Els casos de coronavirus en les residències valencianes de persones majors baixen un 64% en un mes

 

El número de casos registrats en les residències de majors en el territori valencià ha anat baixat des de l’inici de la vacunació contra el Covid-19. En concret el número de positius ha descendit un 64% i els brots un 78,04% en l’últim mes, segons han informat fonts de la Conselleria de Sanitat.

 

Sobre este tema, han destacat que des de l’inici de la vacunació enfront del coronavirus en les residències de majors ha anat disminuint el número de contagis entre els residents i el personal que treballa en eixos centres. En concret, s’ha passat de registrar durant la tercera setmana del mes de gener fins a 1.299 nous casos entre residents als 472 notificats durant tota la setmana passada.

 

De la mateixa manera, els contagis també baixen de manera progressiva entre el personal que exercix la seua faena en els centres de majors. Els nous casos de coronavirus registrats entre els professionals de les residències han baixat un 67,36% en el període d’un mes, passant de registrar 380 en la tercera setmana de gener a 124 nous casos durant tota la setmana passada.

 

També han baixat els brots

El personal, residents i treballadors dels centres han sigut els primers a rebre les dosis de vacunació, una campanya que va iniciar la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública a finals de desembre i que ha permés administrar 44.945 dosi de vacunes a persones majors de les residències i 39.515 dosi de vacunes als treballadors dels centres.

 

Les últimes dades del servici d’Epidemiologia reflectixen també un descens dels brots per coronavirus en els centres de majors. En este sentit, en el període d’un mes ha baixat un 78,04% el número de brots nous que es notifiquen en les residències, i al mateix temps, disminuïx en un 23,04% la xifra de brots actius.

 

Finalment, des del mes de gener ha baixat un 4,76% el número de residències de majors del territori valencià que es troben en vigilància activa.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.