Carlos Galiana aposta per celebrar la Cavalcada de Reis en València

 

El regidor de Comerç i Cultura Festiva de la ciutat de València, Carlos Galiana, ha apostat per celebrar en la ciutat, amb «les limitacions» i les mesures sanitàries que siguen necessàries pel Covid-19, la Cavalcada de Reis d’este Nadal.

 

D’eixa manera ha indicat, en una entrevista a Europa Press, que el seu equip treballa en un pla que recull esta idea. «La idea és que siga com una cavalcada», ha assegurat, encara que ha precisat que la seua proposta ha de rebre el vistiplau de l’administració autonòmica per a tirar avant.

 

«Tenim un pla molt clar que volem presentar a la conselleria quan puguem. Tenim molt clar un pla que crec que complix amb totes les mesures sanitàries però ens han de donar el vist», ha afirmat Galiana. L’edil ha agregat, com va apuntar respecte a la seua idea de celebrar les Falles de 2021, que si eixa proposta no s’accepta «es farà un pla B, un C o tots els que facen falta» perquè eixe  acte puga tindre lloc.

 

«Tindrà les seues limitacions»

«Anirem veient. Cal vore-ho tot: les mesures de seguretat, com entra la gent, com es controla l’aforament, les separacions», ha declarat. «Crec que no podrem tirar caramels. Potser, confeti o fer alguna cosa perquè hi haja llum i color. Perquè els xiquets vegen als Reis Mags. Tindrà les seues limitacions. Volem vore quina fórmula hi ha per a col·locar al públic i tindre’l controlat», ha agregat.

 

El titular de Cultura Festiva ha manifestat que «els Reis vindran sí o sí» i ha volgut donar el missatge als xiquets que els Reis vindran encara que hi haja pandèmia. «Com vindran, no ho sé. No sé si en carrossa com tots els anys, si en un vídeo», ha exposat.

 

Carlos Galiana ha considerat que «cal dir a la gent que tindrem Reis», també pensant en el comerç. Ha destacat que «el 30 o 40% de la seua vendes» es produïx per Nadal i ha advocat per animar a la gent a fer les seues compres en els establiments de la ciutat.

Últimes notícies

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.