Calero defensa que els tancaments perimetrals en les grans ciutats són «efectius»

 

La delegada del Govern en el territori valencià, Gloria Calero, ha defensat que els tancaments perimetrals a les ciutats de més de 50.000 habitants els caps de setmana estan sent una mesura «efectiva» i que les actuals restriccions són «encertades», com a prova la baixada de la corba d’incidència del coronavirus.

 

S’ha pronunciat d’eixa manera la delegada durant la presentació de l’informe Complint 2020, a on ha considerat que els tancaments perimetrals han anat «bé», tot i que s’han registrat quasi 4.000 multes en un cap de setmana.

 

Sobre això, ha destacat que el tancament afecta a uns dos milions de ciutadans, pel que, tot i les sancions, opina que la ciutadania «sí que és conscient de la situació tan complicada. A les 19.00 hores de la vesprada vas per qualsevol ciutat i està buida, això és un signe de responsabilitat», ha agregat.

 

Respecte a les pròximes restriccions, Calero ha defensat que el president Ximo Puig farà una valoració l’1 de març per a vore «quines mesures es poden alleugerir», encara que ha insistit que «o acabem amb este virus tots junts, o no val per a res».

Anuncios

Últimes notícies

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.

El festival Davanteres torna a València al maig amb un programa que creua arts i talents

El festival Davanteres celebrarà a València, del 22 al 31 de maig, la seua quarta edició amb un programa que unix literatura, música, cinema i pensament en diversos espais culturals de la ciutat.