L’Ajuntament d’Oliva ha donat a conéixer el Cartell guanyador de la Setmana Santa 2021

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha informat que la Setmana Santa de 2021 del seu municipi ja té el seu cartell per a anunciar unes festes, les de 2021, que tindran lloc del 28 de març al 4 d’abril amb la incertesa d’allò que es podrà i que no es podrà fer a causa de la pandèmia.

 

De moment, i a falta que les autoritats acorden les mesures concretes a prendre durant estes dates assenyalades, la Junta de Germandats d’Oliva ja ha donat a conèixer el nom del guanyador del seu particular concurs de cartells, una iniciativa que ja s’ha convertit en una tradició a la ciutat després de vint-i-cinc anys celebrant-se ininterrompudament.

 

Precisament per això, per tractar-se d’una data tan important, els responsables de la Setmana Santa local van apostar per mantenir una cita que, amb motiu de l’aniversari, incorporava un premi extra per a un segon cartell seleccionat.

 

‘Arrels d’un poble’, el cartell guanyador de la Setmana Santa 2021 d’Oliva

Finalment, dels 11 cartells presentats al concurs, el jurat ha triat com a guanyador la proposta ‘Arrels d’un poble’, de Carla Herranz Calero, professora de professió i natural de Sagunt.

 

Per la seua part, el cartell finalista ha sigut ‘Devoción’, obra de Rubén Lucas García, qui ja va guanyar el primer premi en el concurs de cartells de la Setmana Santa de 2018.

 

Els premis estan valorats en 600 i 200 euros respectivament, i està previst que les obres presentades a esta edició s’exposen en una mostra els dies previs a la Setmana Santa.

 

25 aniversari del concurs de Setmana Santa

A demés, per a celebrar el XXV aniversari del concurs, l’exposició també inclourà les obres que han sigut triades com a portada del llibre de la Setmana Santa durant l’últim quart de segle.

 

Val a dir que, tal com es fa constar en el cartell, el de 2021 és un any important per a les germandats de la ciutat, ja que, en cas de celebrar-se, esta Setmana Santa hauria sigut la primera després de la declaració com a festa d’Interès Turístic Provincial.

 

Ara, a falta que es concreten els actes que es podran celebrar i en quines condicions, els cartells ens recorden la proximitat d’unes dates que es viuen amb gran devoció.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.