15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Una campanya de la Generalitat reivindica la responsabilitat de la joventut en la pandèmia

 

La Generalitat ha creat, al costat del Consell Valencià de la Joventut, la campanya Comando Z‘, que des d’un enfocament constructiu i amb el llenguatge dels jóvens pretén reconéixer que la joventut està actuant bé en la pandèmia i crida este col·lectiu a mostrar-se «amb el cap i la mascareta ben alta».

 

La campanya, que s’ha presentat este dilluns en el Palau de la Generalitat, mostra que ser jove en temps de pandèmia, quan tots els dies pareixen un copia-pega de l’anterior o no et pots saludar amb abraçades, no està «tan malament», i apel·la al fet que «la responsabilitat de hui serà la victòria de demà».

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha defensat que esta campanya suposa «una mirada cap avant, una mirada de corresponsabilitat», una «aportació positiva» ara que comença un mes que pot ser un dels «més decisius» en esta etapa de la pandèmia.

 

Ximo Puig destaca el paper definitiu de la joventut en este moment

Ha destacat el «paper definitiu» que té la joventut en este moment, i ha indicat que, encara que hi ha gent que «acaba carregant la responsabilitat en els jóvens» de la situació de la pandèmia, no és d’eixa forma, perquè el 92% de valencians va complir estrictament el confinament, sense una diferència «substancial» entre jóvens i majors.

 

«Els jóvens han demostrat durant molt de temps la seua responsabilitat», ha assenyalat Puig, qui ha indicat que és «fonamental» una aliança intergeneracional, perquè sense ella «no hi ha futur per a una societat avançada», i ha asseverat que cal estar «tots junts en esta causa comuna».

Últimes notícies

Llevant i Elx, urgits per guanyar en el Ciutat

Llevant busca la seua primera victòria a casa i l'Elx el seu primer triomf fora en un dol marcat per la urgència i les baixes. El partit arranca a les 21.00.

Pérez Llorca ressalta l’abast mundial de The Ocean Race i la sexta eixida des d’Alacant en 2027

The Ocean Race eixirà per sexta vegada d'Alacant el 17 de gener de 2027 i enllaçarà amb Auckland en l'etapa més llarga de la seua història, de 13.800 milles nàutiques.

Dotze intervencions dels bombers pel vent a Alacant i tancaments preventius en diversos municipis

Els bombers han atés 12 avisos per ratxes de vent a la província sense ferits. Alacant, Elx i Dénia han tancat parcs i espais per precaució.

Copete es va incorporar a l’entrenament del València, però no va completar la sessió

Copete es va sumar al penúltim entrenament però va parar per precaució. Cömert va completar el treball per primera vegada en la setmana i Raba va seguir a mig fer.

Pape Gueye es reincorpora el dijous al Vila-real i podria ser titular davant el Reial Madrid

Marcelino comptarà des del dijous amb Pape Gueye després de proclamar-se campió de la Copa d'Àfrica amb un gol seu. La sanció de Comesaña obri l'opció que siga titular davant el Reial Madrid.

La Comunitat Valenciana concentra l’11% de les vivendes okupadas en venda en Idealista

Idealista ha informat d'una alça del 4,6% en tres mesos fins a 24.058 vivendes okupadas en venda. La Comunitat Valenciana reunix l'11%, tercera després de Catalunya i Andalusia.

Sarabia qualifica el Llevant – Elx com un dol especial, bonic i important

Eder Sarabia va subratllar el pes anímic i competitiu del derbi davant el Llevant i va demanar manejar la pressió. Va avisar d'un rival molt motivat des de l'arribada de Luis Castro.

Sis atesos per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum després d'un incendi en un primer pis del carrer Sant Pau. Cinc han sigut traslladades a l'Hospital Doctor Balmis.