12.1 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

L’Ajuntament d’Oliva ha donat a conéixer el Cartell guanyador de la Setmana Santa 2021

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha informat que la Setmana Santa de 2021 del seu municipi ja té el seu cartell per a anunciar unes festes, les de 2021, que tindran lloc del 28 de març al 4 d’abril amb la incertesa d’allò que es podrà i que no es podrà fer a causa de la pandèmia.

 

De moment, i a falta que les autoritats acorden les mesures concretes a prendre durant estes dates assenyalades, la Junta de Germandats d’Oliva ja ha donat a conèixer el nom del guanyador del seu particular concurs de cartells, una iniciativa que ja s’ha convertit en una tradició a la ciutat després de vint-i-cinc anys celebrant-se ininterrompudament.

 

Precisament per això, per tractar-se d’una data tan important, els responsables de la Setmana Santa local van apostar per mantenir una cita que, amb motiu de l’aniversari, incorporava un premi extra per a un segon cartell seleccionat.

 

‘Arrels d’un poble’, el cartell guanyador de la Setmana Santa 2021 d’Oliva

Finalment, dels 11 cartells presentats al concurs, el jurat ha triat com a guanyador la proposta ‘Arrels d’un poble’, de Carla Herranz Calero, professora de professió i natural de Sagunt.

 

Per la seua part, el cartell finalista ha sigut ‘Devoción’, obra de Rubén Lucas García, qui ja va guanyar el primer premi en el concurs de cartells de la Setmana Santa de 2018.

 

Els premis estan valorats en 600 i 200 euros respectivament, i està previst que les obres presentades a esta edició s’exposen en una mostra els dies previs a la Setmana Santa.

 

25 aniversari del concurs de Setmana Santa

A demés, per a celebrar el XXV aniversari del concurs, l’exposició també inclourà les obres que han sigut triades com a portada del llibre de la Setmana Santa durant l’últim quart de segle.

 

Val a dir que, tal com es fa constar en el cartell, el de 2021 és un any important per a les germandats de la ciutat, ja que, en cas de celebrar-se, esta Setmana Santa hauria sigut la primera després de la declaració com a festa d’Interès Turístic Provincial.

 

Ara, a falta que es concreten els actes que es podran celebrar i en quines condicions, els cartells ens recorden la proximitat d’unes dates que es viuen amb gran devoció.

Últimes notícies

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.