Anuncios

L’Ajuntament d’Oliva ha donat a conéixer el Cartell guanyador de la Setmana Santa 2021

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha informat que la Setmana Santa de 2021 del seu municipi ja té el seu cartell per a anunciar unes festes, les de 2021, que tindran lloc del 28 de març al 4 d’abril amb la incertesa d’allò que es podrà i que no es podrà fer a causa de la pandèmia.

 

De moment, i a falta que les autoritats acorden les mesures concretes a prendre durant estes dates assenyalades, la Junta de Germandats d’Oliva ja ha donat a conèixer el nom del guanyador del seu particular concurs de cartells, una iniciativa que ja s’ha convertit en una tradició a la ciutat després de vint-i-cinc anys celebrant-se ininterrompudament.

Anuncios

 

Precisament per això, per tractar-se d’una data tan important, els responsables de la Setmana Santa local van apostar per mantenir una cita que, amb motiu de l’aniversari, incorporava un premi extra per a un segon cartell seleccionat.

 

‘Arrels d’un poble’, el cartell guanyador de la Setmana Santa 2021 d’Oliva

Finalment, dels 11 cartells presentats al concurs, el jurat ha triat com a guanyador la proposta ‘Arrels d’un poble’, de Carla Herranz Calero, professora de professió i natural de Sagunt.

 

Per la seua part, el cartell finalista ha sigut ‘Devoción’, obra de Rubén Lucas García, qui ja va guanyar el primer premi en el concurs de cartells de la Setmana Santa de 2018.

 

Els premis estan valorats en 600 i 200 euros respectivament, i està previst que les obres presentades a esta edició s’exposen en una mostra els dies previs a la Setmana Santa.

 

25 aniversari del concurs de Setmana Santa

A demés, per a celebrar el XXV aniversari del concurs, l’exposició també inclourà les obres que han sigut triades com a portada del llibre de la Setmana Santa durant l’últim quart de segle.

 

Val a dir que, tal com es fa constar en el cartell, el de 2021 és un any important per a les germandats de la ciutat, ja que, en cas de celebrar-se, esta Setmana Santa hauria sigut la primera després de la declaració com a festa d’Interès Turístic Provincial.

 

Ara, a falta que es concreten els actes que es podran celebrar i en quines condicions, els cartells ens recorden la proximitat d’unes dates que es viuen amb gran devoció.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La forta olor de marihuana destapa una plantació amb 43 quilos de cabdells a Picassent

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de marihuana en una urbanització de Picassent després de les queixes veïnals per la forta olor i localitza 43,60 quilos de cabdells i 160 esqueixos.

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.
Anuncios