14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Calero defensa que els tancaments perimetrals en les grans ciutats són «efectius»

 

La delegada del Govern en el territori valencià, Gloria Calero, ha defensat que els tancaments perimetrals a les ciutats de més de 50.000 habitants els caps de setmana estan sent una mesura «efectiva» i que les actuals restriccions són «encertades», com a prova la baixada de la corba d’incidència del coronavirus.

 

S’ha pronunciat d’eixa manera la delegada durant la presentació de l’informe Complint 2020, a on ha considerat que els tancaments perimetrals han anat «bé», tot i que s’han registrat quasi 4.000 multes en un cap de setmana.

 

Sobre això, ha destacat que el tancament afecta a uns dos milions de ciutadans, pel que, tot i les sancions, opina que la ciutadania «sí que és conscient de la situació tan complicada. A les 19.00 hores de la vesprada vas per qualsevol ciutat i està buida, això és un signe de responsabilitat», ha agregat.

 

Respecte a les pròximes restriccions, Calero ha defensat que el president Ximo Puig farà una valoració l’1 de març per a vore «quines mesures es poden alleugerir», encara que ha insistit que «o acabem amb este virus tots junts, o no val per a res».

Últimes notícies

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.