Carrers tallats al trànsit el pròxim diumenge 6 de desembre per la Marató de València

 

El pròxim diumenge 6 de desembre, alguns carrers del centre de València estaran tallats al trànsit per la Marató ‘València Trinidad Alfonso EDP Elit Edition’. En esta edició, a causa de la pandèmia, l’Ajuntament ha permés la carrera sense públic i només per a deportistes d’elit.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el tall al trànsit s’iniciarà a les 7.00 hores en el centre i a les 6.00 hores en la resta de zones, com l’avinguda del professor López Piñero des de la rotonda del Saler. De la mateixa manera, des de les anteriors 24 hores, el pont de Montolivet patirà talls intermitents fins a les nou de la nit del diumenge per al muntatge i desmuntatge de l’arc d’eixida de la carrera.

 

L’itinerari de la carrera passarà pel pont de Montolivet, Plaça d’Europa, Alameda, Menorca, Serradora, Marí Blas de Lezo, Lluís Peixó, Avinguda dels Tarongers, Ramon Llull, Manuel Candela, Pare Tomàs de Montañana, Alameda, Plaça de Saragossa, Alameda, Sant Pius V, Trinitat, Guadalaviar, Pla de la Saïdia, Mauro Guillén, Menéndez Pidal, Pont de les Glòries Valencianes, Gran Via de Fernando el Catòlic, Jesús, Guillem de Castro, Blanqueries, Conde de Trénor, Pintor López, Plaça de Tetuan, La Pau, Poeta Querol, Pascual i Genís, Roger de Lauria, Plaça de l’Ajuntament, Xàtiva, Colón, Porta de la Mar, Navarro Reverter, Plaça d’Amèrica, Jacinto Benavente, Alcalde Reig i, per a finalitzar, la Ciutat de les Arts i les Ciències.

 

El trànsit es començarà a obrir progressivament a partir de les 11.45 hores, després del pas de la carrera.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.