11.3 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

L’Ajuntament de Burjassot senyalitza els exteriors dels col·legis per a garantir la distància de seguretat

 

Des de la regidoria de Servicis Municipals de l’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), dirigida per Manuel Pérez Menero, a través de la feina de la Brigada Municipal d’Obres, s’està procedint a la senyalització, en les entrades i eixides de tots els centres educatius del municipi, de les distàncies de seguretat que han de mantindre els pares que diàriament porten als seus xiquets als centres.

 

Tal com es pot vore en les imàtgens que acompanyen esta informació, a demés de senyalitzar amb cinta groga i negra la distància entre les persones, s’està fent també una senyalització a les portes dels centres per a evitar que es queden parats ni els xiquets ni els seus acompanyants.

 

«L’objectiu principal i fonamental és garantir la distància interpersonal en les eixides i entrades als centres educatius. Sabem que tots els centres s’han organitzat per a fer les entrades i les eixides escalonades però, en determinats moments, hi ha un número important de persones pròximes a les portes dels col·legis», en paraules de l’alcalde de Burjassot, Rafa García, «per este motiu, des de l’Ajuntament hem ajudat als centres amb la senyalització de les distàncies que han de mantindre’s quan s’està en el perímetre del centre; acció que va en benefici de tota la comunitat educativa de Burjassot».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.