Una campanya de la Generalitat reivindica la responsabilitat de la joventut en la pandèmia

 

La Generalitat ha creat, al costat del Consell Valencià de la Joventut, la campanya Comando Z‘, que des d’un enfocament constructiu i amb el llenguatge dels jóvens pretén reconéixer que la joventut està actuant bé en la pandèmia i crida este col·lectiu a mostrar-se «amb el cap i la mascareta ben alta».

 

La campanya, que s’ha presentat este dilluns en el Palau de la Generalitat, mostra que ser jove en temps de pandèmia, quan tots els dies pareixen un copia-pega de l’anterior o no et pots saludar amb abraçades, no està «tan malament», i apel·la al fet que «la responsabilitat de hui serà la victòria de demà».

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha defensat que esta campanya suposa «una mirada cap avant, una mirada de corresponsabilitat», una «aportació positiva» ara que comença un mes que pot ser un dels «més decisius» en esta etapa de la pandèmia.

 

Ximo Puig destaca el paper definitiu de la joventut en este moment

Ha destacat el «paper definitiu» que té la joventut en este moment, i ha indicat que, encara que hi ha gent que «acaba carregant la responsabilitat en els jóvens» de la situació de la pandèmia, no és d’eixa forma, perquè el 92% de valencians va complir estrictament el confinament, sense una diferència «substancial» entre jóvens i majors.

 

«Els jóvens han demostrat durant molt de temps la seua responsabilitat», ha assenyalat Puig, qui ha indicat que és «fonamental» una aliança intergeneracional, perquè sense ella «no hi ha futur per a una societat avançada», i ha asseverat que cal estar «tots junts en esta causa comuna».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.