El 70% dels brots en el territori valencià són d’origen social i el 41,2% afecten a gent d’entre 35 i 64 anys

 

El 70% dels brots de coronavirus que es detecten en el territori valencià tenen origen en l’àmbit social, i el 41,2% afecten persones en la franja d’edat entre 35 i 64 anys, mentres que el 25,7% es dona en persones d’entre 15 i 34 anys i el 18,9% en majors de 64.

 

D’esta forma ho ha indicat la consellera de Sanitat, Ana Barceló, en una roda de premsa oferida este dimarts, en la que ha detallat que el 70% dels brots de coronavirus registrats en la Comunitat són d’origen social, mentres que un 14,3% s’han produït en l’àmbit laboral i la resta, en altres àmbits.

 

Barceló ha destacat el percentatge molt elevat de persones entre els 15 i els 64 anys que contrauen la malaltia, i ha destacat que el 89,3% dels brots són de xicoteta magnitud, és a dir, amb menys de 10 afectats.

 

De la mateixa manera, ha detallat que el 20% dels brots es donen en la província de Castelló; el 24%, en Alacant i el 56%, en València.

Últimes notícies

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.