L’Ajuntament de Burjassot senyalitza els exteriors dels col·legis per a garantir la distància de seguretat

 

Des de la regidoria de Servicis Municipals de l’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), dirigida per Manuel Pérez Menero, a través de la feina de la Brigada Municipal d’Obres, s’està procedint a la senyalització, en les entrades i eixides de tots els centres educatius del municipi, de les distàncies de seguretat que han de mantindre els pares que diàriament porten als seus xiquets als centres.

 

Tal com es pot vore en les imàtgens que acompanyen esta informació, a demés de senyalitzar amb cinta groga i negra la distància entre les persones, s’està fent també una senyalització a les portes dels centres per a evitar que es queden parats ni els xiquets ni els seus acompanyants.

 

«L’objectiu principal i fonamental és garantir la distància interpersonal en les eixides i entrades als centres educatius. Sabem que tots els centres s’han organitzat per a fer les entrades i les eixides escalonades però, en determinats moments, hi ha un número important de persones pròximes a les portes dels col·legis», en paraules de l’alcalde de Burjassot, Rafa García, «per este motiu, des de l’Ajuntament hem ajudat als centres amb la senyalització de les distàncies que han de mantindre’s quan s’està en el perímetre del centre; acció que va en benefici de tota la comunitat educativa de Burjassot».

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.