Carrers tallats al trànsit el pròxim diumenge 6 de desembre per la Marató de València

 

El pròxim diumenge 6 de desembre, alguns carrers del centre de València estaran tallats al trànsit per la Marató ‘València Trinidad Alfonso EDP Elit Edition’. En esta edició, a causa de la pandèmia, l’Ajuntament ha permés la carrera sense públic i només per a deportistes d’elit.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el tall al trànsit s’iniciarà a les 7.00 hores en el centre i a les 6.00 hores en la resta de zones, com l’avinguda del professor López Piñero des de la rotonda del Saler. De la mateixa manera, des de les anteriors 24 hores, el pont de Montolivet patirà talls intermitents fins a les nou de la nit del diumenge per al muntatge i desmuntatge de l’arc d’eixida de la carrera.

 

L’itinerari de la carrera passarà pel pont de Montolivet, Plaça d’Europa, Alameda, Menorca, Serradora, Marí Blas de Lezo, Lluís Peixó, Avinguda dels Tarongers, Ramon Llull, Manuel Candela, Pare Tomàs de Montañana, Alameda, Plaça de Saragossa, Alameda, Sant Pius V, Trinitat, Guadalaviar, Pla de la Saïdia, Mauro Guillén, Menéndez Pidal, Pont de les Glòries Valencianes, Gran Via de Fernando el Catòlic, Jesús, Guillem de Castro, Blanqueries, Conde de Trénor, Pintor López, Plaça de Tetuan, La Pau, Poeta Querol, Pascual i Genís, Roger de Lauria, Plaça de l’Ajuntament, Xàtiva, Colón, Porta de la Mar, Navarro Reverter, Plaça d’Amèrica, Jacinto Benavente, Alcalde Reig i, per a finalitzar, la Ciutat de les Arts i les Ciències.

 

El trànsit es començarà a obrir progressivament a partir de les 11.45 hores, després del pas de la carrera.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.