10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Carlos Galiana aposta per celebrar la Cavalcada de Reis en València

 

El regidor de Comerç i Cultura Festiva de la ciutat de València, Carlos Galiana, ha apostat per celebrar en la ciutat, amb «les limitacions» i les mesures sanitàries que siguen necessàries pel Covid-19, la Cavalcada de Reis d’este Nadal.

 

D’eixa manera ha indicat, en una entrevista a Europa Press, que el seu equip treballa en un pla que recull esta idea. «La idea és que siga com una cavalcada», ha assegurat, encara que ha precisat que la seua proposta ha de rebre el vistiplau de l’administració autonòmica per a tirar avant.

 

«Tenim un pla molt clar que volem presentar a la conselleria quan puguem. Tenim molt clar un pla que crec que complix amb totes les mesures sanitàries però ens han de donar el vist», ha afirmat Galiana. L’edil ha agregat, com va apuntar respecte a la seua idea de celebrar les Falles de 2021, que si eixa proposta no s’accepta «es farà un pla B, un C o tots els que facen falta» perquè eixe  acte puga tindre lloc.

 

«Tindrà les seues limitacions»

«Anirem veient. Cal vore-ho tot: les mesures de seguretat, com entra la gent, com es controla l’aforament, les separacions», ha declarat. «Crec que no podrem tirar caramels. Potser, confeti o fer alguna cosa perquè hi haja llum i color. Perquè els xiquets vegen als Reis Mags. Tindrà les seues limitacions. Volem vore quina fórmula hi ha per a col·locar al públic i tindre’l controlat», ha agregat.

 

El titular de Cultura Festiva ha manifestat que «els Reis vindran sí o sí» i ha volgut donar el missatge als xiquets que els Reis vindran encara que hi haja pandèmia. «Com vindran, no ho sé. No sé si en carrossa com tots els anys, si en un vídeo», ha exposat.

 

Carlos Galiana ha considerat que «cal dir a la gent que tindrem Reis», també pensant en el comerç. Ha destacat que «el 30 o 40% de la seua vendes» es produïx per Nadal i ha advocat per animar a la gent a fer les seues compres en els establiments de la ciutat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen a un home pel robatori de huit patinets enfront d’un gimnàs de València

La Policia Nacional ha detingut en Patraix a un home de 24 anys després de sorprendre'l quan intentava un nou furt. Se li atribuïxen almenys huit robatoris de patinets elèctrics.

Investiguen a un motorista per anar a 194 km/h en la CV-30 de València

Un conductor de 31 anys ha sigut investigat després de ser captat a 194 km/h en la CV-30, limitada a 80. S'enfronta a penes de l'article 379.1 del Codi Penal.

Vinya Rock confirma la seua desvinculació de KKR i obri nova etapa

Vinya Rock ha confirmat que s'ha deslligat del fons KKR i inicia una etapa sota Orange Alive Art S.L., dirigida per Juan Carlos Gutiérrez. L'organització ha posat el focus en identitat, comunitat, continuïtat i seguretat, i ha ratificat que l'edició del 30 d'abril al 2 de maig se celebrarà amb normalitat.

Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions

Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.