L’Ajuntament de Burjassot senyalitza els exteriors dels col·legis per a garantir la distància de seguretat

 

Des de la regidoria de Servicis Municipals de l’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), dirigida per Manuel Pérez Menero, a través de la feina de la Brigada Municipal d’Obres, s’està procedint a la senyalització, en les entrades i eixides de tots els centres educatius del municipi, de les distàncies de seguretat que han de mantindre els pares que diàriament porten als seus xiquets als centres.

 

Tal com es pot vore en les imàtgens que acompanyen esta informació, a demés de senyalitzar amb cinta groga i negra la distància entre les persones, s’està fent també una senyalització a les portes dels centres per a evitar que es queden parats ni els xiquets ni els seus acompanyants.

 

«L’objectiu principal i fonamental és garantir la distància interpersonal en les eixides i entrades als centres educatius. Sabem que tots els centres s’han organitzat per a fer les entrades i les eixides escalonades però, en determinats moments, hi ha un número important de persones pròximes a les portes dels col·legis», en paraules de l’alcalde de Burjassot, Rafa García, «per este motiu, des de l’Ajuntament hem ajudat als centres amb la senyalització de les distàncies que han de mantindre’s quan s’està en el perímetre del centre; acció que va en benefici de tota la comunitat educativa de Burjassot».

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.