L’Ajuntament de Burjassot senyalitza els exteriors dels col·legis per a garantir la distància de seguretat

 

Des de la regidoria de Servicis Municipals de l’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), dirigida per Manuel Pérez Menero, a través de la feina de la Brigada Municipal d’Obres, s’està procedint a la senyalització, en les entrades i eixides de tots els centres educatius del municipi, de les distàncies de seguretat que han de mantindre els pares que diàriament porten als seus xiquets als centres.

 

Tal com es pot vore en les imàtgens que acompanyen esta informació, a demés de senyalitzar amb cinta groga i negra la distància entre les persones, s’està fent també una senyalització a les portes dels centres per a evitar que es queden parats ni els xiquets ni els seus acompanyants.

 

«L’objectiu principal i fonamental és garantir la distància interpersonal en les eixides i entrades als centres educatius. Sabem que tots els centres s’han organitzat per a fer les entrades i les eixides escalonades però, en determinats moments, hi ha un número important de persones pròximes a les portes dels col·legis», en paraules de l’alcalde de Burjassot, Rafa García, «per este motiu, des de l’Ajuntament hem ajudat als centres amb la senyalització de les distàncies que han de mantindre’s quan s’està en el perímetre del centre; acció que va en benefici de tota la comunitat educativa de Burjassot».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.