Carlet posa fi a les mesures extraordinàries davant de la caiguda de casos

 

L’Ajuntament de la localitat de Carlet, en la comarca de la Ribera (València), ha anunciat que posa fi a les mesures extraordinàries que va aplicar «davant de la baixada de casos» de Covid-19, encara que, no obstant això, insta als ciutadans a «no confiar-se en les festes nadalenques, ja que pot suposar un nou repunt» de contagis.

 

El consistori detalla, en un comunicat, que la ciutat ha baixat durant l’última setmana els casos actius en coronavirus a 48 persones, motiu pel que no es prorrogaran les mesures extraordinàries decretades el passat 17 de novembre, que finalitzen esta nit de divendres.

 

Mesures, apunta, que afectaven la suspensió d’actes i el tancament d’espais públics davant de la situació mantinguda de 90 casos de coronavirus actius durant el mes de novembre. Actualment, Carlet té una taxa d’incidència del 303,18 per 100.000 habitants. Tot i la rebaixa, el degoteig de casos de coronavirus «continua sent diari, i les autoritats sanitàries recomanen no baixar la guàrdia i parar atenció al màxim en les mesures sanitàries per a no incrementar el número de casos i el sorgiment de brots familiars i socials».

 

L’alcaldessa de Carlet, Maria Josep Ortega, explica que, «encara que hi ha una lleugera millores en el poble no és d’esta forma en la comarca en conjunt, a on està augmentant de manera preocupant i més quan venen les festes de Nadal que pot suposar un augment considerable de contagis si no extremem les mesures individuals, familiars i socials».

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.