15 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

L’Ajuntament d’Oliva ha donat a conéixer el Cartell guanyador de la Setmana Santa 2021

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha informat que la Setmana Santa de 2021 del seu municipi ja té el seu cartell per a anunciar unes festes, les de 2021, que tindran lloc del 28 de març al 4 d’abril amb la incertesa d’allò que es podrà i que no es podrà fer a causa de la pandèmia.

 

De moment, i a falta que les autoritats acorden les mesures concretes a prendre durant estes dates assenyalades, la Junta de Germandats d’Oliva ja ha donat a conèixer el nom del guanyador del seu particular concurs de cartells, una iniciativa que ja s’ha convertit en una tradició a la ciutat després de vint-i-cinc anys celebrant-se ininterrompudament.

 

Precisament per això, per tractar-se d’una data tan important, els responsables de la Setmana Santa local van apostar per mantenir una cita que, amb motiu de l’aniversari, incorporava un premi extra per a un segon cartell seleccionat.

 

‘Arrels d’un poble’, el cartell guanyador de la Setmana Santa 2021 d’Oliva

Finalment, dels 11 cartells presentats al concurs, el jurat ha triat com a guanyador la proposta ‘Arrels d’un poble’, de Carla Herranz Calero, professora de professió i natural de Sagunt.

 

Per la seua part, el cartell finalista ha sigut ‘Devoción’, obra de Rubén Lucas García, qui ja va guanyar el primer premi en el concurs de cartells de la Setmana Santa de 2018.

 

Els premis estan valorats en 600 i 200 euros respectivament, i està previst que les obres presentades a esta edició s’exposen en una mostra els dies previs a la Setmana Santa.

 

25 aniversari del concurs de Setmana Santa

A demés, per a celebrar el XXV aniversari del concurs, l’exposició també inclourà les obres que han sigut triades com a portada del llibre de la Setmana Santa durant l’últim quart de segle.

 

Val a dir que, tal com es fa constar en el cartell, el de 2021 és un any important per a les germandats de la ciutat, ja que, en cas de celebrar-se, esta Setmana Santa hauria sigut la primera després de la declaració com a festa d’Interès Turístic Provincial.

 

Ara, a falta que es concreten els actes que es podran celebrar i en quines condicions, els cartells ens recorden la proximitat d’unes dates que es viuen amb gran devoció.

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.