12.3 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

L’Ajuntament d’Oliva ha donat a conéixer el Cartell guanyador de la Setmana Santa 2021

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha informat que la Setmana Santa de 2021 del seu municipi ja té el seu cartell per a anunciar unes festes, les de 2021, que tindran lloc del 28 de març al 4 d’abril amb la incertesa d’allò que es podrà i que no es podrà fer a causa de la pandèmia.

 

De moment, i a falta que les autoritats acorden les mesures concretes a prendre durant estes dates assenyalades, la Junta de Germandats d’Oliva ja ha donat a conèixer el nom del guanyador del seu particular concurs de cartells, una iniciativa que ja s’ha convertit en una tradició a la ciutat després de vint-i-cinc anys celebrant-se ininterrompudament.

 

Precisament per això, per tractar-se d’una data tan important, els responsables de la Setmana Santa local van apostar per mantenir una cita que, amb motiu de l’aniversari, incorporava un premi extra per a un segon cartell seleccionat.

 

‘Arrels d’un poble’, el cartell guanyador de la Setmana Santa 2021 d’Oliva

Finalment, dels 11 cartells presentats al concurs, el jurat ha triat com a guanyador la proposta ‘Arrels d’un poble’, de Carla Herranz Calero, professora de professió i natural de Sagunt.

 

Per la seua part, el cartell finalista ha sigut ‘Devoción’, obra de Rubén Lucas García, qui ja va guanyar el primer premi en el concurs de cartells de la Setmana Santa de 2018.

 

Els premis estan valorats en 600 i 200 euros respectivament, i està previst que les obres presentades a esta edició s’exposen en una mostra els dies previs a la Setmana Santa.

 

25 aniversari del concurs de Setmana Santa

A demés, per a celebrar el XXV aniversari del concurs, l’exposició també inclourà les obres que han sigut triades com a portada del llibre de la Setmana Santa durant l’últim quart de segle.

 

Val a dir que, tal com es fa constar en el cartell, el de 2021 és un any important per a les germandats de la ciutat, ja que, en cas de celebrar-se, esta Setmana Santa hauria sigut la primera després de la declaració com a festa d’Interès Turístic Provincial.

 

Ara, a falta que es concreten els actes que es podran celebrar i en quines condicions, els cartells ens recorden la proximitat d’unes dates que es viuen amb gran devoció.

Últimes notícies

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.