Carlos Galiana aposta per celebrar la Cavalcada de Reis en València

 

El regidor de Comerç i Cultura Festiva de la ciutat de València, Carlos Galiana, ha apostat per celebrar en la ciutat, amb «les limitacions» i les mesures sanitàries que siguen necessàries pel Covid-19, la Cavalcada de Reis d’este Nadal.

 

D’eixa manera ha indicat, en una entrevista a Europa Press, que el seu equip treballa en un pla que recull esta idea. «La idea és que siga com una cavalcada», ha assegurat, encara que ha precisat que la seua proposta ha de rebre el vistiplau de l’administració autonòmica per a tirar avant.

 

«Tenim un pla molt clar que volem presentar a la conselleria quan puguem. Tenim molt clar un pla que crec que complix amb totes les mesures sanitàries però ens han de donar el vist», ha afirmat Galiana. L’edil ha agregat, com va apuntar respecte a la seua idea de celebrar les Falles de 2021, que si eixa proposta no s’accepta «es farà un pla B, un C o tots els que facen falta» perquè eixe  acte puga tindre lloc.

 

«Tindrà les seues limitacions»

«Anirem veient. Cal vore-ho tot: les mesures de seguretat, com entra la gent, com es controla l’aforament, les separacions», ha declarat. «Crec que no podrem tirar caramels. Potser, confeti o fer alguna cosa perquè hi haja llum i color. Perquè els xiquets vegen als Reis Mags. Tindrà les seues limitacions. Volem vore quina fórmula hi ha per a col·locar al públic i tindre’l controlat», ha agregat.

 

El titular de Cultura Festiva ha manifestat que «els Reis vindran sí o sí» i ha volgut donar el missatge als xiquets que els Reis vindran encara que hi haja pandèmia. «Com vindran, no ho sé. No sé si en carrossa com tots els anys, si en un vídeo», ha exposat.

 

Carlos Galiana ha considerat que «cal dir a la gent que tindrem Reis», també pensant en el comerç. Ha destacat que «el 30 o 40% de la seua vendes» es produïx per Nadal i ha advocat per animar a la gent a fer les seues compres en els establiments de la ciutat.

Últimes notícies

València afronta un avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus

La Comunitat Valenciana està entre els territoris més afectats per l’onada de calor, amb avís roig a la província de València i avisos per altes temperatures i tempestes en diversos punts del país, segons Aemet.

Nit tòrrida a la Comunitat: Alcoi registra una mínima de 29,6 graus

La passada matinada ha deixat mínimes de fins a 29,6 graus a Alcoi i valors per damunt dels 25 graus en moltes localitats de la Comunitat Valenciana, en una nova nit tòrrida abans d’un nou episodi de calor intens i prolongat.

S’ensorra un edifici de tres plantes a Benetússer després d’evacuar tots els veïns

Un edifici de tres plantes al carrer Las Américas de Benetússer s’ha ensorrat de matinada després que els veïns foren evacuats en detectar-se esquerdes i sorolls, sense causar ferits.

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.