Carrers tallats al trànsit el pròxim diumenge 6 de desembre per la Marató de València

 

El pròxim diumenge 6 de desembre, alguns carrers del centre de València estaran tallats al trànsit per la Marató ‘València Trinidad Alfonso EDP Elit Edition’. En esta edició, a causa de la pandèmia, l’Ajuntament ha permés la carrera sense públic i només per a deportistes d’elit.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el tall al trànsit s’iniciarà a les 7.00 hores en el centre i a les 6.00 hores en la resta de zones, com l’avinguda del professor López Piñero des de la rotonda del Saler. De la mateixa manera, des de les anteriors 24 hores, el pont de Montolivet patirà talls intermitents fins a les nou de la nit del diumenge per al muntatge i desmuntatge de l’arc d’eixida de la carrera.

 

L’itinerari de la carrera passarà pel pont de Montolivet, Plaça d’Europa, Alameda, Menorca, Serradora, Marí Blas de Lezo, Lluís Peixó, Avinguda dels Tarongers, Ramon Llull, Manuel Candela, Pare Tomàs de Montañana, Alameda, Plaça de Saragossa, Alameda, Sant Pius V, Trinitat, Guadalaviar, Pla de la Saïdia, Mauro Guillén, Menéndez Pidal, Pont de les Glòries Valencianes, Gran Via de Fernando el Catòlic, Jesús, Guillem de Castro, Blanqueries, Conde de Trénor, Pintor López, Plaça de Tetuan, La Pau, Poeta Querol, Pascual i Genís, Roger de Lauria, Plaça de l’Ajuntament, Xàtiva, Colón, Porta de la Mar, Navarro Reverter, Plaça d’Amèrica, Jacinto Benavente, Alcalde Reig i, per a finalitzar, la Ciutat de les Arts i les Ciències.

 

El trànsit es començarà a obrir progressivament a partir de les 11.45 hores, després del pas de la carrera.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.