Calero defensa que els tancaments perimetrals en les grans ciutats són «efectius»

 

La delegada del Govern en el territori valencià, Gloria Calero, ha defensat que els tancaments perimetrals a les ciutats de més de 50.000 habitants els caps de setmana estan sent una mesura «efectiva» i que les actuals restriccions són «encertades», com a prova la baixada de la corba d’incidència del coronavirus.

 

S’ha pronunciat d’eixa manera la delegada durant la presentació de l’informe Complint 2020, a on ha considerat que els tancaments perimetrals han anat «bé», tot i que s’han registrat quasi 4.000 multes en un cap de setmana.

 

Sobre això, ha destacat que el tancament afecta a uns dos milions de ciutadans, pel que, tot i les sancions, opina que la ciutadania «sí que és conscient de la situació tan complicada. A les 19.00 hores de la vesprada vas per qualsevol ciutat i està buida, això és un signe de responsabilitat», ha agregat.

 

Respecte a les pròximes restriccions, Calero ha defensat que el president Ximo Puig farà una valoració l’1 de març per a vore «quines mesures es poden alleugerir», encara que ha insistit que «o acabem amb este virus tots junts, o no val per a res».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.