Carrers tallats al trànsit el pròxim diumenge 6 de desembre per la Marató de València

 

El pròxim diumenge 6 de desembre, alguns carrers del centre de València estaran tallats al trànsit per la Marató ‘València Trinidad Alfonso EDP Elit Edition’. En esta edició, a causa de la pandèmia, l’Ajuntament ha permés la carrera sense públic i només per a deportistes d’elit.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el tall al trànsit s’iniciarà a les 7.00 hores en el centre i a les 6.00 hores en la resta de zones, com l’avinguda del professor López Piñero des de la rotonda del Saler. De la mateixa manera, des de les anteriors 24 hores, el pont de Montolivet patirà talls intermitents fins a les nou de la nit del diumenge per al muntatge i desmuntatge de l’arc d’eixida de la carrera.

 

L’itinerari de la carrera passarà pel pont de Montolivet, Plaça d’Europa, Alameda, Menorca, Serradora, Marí Blas de Lezo, Lluís Peixó, Avinguda dels Tarongers, Ramon Llull, Manuel Candela, Pare Tomàs de Montañana, Alameda, Plaça de Saragossa, Alameda, Sant Pius V, Trinitat, Guadalaviar, Pla de la Saïdia, Mauro Guillén, Menéndez Pidal, Pont de les Glòries Valencianes, Gran Via de Fernando el Catòlic, Jesús, Guillem de Castro, Blanqueries, Conde de Trénor, Pintor López, Plaça de Tetuan, La Pau, Poeta Querol, Pascual i Genís, Roger de Lauria, Plaça de l’Ajuntament, Xàtiva, Colón, Porta de la Mar, Navarro Reverter, Plaça d’Amèrica, Jacinto Benavente, Alcalde Reig i, per a finalitzar, la Ciutat de les Arts i les Ciències.

 

El trànsit es començarà a obrir progressivament a partir de les 11.45 hores, després del pas de la carrera.

Últimes notícies

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.