11.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Carrers tallats al trànsit el pròxim diumenge 6 de desembre per la Marató de València

 

El pròxim diumenge 6 de desembre, alguns carrers del centre de València estaran tallats al trànsit per la Marató ‘València Trinidad Alfonso EDP Elit Edition’. En esta edició, a causa de la pandèmia, l’Ajuntament ha permés la carrera sense públic i només per a deportistes d’elit.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el tall al trànsit s’iniciarà a les 7.00 hores en el centre i a les 6.00 hores en la resta de zones, com l’avinguda del professor López Piñero des de la rotonda del Saler. De la mateixa manera, des de les anteriors 24 hores, el pont de Montolivet patirà talls intermitents fins a les nou de la nit del diumenge per al muntatge i desmuntatge de l’arc d’eixida de la carrera.

 

L’itinerari de la carrera passarà pel pont de Montolivet, Plaça d’Europa, Alameda, Menorca, Serradora, Marí Blas de Lezo, Lluís Peixó, Avinguda dels Tarongers, Ramon Llull, Manuel Candela, Pare Tomàs de Montañana, Alameda, Plaça de Saragossa, Alameda, Sant Pius V, Trinitat, Guadalaviar, Pla de la Saïdia, Mauro Guillén, Menéndez Pidal, Pont de les Glòries Valencianes, Gran Via de Fernando el Catòlic, Jesús, Guillem de Castro, Blanqueries, Conde de Trénor, Pintor López, Plaça de Tetuan, La Pau, Poeta Querol, Pascual i Genís, Roger de Lauria, Plaça de l’Ajuntament, Xàtiva, Colón, Porta de la Mar, Navarro Reverter, Plaça d’Amèrica, Jacinto Benavente, Alcalde Reig i, per a finalitzar, la Ciutat de les Arts i les Ciències.

 

El trànsit es començarà a obrir progressivament a partir de les 11.45 hores, després del pas de la carrera.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.