Carlet posa fi a les mesures extraordinàries davant de la caiguda de casos

 

L’Ajuntament de la localitat de Carlet, en la comarca de la Ribera (València), ha anunciat que posa fi a les mesures extraordinàries que va aplicar «davant de la baixada de casos» de Covid-19, encara que, no obstant això, insta als ciutadans a «no confiar-se en les festes nadalenques, ja que pot suposar un nou repunt» de contagis.

 

El consistori detalla, en un comunicat, que la ciutat ha baixat durant l’última setmana els casos actius en coronavirus a 48 persones, motiu pel que no es prorrogaran les mesures extraordinàries decretades el passat 17 de novembre, que finalitzen esta nit de divendres.

 

Mesures, apunta, que afectaven la suspensió d’actes i el tancament d’espais públics davant de la situació mantinguda de 90 casos de coronavirus actius durant el mes de novembre. Actualment, Carlet té una taxa d’incidència del 303,18 per 100.000 habitants. Tot i la rebaixa, el degoteig de casos de coronavirus «continua sent diari, i les autoritats sanitàries recomanen no baixar la guàrdia i parar atenció al màxim en les mesures sanitàries per a no incrementar el número de casos i el sorgiment de brots familiars i socials».

 

L’alcaldessa de Carlet, Maria Josep Ortega, explica que, «encara que hi ha una lleugera millores en el poble no és d’esta forma en la comarca en conjunt, a on està augmentant de manera preocupant i més quan venen les festes de Nadal que pot suposar un augment considerable de contagis si no extremem les mesures individuals, familiars i socials».

Últimes notícies

Batemon i McGhee tomben el Valencia Basket al Roig Arena en un final calent

L’Ilerna Lleida ha estrenat la Lliga Endesa amb un triomf de prestigi al Roig Arena (100-105), liderat per James Batemon i Darius McGhee davant un Valencia Basket irregular i imprecís en els moments clau.

L’Ilerna Lleida sorprén el Valencia Basket en un final a cara o creu al Roig Arena

L’Ilerna Lleida ha guanyat el Valencia Basket per 100-105 en l’estrena a la Lliga Endesa, amb Batemon i McGhee decisius en un final ajustat al Roig Arena.

Rescatat un ciclista ferit a Banyeres i dos menors perduts al Montgó

Els bombers han rescatat un ciclista de 30 anys greument ferit en un bike park de Banyeres de Mariola i dos jòvens senderistes de 17 i 16 anys extraviats al Montgó, a Dénia.

Quatre-centes persones omplin la plaça de l’Ajuntament de València per la llei de vivenda ‘Maricarmen’

Centenars de persones s’han concentrat a la plaça de l’Ajuntament de València per donar suport al decret de vivenda ‘Maricarmen’ i a l’acampada de Madrid. El Sindicat de Llogateres reclama aturar desnonaments, renovar lloguers, limitar preus i reformar la LAU.

El València Basket inicia l’era Torralba amb la Supercopa LF Endesa

El València Basket ha conquistat la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz davant l’Innova-TSN Leganés, dotzé títol del club i primer de l’era Javi Torralba. El tècnic estrena projecte després d’una profunda renovació en la banqueta i en la plantilla.

El València Basket alça la seua quarta Supercopa LF Endesa

El València Basket ha tornat a conquistar la Supercopa LF Endesa en Torrejón de Ardoz després de superar el Leganés (76-64), en una final intensa i igualada que llança el nou projecte taronja amb títol.

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.