17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Carlet posa fi a les mesures extraordinàries davant de la caiguda de casos

 

L’Ajuntament de la localitat de Carlet, en la comarca de la Ribera (València), ha anunciat que posa fi a les mesures extraordinàries que va aplicar «davant de la baixada de casos» de Covid-19, encara que, no obstant això, insta als ciutadans a «no confiar-se en les festes nadalenques, ja que pot suposar un nou repunt» de contagis.

 

El consistori detalla, en un comunicat, que la ciutat ha baixat durant l’última setmana els casos actius en coronavirus a 48 persones, motiu pel que no es prorrogaran les mesures extraordinàries decretades el passat 17 de novembre, que finalitzen esta nit de divendres.

 

Mesures, apunta, que afectaven la suspensió d’actes i el tancament d’espais públics davant de la situació mantinguda de 90 casos de coronavirus actius durant el mes de novembre. Actualment, Carlet té una taxa d’incidència del 303,18 per 100.000 habitants. Tot i la rebaixa, el degoteig de casos de coronavirus «continua sent diari, i les autoritats sanitàries recomanen no baixar la guàrdia i parar atenció al màxim en les mesures sanitàries per a no incrementar el número de casos i el sorgiment de brots familiars i socials».

 

L’alcaldessa de Carlet, Maria Josep Ortega, explica que, «encara que hi ha una lleugera millores en el poble no és d’esta forma en la comarca en conjunt, a on està augmentant de manera preocupant i més quan venen les festes de Nadal que pot suposar un augment considerable de contagis si no extremem les mesures individuals, familiars i socials».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.

La majoria de veïns desallotjats per l’incendi a Xàbia torna a les seues cases després de la inspecció

La majoria dels evacuats per l'incendi del dijous a Xàbia han pogut tornar este dilluns després d'una inspecció favorable. La planta 2 continua tancada.

Sis atesos per fum i desenes desallotjades en un incendi en vivendes socials d’Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum i diverses desenes han sigut desallotjades després d'un incendi en les vivendes socials de Miguel Hernández, a Alacant. El vent i un brasero han afavorit la propagació i l'ajuntament ha activat ajuda residencial.