Sanitat notifica 38 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este divendres, 20 de novembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 38 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 8 brots en la província de Castelló; en Alacant i 23 en València.

 

A continuació, els 38 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 12 focus. A demés, cal destacar la situació de Torreblanca, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), que ha registrat un brot de 24 contagis d’origen social.

 

Per últim, el segon brot de coronavirus més numerós ha tingut lloc en la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), a on s’han notificat 19 contagis, tots d’origen laboral. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Albalat de La Ribera: 3 casos. Origen social
  • Alcalà de Xivert: 4 casos. Origen social
  • Algemesí: 5 casos. Origen laboral
  • Ayora: 6 casos. Àmbit educatiu
  • Benicarló: 3 casos. Origen social
  • Benidorm: 6 casos. Origen social
  • Callosa d’En Sarrià: 3 casos. Origen laboral
  • Carcaixent: 4 casos. Origen social
  • Castelló de la Plana: 3 casos. Origen laboral
  • Chella: 3 casos. Origen social
  • Cullera: 3 casos. Origen social
  • Formentera del Segura: 3 casos. Origen social
  • Guardamar del Segura: 3 casos. Origen social
  • L’Alcora: 6 casos. Origen laboral
  • L’Alcúdia: 7 casos. Origen social
  • La Vall d’Uixó: 19 casos. Origen laboral
  • Pedreguer: 3 casos. Origen social
  • Sagunt: 8 casos. Àmbit educatiu
  • San Isidro: 3 casos. Origen social
  • Sant Joan de Moró: 5 casos. Origen laboral
  • Sedaví: 9 casos. Origen laboral
  • Segorbe: 4 casos. Origen social
  • Torreblanca: 24 casos. Origen social
  • Torrent: 10 casos. Origen social
  • Torres Torres: 4 casos. Origen social
  • Torrevieja: 4 casos. Àmbit educatiu
  • València: 10 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social

 

Últimes notícies

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.

Íñigo Pérez busca a Vitòria la seua primera victòria amb el Vila-real

Íñigo Pérez afronta la visita del Vila-real a Mendizorrotza amb el repte d’estrenar-se amb triomf en Lliga, després de dos empats a domicili i amb tota la plantilla disponible.

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.

El PSPV arranca el curs polític amb reunió a Les Corts i executiva clau per a 2027

El PSPV arrancarà dilluns 31 d’agost el curs polític amb una reunió del grup de Les Corts amb Diana Morant i, de vesprada, una executiva que tancarà la Conferència Política de setembre i el calendari de primàries per a 2027.

El robatori del Tresor de Villena eleva a tres els saquejos d’or en museus espanyols enguany

El saqueig del Tresor de Villena, valorat en cinc milions d’euros, és el tercer robatori d’or en museus espanyols enguany, després dels de Badajoz i Albacete, tots amb un patró d’actuació ràpid i violent.