Una campanya de la Generalitat reivindica la responsabilitat de la joventut en la pandèmia

 

La Generalitat ha creat, al costat del Consell Valencià de la Joventut, la campanya Comando Z‘, que des d’un enfocament constructiu i amb el llenguatge dels jóvens pretén reconéixer que la joventut està actuant bé en la pandèmia i crida este col·lectiu a mostrar-se «amb el cap i la mascareta ben alta».

 

La campanya, que s’ha presentat este dilluns en el Palau de la Generalitat, mostra que ser jove en temps de pandèmia, quan tots els dies pareixen un copia-pega de l’anterior o no et pots saludar amb abraçades, no està «tan malament», i apel·la al fet que «la responsabilitat de hui serà la victòria de demà».

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha defensat que esta campanya suposa «una mirada cap avant, una mirada de corresponsabilitat», una «aportació positiva» ara que comença un mes que pot ser un dels «més decisius» en esta etapa de la pandèmia.

 

Ximo Puig destaca el paper definitiu de la joventut en este moment

Ha destacat el «paper definitiu» que té la joventut en este moment, i ha indicat que, encara que hi ha gent que «acaba carregant la responsabilitat en els jóvens» de la situació de la pandèmia, no és d’eixa forma, perquè el 92% de valencians va complir estrictament el confinament, sense una diferència «substancial» entre jóvens i majors.

 

«Els jóvens han demostrat durant molt de temps la seua responsabilitat», ha assenyalat Puig, qui ha indicat que és «fonamental» una aliança intergeneracional, perquè sense ella «no hi ha futur per a una societat avançada», i ha asseverat que cal estar «tots junts en esta causa comuna».

Últimes notícies

Consell per a vore l’eclipsi solar: ulleres homologades i sempre posades

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de mirar amb ulleres certificades ISO 12312-2:2015, comprades en canals oficials i sense llevar-se-les en cap moment.

La Policia registra el bar on un home ha matat un jove a València

La Policia Nacional ha registrat este dijous el bar de València on un home de 62 anys va matar dimecres un jove de 20 anys amb un objecte metàl·lic. L’home, propietari del local i de nacionalitat colombiana com la víctima, ha sigut traslladat al registre però encara no ha passat a disposició judicial.

Confiscats quasi 700 productes falsificats en parades il·legals d’Oropesa i Peníscola

La Guàrdia Civil ha confiscat prop de 700 articles falsificats venuts en parades ambulants il·legals a Oropesa del Mar i Peníscola, valorats en més de 10.700 euros, i ha denunciat administrativament dues persones.

Tempestes de vesprada a l’interior nord i oratge estable a la costa

L’interior de Castelló pot registrar ruixats i tempestes localment fortes esta vesprada, mentres les temperatures es mantenen estables en tota la Comunitat Valenciana.

Avís groc per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València este dijous

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dijous l’avís groc per fortes tempestes amb granís i ratxes de vent molt fortes a l’interior de Castelló i a l’interior nord de València, amb probabilitat moderada-alta.

Affengruber es mostra il·lusionat amb l’estil de joc del nou tècnic de l’Elx

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura que li agrada l’estil de joc que vol implantar Martín Anselmi i confia en començar LaLiga amb bones sensacions davant el Deportivo.

Arresten a Benidorm un lladre especialitzat en furtar en bufets d’hotel

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm un home de 43 anys, d’origen xilé, acusat d’una quinzena de furts a clients d’hotels durant el bufet de l’esmorzar, on aprofitava els descuits amb una prenda com a pantalla.

On comprar ulleres homologades per a vore l’eclipsi solar de dimecres i quant costen

La demanda d’ulleres homologades per a vore l’eclipsi solar total de dimecres s’ha disparat, amb milions d’unitats repartides gratis i a la venda des d’un euro.
FILMOTECA D'ESTIU