Carlet posa fi a les mesures extraordinàries davant de la caiguda de casos

 

L’Ajuntament de la localitat de Carlet, en la comarca de la Ribera (València), ha anunciat que posa fi a les mesures extraordinàries que va aplicar «davant de la baixada de casos» de Covid-19, encara que, no obstant això, insta als ciutadans a «no confiar-se en les festes nadalenques, ja que pot suposar un nou repunt» de contagis.

 

El consistori detalla, en un comunicat, que la ciutat ha baixat durant l’última setmana els casos actius en coronavirus a 48 persones, motiu pel que no es prorrogaran les mesures extraordinàries decretades el passat 17 de novembre, que finalitzen esta nit de divendres.

 

Mesures, apunta, que afectaven la suspensió d’actes i el tancament d’espais públics davant de la situació mantinguda de 90 casos de coronavirus actius durant el mes de novembre. Actualment, Carlet té una taxa d’incidència del 303,18 per 100.000 habitants. Tot i la rebaixa, el degoteig de casos de coronavirus «continua sent diari, i les autoritats sanitàries recomanen no baixar la guàrdia i parar atenció al màxim en les mesures sanitàries per a no incrementar el número de casos i el sorgiment de brots familiars i socials».

 

L’alcaldessa de Carlet, Maria Josep Ortega, explica que, «encara que hi ha una lleugera millores en el poble no és d’esta forma en la comarca en conjunt, a on està augmentant de manera preocupant i més quan venen les festes de Nadal que pot suposar un augment considerable de contagis si no extremem les mesures individuals, familiars i socials».

Últimes notícies

El Fòrum de Compra Pública de València reclama canvis per blindar una alimentació saludable

El Fòrum Internacional de Compra Pública Alimentària de València ha exigit més voluntat política, recursos i canvis normatius per convertir la compra d’aliments en una política pública estable que done suport a l’agricultura familiar i millore l’alimentació ciutadana.

Les pluges alleugen la sequera al camp valencià però colpegen el caqui de la Ribera

L’episodi de pluges ha sigut positiu per al camp valencià en general, però el granís ha arrasat fins al 100% del caqui en algunes finques de la Ribera Alta i ha causat pèrdues de 4 milions d’euros.

Un jove de 20 anys apunyala un home al carrer a Guardamar del Segura

Un jove de 20 anys ha sigut detingut a Guardamar del Segura acusat d’apunyalar dos vegades un home de 29 anys que tornava a casa del gimnàs. La víctima ha sigut atesa en un hospital i ja ha rebut l’alta mèdica.

Alerta taronja per fortes pluges tot el divendres al litoral de València

Emergències manté l’alerta taronja per pluges durant tot el divendres al litoral de València i amplia els avisos a Castelló i Alacant per la inestabilitat atmosfèrica.

Més de 30 multes en dos dies pels patinets elèctrics a Alacant

Els primers controls aleatoris de patinets elèctrics amb la nova normativa de la DGT a Alacant han acabat amb més de 30 sancions en dos dies, sobretot per falta de registre i per no portar casc obligatori.

EMT València congelarà les tarifes en 2027 i gestionarà un pressupost rècord de 266,6 milions

EMT València disposarà en 2027 d’un pressupost global rècord de 266,6 milions, un 18 % més que l’any anterior, sense pujades de tarifes i amb la previsió de contractar fins a 160 conductors i posar en marxa 218 nous autobusos.

Els autònoms creixen en la Comunitat Valenciana i superen els 401.000 afiliats al setembre

La Comunitat Valenciana ha tancat setembre amb 401.125 autònoms en el RETA, 2.671 més que en agost, amb un fort impuls de la construcció i les activitats professionals, sanitàries i educatives, mentres el comerç i l’hostaleria continuen perdent afiliats.

El valencià Carlos Espí entra en la selecció per la lesió de Ferran Torres

Luis de la Fuente ha cridat el davanter del Real Madrid Carlos Espí per a cobrir la baixa de Ferran Torres, amb molèsties en el turmell esquerre. El jove de Tavernes de La Valldigna arriba a l’absoluta després de marcar cinc gols amb la sub-21.