagi i que es troba a l’espera d’acabar la quarantena per a tornar al seu lloc d’origen», ha difós «un missatge de tranquil·litat» a la població, a la que anima a continuar complint les mesures de prevenció.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real no gana en Mendizorroza des de 2020 i encadena quatre visites sense véncer

L'equip groc visita a l'Alabés en la jornada 28 amb un balanç advers a Vitòria: 3 triomfs en 13 dols i quatre desplaçaments recents sense guanyar.

El València només va guanyar 7 de 38 visites a l’Oviedo i no venç en Primera allí des de fa més de trenta anys

El València visita a l'Oviedo en la jornada 28 amb un balanç molt desfavorable en el Carlos Tartiere: 7 victòries en 38 partits i més de trenta anys sense guanyar en Primera.

L’Elx visita el Bernabéu amb un historial sense victòries i un 4-0 com a últim precedent

L'Elx torna al Bernabéu després del 4-0 encaixat al febrer de 2023 i sense haver guanyat mai allí. En 24 visites només ha sumat quatre empats i va patir golejades històriques.

El Peníscola expulsa a dos abonats per la invasió de pista davant el Noia

El club ha retirat l'abonament a dos aficionats que van irrompre en la pista després del dol davant Noia: vetos de 5 i 2 anys i multa de 12.000 euros. L'entitat va anunciar que instarà la repetició de la sanció i va lamentar el mal esportiu, econòmic i reputacional.

Detingut un conductor drogat després d’atropellar a dos ciclistes quan fugia a Orihuela

Un jove de 22 anys va donar positiu en THC i va ser arrestat després d'atropellar a dos ciclistes en fugir d'una patrulla en la N-340, a l'altura d'Orihuela. Un dels ferits va rebre l'alta; l'altre seguix ingressat sense risc vital.

Tempestes molt fortes descarreguen més de 30 l/m² en una hora en el sud d’Alacant

El sud d'Alacant registra tempestes d'intensitat molt forta amb més de 30 l/m² en una hora, acumulats destacats a Elx i 270 llamps. La província està en avís groc.

Troben un cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna i descarten indicis criminals

Un cos amb les cames amputades ha sigut trobat en una planta de reciclatge de Paterna a les 2.30 hores. Les primeres perquisicions descarten indicis de criminalitat.

Tempestes molt fortes en el sud d’Alacant deixen més de 30 l/m² en una hora i 51,2 a Elx

El sud d'Alacant encadena tempestes molt fortes, amb pics de més de 30 l/m² en una hora. Elx suma 51,2 l/m² a les 10.00, amb avís groc i 270 rajos.