Un grup de 20 jóvens bascos el brot de coronavirus en Calp

 

La Conselleria de Sanitat ha confirmat este dijous l’existència d’un brot de 19 positius per Covid-19 en Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), d’origen vacacional i segons, ha explicat l’ajuntament de la localitat, es tracta d’un grup de jóvens que passava les seues vacacions en la localitat.

 

Tal com ha informat ‘Levante-EMV’, el grup jove té entre 17 i 18 anys i són tots d’origen basc. Precisament, és esta comunitat autònoma la que més positius està reportant, juntament amb Madrid, cada dia. En un comunicat difós en xarxes socials, el consistori ha indicat que, després de resultar positives les proves, els xics s’han quedat confinats i s’ha «controlat en tot moment» la situació.

 

«Des de l’Ajuntament s’han fet les gestions necessàries per a que eixes persones puguen quedar-se confinades en la seua residència vacacional fins que complisquen la quarantena. Al costat de les necessitats sanitàries s’han cobert les seues necessitats bàsiques i d’avituallament», han indicat.

 

Es tracta d’un grup jove «que ha actuat amb responsabilitat, minimitzant els riscos de contagi i que es troba a l’espera d’acabar la quarantena per a tornar al seu lloc d’origen», ha difós «un missatge de tranquil·litat» a la població, a la que anima a continuar complint les mesures de prevenció.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.