11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Carlet posa fi a les mesures extraordinàries davant de la caiguda de casos

 

L’Ajuntament de la localitat de Carlet, en la comarca de la Ribera (València), ha anunciat que posa fi a les mesures extraordinàries que va aplicar «davant de la baixada de casos» de Covid-19, encara que, no obstant això, insta als ciutadans a «no confiar-se en les festes nadalenques, ja que pot suposar un nou repunt» de contagis.

 

El consistori detalla, en un comunicat, que la ciutat ha baixat durant l’última setmana els casos actius en coronavirus a 48 persones, motiu pel que no es prorrogaran les mesures extraordinàries decretades el passat 17 de novembre, que finalitzen esta nit de divendres.

 

Mesures, apunta, que afectaven la suspensió d’actes i el tancament d’espais públics davant de la situació mantinguda de 90 casos de coronavirus actius durant el mes de novembre. Actualment, Carlet té una taxa d’incidència del 303,18 per 100.000 habitants. Tot i la rebaixa, el degoteig de casos de coronavirus «continua sent diari, i les autoritats sanitàries recomanen no baixar la guàrdia i parar atenció al màxim en les mesures sanitàries per a no incrementar el número de casos i el sorgiment de brots familiars i socials».

 

L’alcaldessa de Carlet, Maria Josep Ortega, explica que, «encara que hi ha una lleugera millores en el poble no és d’esta forma en la comarca en conjunt, a on està augmentant de manera preocupant i més quan venen les festes de Nadal que pot suposar un augment considerable de contagis si no extremem les mesures individuals, familiars i socials».

Últimes notícies

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.

Les mares dels menors del naufragi d’Indonèsia han tornat a Espanya

Les mares dels menors afectats han tornat a Espanya després del naufragi en Komodo, mentres el pare del xiquet desaparegut roman a Indonèsia i la busca oficial s'ha tancat.

El Vila-real s’imposa a l’Alabés amb un 3-1 després d’una gran segona part

Una gran arrancada de la segona mitat va donar la victòria al Vila-real. Moleiro va firmar un gol i una assistència i Gerard Moreno també va marcar.