11.7 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Calero defensa que els tancaments perimetrals en les grans ciutats són «efectius»

 

La delegada del Govern en el territori valencià, Gloria Calero, ha defensat que els tancaments perimetrals a les ciutats de més de 50.000 habitants els caps de setmana estan sent una mesura «efectiva» i que les actuals restriccions són «encertades», com a prova la baixada de la corba d’incidència del coronavirus.

 

S’ha pronunciat d’eixa manera la delegada durant la presentació de l’informe Complint 2020, a on ha considerat que els tancaments perimetrals han anat «bé», tot i que s’han registrat quasi 4.000 multes en un cap de setmana.

 

Sobre això, ha destacat que el tancament afecta a uns dos milions de ciutadans, pel que, tot i les sancions, opina que la ciutadania «sí que és conscient de la situació tan complicada. A les 19.00 hores de la vesprada vas per qualsevol ciutat i està buida, això és un signe de responsabilitat», ha agregat.

 

Respecte a les pròximes restriccions, Calero ha defensat que el president Ximo Puig farà una valoració l’1 de març per a vore «quines mesures es poden alleugerir», encara que ha insistit que «o acabem amb este virus tots junts, o no val per a res».

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.