Calero defensa que els tancaments perimetrals en les grans ciutats són «efectius»

 

La delegada del Govern en el territori valencià, Gloria Calero, ha defensat que els tancaments perimetrals a les ciutats de més de 50.000 habitants els caps de setmana estan sent una mesura «efectiva» i que les actuals restriccions són «encertades», com a prova la baixada de la corba d’incidència del coronavirus.

 

S’ha pronunciat d’eixa manera la delegada durant la presentació de l’informe Complint 2020, a on ha considerat que els tancaments perimetrals han anat «bé», tot i que s’han registrat quasi 4.000 multes en un cap de setmana.

 

Sobre això, ha destacat que el tancament afecta a uns dos milions de ciutadans, pel que, tot i les sancions, opina que la ciutadania «sí que és conscient de la situació tan complicada. A les 19.00 hores de la vesprada vas per qualsevol ciutat i està buida, això és un signe de responsabilitat», ha agregat.

 

Respecte a les pròximes restriccions, Calero ha defensat que el president Ximo Puig farà una valoració l’1 de març per a vore «quines mesures es poden alleugerir», encara que ha insistit que «o acabem amb este virus tots junts, o no val per a res».

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.