L’Ajuntament de Burjassot senyalitza els exteriors dels col·legis per a garantir la distància de seguretat

 

Des de la regidoria de Servicis Municipals de l’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), dirigida per Manuel Pérez Menero, a través de la feina de la Brigada Municipal d’Obres, s’està procedint a la senyalització, en les entrades i eixides de tots els centres educatius del municipi, de les distàncies de seguretat que han de mantindre els pares que diàriament porten als seus xiquets als centres.

 

Tal com es pot vore en les imàtgens que acompanyen esta informació, a demés de senyalitzar amb cinta groga i negra la distància entre les persones, s’està fent també una senyalització a les portes dels centres per a evitar que es queden parats ni els xiquets ni els seus acompanyants.

 

«L’objectiu principal i fonamental és garantir la distància interpersonal en les eixides i entrades als centres educatius. Sabem que tots els centres s’han organitzat per a fer les entrades i les eixides escalonades però, en determinats moments, hi ha un número important de persones pròximes a les portes dels col·legis», en paraules de l’alcalde de Burjassot, Rafa García, «per este motiu, des de l’Ajuntament hem ajudat als centres amb la senyalització de les distàncies que han de mantindre’s quan s’està en el perímetre del centre; acció que va en benefici de tota la comunitat educativa de Burjassot».

Últimes notícies

Noves accions contra la violència en el futbol base valencià

La Direcció General de l’Esport i la FFCV han acordat noves mesures de prevenció, formació i sanció per a reduir la violència en el futbol base de la Comunitat Valenciana.

El professorat de la pública alçarà la veu dijous i dissabte contra la falta de canvis

Docents i famílies han convocat protestes dijous a les portes dels centres i manifestacions dissabte a les tres capitals per denunciar que les condicions de l’escola pública valenciana continuen igual i que els avanços són insuficients.

Volotea connectarà Alacant i la Corunya amb una nova ruta anual des de desembre

Volotea ha anunciat una nova connexió directa entre Alacant i la Corunya a partir del 2 de desembre, amb dos vols setmanals tot l’any i més de 26.000 seients previstos el primer any.

Controlat l’incendi forestal de Polop després de calcinar 36 hectàrees

Els bombers han donat per controlat l’incendi forestal declarat dimarts en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina, que ha cremat unes 36 hectàrees. Les brigades continuen treballant a la zona per a apagar punts calents i evitar reproduccions.

El València afronta la visita a Sevilla amb fins a nou baixes

El València viatja este divendres al camp del Sevilla obligat a reaccionar en LALIGA EA Sports i ho farà amb fins a nou baixes per lesió si no hi ha canvis d’última hora.

Morant assegura que el PSPV posarà de nou l’educació pública al centre del Consell

Diana Morant pronostica que és l’última tornada a classe amb el PP al Consell i detalla quatre compromisos del PSPV per a reforçar l’educació pública des del pròxim curs.

El Levante perd Etta Eyong per a rebre el Barça al Ciutat de València

El Levante ha començat a preparar el partit de diumenge contra el FC Barcelona al Ciutat de València sense el davanter camerunés Etta Eyong, lesionat al recte anterior de la cama dreta. L’enfrontament correspon a la quarta jornada de LaLiga i es jugarà a les 16.15 hores.

Messi estudia comprar l’Eldense i l’Ajuntament d’Elda garantix el seu suport

L’alcalde d’Elda ha assegurat que el Club Deportivo Eldense continuarà rebent suport municipal si es materialitza l’entrada de Lionel Messi en la propietat. El consistori ja ha aportat més de quatre milions des de 2022 i veu l’operació com una oportunitat històrica per a la ciutat.