Sanitat notifica 53 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dilluns, 9 de novembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 53 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 53 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 12 focus. A demés, cal destacar la situació d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant), de Riba-roja del Túria, en la comarca del Camp del Túria (València), i de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), que han notificat 3 brots de 14 contagis respectivament. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Albatera: 5 casos. Origen social.
  • Alcoi: 5 casos. Origen social.
  • Aldaia: 4 casos. Origen social.
  • Alacant: 4 casos. Origen social.
  • Alacant: 5 casos. Origen social.
  • Alacant: 6 casos. Origen social.
  • Almoradí: 12 casos. Origen social.
  • Almoradí: 14 casos. Àmbit educatiu.
  • Aiora: 6 casos. Origen social.
  • Banyeres de Mariola: 5 casos. Origen social.
  • Beniarbeig: 5 casos. Origen laboral.
  • Bigastro: 4 casos. Origen laboral.
  • Borriana: 6 casos. Origen laboral.
  • Camporrobles: 3 casos. Origen social.
  • Camporrobles: 4 casos. Origen social.
  • Carlet: 4 casos. Origen social.
  • Carlet: 5 casos. Origen social.
  • Catarroja: 6 casos. Origen social.
  • Caudete de las Fuentes: 9 casos. Origen social.
  • El Pinós: 3 casos. Àmbit educatiu.
  • Elx: 4 casos. Origen social.
  • Elx: 7 casos. Origen social.
  • Elda: 3 casos. Àmbit educatiu.
  • Elda: 3 casos. Àmbit educatiu.
  • Elda: 4 casos. Àmbit educatiu.
  • Foios: 5 casos. Origen social.
  • Gandia: 6 casos. Origen social.
  • Godelleta: 3 casos. Origen social.
  • Ibi: 3 casos. Origen laboral.
  • Ibi: 3 casos. Origen social.
  • Xixona: 5 casos. Origen social.
  • L’Eliana: 3 casos. Origen social.
  • Llíria: 13 casos. Origen social.
  • Oliva: 7 casos. Origen laboral.
  • Orihuela: 5 casos. Origen laboral.
  • Pilar de la Horadada: 4 casos. Àmbit educatiu.
  • Pilar de la Horadada: 4 casos. Àmbit educatiu.
  • Requena: 4 casos. Origen social.
  • Riba-roja del Túria: 14 casos. Origen laboral.
  • Riba-roja del Túria: 5 casos. Origen social.
  • València: 10 casos. Origen social.
  • València: 3 casos. Origen social.
  • València: 4 casos. Origen laboral.
  • València: 4 casos. Origen social.
  • València: 4 casos. Origen social.
  • València: 4 casos. Origen social.
  • València: 4 casos. Origen social.
  • València: 4 casos. Origen social.
  • València: 6 casos. Àmbit educatiu.
  • València: 7 casos. Origen centre educatiu.
  • València: 8 casos. Origen laboral.
  • València: 9 casos. Origen laboral.
  • Villena: 14 casos. Origen social.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.