Sanitat notifica 38 brots nous de coronavirus en el territori valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este divendres, 20 de novembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 38 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 8 brots en la província de Castelló; 7 en Alacant i 23 en València.   A continuació, els 38 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus […]

 

Este divendres, 20 de novembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 38 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 8 brots en la província de Castelló; 7 en Alacant i 23 en València.

 

A continuació, els 38 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 12 focus. A demés, cal destacar la situació de Torreblanca, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), que ha registrat un brot de 24 contagis d’origen social.

 

Per últim, el segon brot de coronavirus més numerós ha tingut lloc en la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), a on s’han notificat 19 contagis, tots d’origen laboral. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Albalat de La Ribera: 3 casos. Origen social
  • Alcalà de Xivert: 4 casos. Origen social
  • Algemesí: 5 casos. Origen laboral
  • Ayora: 6 casos. Àmbit educatiu
  • Benicarló: 3 casos. Origen social
  • Benidorm: 6 casos. Origen social
  • Callosa d’En Sarrià: 3 casos. Origen laboral
  • Carcaixent: 4 casos. Origen social
  • Castelló de la Plana: 3 casos. Origen laboral
  • Chella: 3 casos. Origen social
  • Cullera: 3 casos. Origen social
  • Formentera del Segura: 3 casos. Origen social
  • Guardamar del Segura: 3 casos. Origen social
  • L’Alcora: 6 casos. Origen laboral
  • L’Alcúdia: 7 casos. Origen social
  • La Vall d’Uixó: 19 casos. Origen laboral
  • Pedreguer: 3 casos. Origen social
  • Sagunt: 8 casos. Àmbit educatiu
  • San Isidro: 3 casos. Origen social
  • Sant Joan de Moró: 5 casos. Origen laboral
  • Sedaví: 9 casos. Origen laboral
  • Segorbe: 4 casos. Origen social
  • Torreblanca: 24 casos. Origen social
  • Torrent: 10 casos. Origen social
  • Torres Torres: 4 casos. Origen social
  • Torrevieja: 4 casos. Àmbit educatiu
  • València: 10 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social

 

Últimes notícies

La vacuna del meningococ B s’incorpora als 12 anys a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana incorpora una dosi contra el meningococ B als 12 anys i amplia la vacunació del VPH i del VRS.

Vox expulsa Juanma Badenas i Cecilia Herrero de la formació

El Comité de Garantías de Vox ha expulsat Juanma Badenas i Cecilia Herrero. El seu pas al grup de no adscrits figura en l’orde del ple municipal de divendres.

El Centre del Carme dedica a Halloween una visita a l’obra de Segrelles

El Centre del Carme ha organitzat per al 28 d’octubre una visita guiada sobre el terror en l’obra de José Segrelles. L’exposició es podrà vore fins a gener de 2027.

Alicante Smartphone Film Festival repartirà 2.000 euros en premis al novembre

El festival celebrarà la cinquena edició del 16 al 21 de novembre a Alacant, amb projeccions, tallers i més de 200 curtmetratges rebuts.

Pérez Llorca reclama que Feijóo incorpore veus valencianes al Govern

Juanfran Pérez Llorca ha defensat que Alberto Núñez Feijóo compte amb valencians en un futur Govern i ha demanat diàleg després de les eleccions generals del 29 de novembre.

La Universitat d’Alacant liderarà una aliança de 11 universitats europees

La Universitat d’Alacant ha assumit la presidència de T4EU amb una agenda centrada en la innovació blava i verda i la cooperació entre universitats.

Gil Lázaro situa el 29N entre «Espanya i canvi» o «Sánchez i caos»

El candidat de Vox al Congrés per València ha defensat el seu missatge per al 29 de novembre i ha avançat una campanya intensa, encara que és «moderadament optimista».

Les explotacions afectades per la dana Adam podran rebre ajudes de fins a 15.000 euros

La Generalitat ha convocat sis milions d’euros per a les explotacions agrícoles i ramaderes afectades per la dana Adam. Les sol·licituds es podran presentar del 2 de novembre a l’1 de febrer de 2027.