Sanitat notifica 38 brots nous de coronavirus en el territori valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este divendres, 20 de novembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 38 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 8 brots en la província de Castelló; 7 en Alacant i 23 en València.   A continuació, els 38 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus […]

 

Este divendres, 20 de novembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 38 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 8 brots en la província de Castelló; 7 en Alacant i 23 en València.

 

A continuació, els 38 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 12 focus. A demés, cal destacar la situació de Torreblanca, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), que ha registrat un brot de 24 contagis d’origen social.

 

Per últim, el segon brot de coronavirus més numerós ha tingut lloc en la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), a on s’han notificat 19 contagis, tots d’origen laboral. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Albalat de La Ribera: 3 casos. Origen social
  • Alcalà de Xivert: 4 casos. Origen social
  • Algemesí: 5 casos. Origen laboral
  • Ayora: 6 casos. Àmbit educatiu
  • Benicarló: 3 casos. Origen social
  • Benidorm: 6 casos. Origen social
  • Callosa d’En Sarrià: 3 casos. Origen laboral
  • Carcaixent: 4 casos. Origen social
  • Castelló de la Plana: 3 casos. Origen laboral
  • Chella: 3 casos. Origen social
  • Cullera: 3 casos. Origen social
  • Formentera del Segura: 3 casos. Origen social
  • Guardamar del Segura: 3 casos. Origen social
  • L’Alcora: 6 casos. Origen laboral
  • L’Alcúdia: 7 casos. Origen social
  • La Vall d’Uixó: 19 casos. Origen laboral
  • Pedreguer: 3 casos. Origen social
  • Sagunt: 8 casos. Àmbit educatiu
  • San Isidro: 3 casos. Origen social
  • Sant Joan de Moró: 5 casos. Origen laboral
  • Sedaví: 9 casos. Origen laboral
  • Segorbe: 4 casos. Origen social
  • Torreblanca: 24 casos. Origen social
  • Torrent: 10 casos. Origen social
  • Torres Torres: 4 casos. Origen social
  • Torrevieja: 4 casos. Àmbit educatiu
  • València: 10 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social

 

Últimes notícies

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.

Familiars dels dos desapareguts de la dana esperen que hi haja responsabilitats polítiques

Familiars de Francisco i Elisabeth, desapareguts en la dana de 2024, reclamen responsabilitats polítiques i continuen esperant trobar-ne els cossos.

BioComunica26 debat com reforçar el rigor de la comunicació científica

BioComunica26 ha reunit professionals a València per a analitzar com reforçar el rigor i la credibilitat de la comunicació científica. El congrés també ha abordat la IA, la salut i la captació d’inversió.

Les platges de la Safor i la Ribera Baixa ja es netegen de canyes

La Diputació de Valencia ha començat a retirar canyes i residus de les platges afectades per la dana Adam. Daimús és el primer municipi.

Puente apunta al factor humà després de la fallada del sistema de seguretat en l’accident d’Urda, que deixa 68 morts

El ministre qualifica d''inversemblant' l'accident, que deixa 80 ferits, i revela que es va autoritzar un AVE a reprendre la marxa amb normalitat malgrat tindre un altre tren detingut davant