Els casos en residències baixen un 55,6% però els morts augmenten un 38% en l’última setmana

 

Els casos positius de coronavirus registrats en residències valencianes han baixat un 55,59% en l’última setmana, pràcticament el triple respecte a la població, però els morts han augmentat un 38%, el que suposa el doble que entre la societat en general, segons ha assenyalat la patronal Aerte.

 

L’Associació Empresarial de Residències i Servicis a Persones Dependents del territori valencià ha destacat que en la setmana del 29 de gener al 5 de febrer, segons dades de la Conselleria de Sanitat, s’han registrat 599 nous contagis en residències enfront dels 1.349 de la setmana passada, el que suposa un descens del 55,59% respecte de la setmana anterior.

 

Per part seua, en la població en general s’han notificat 42.868 nous positius en el territori valencià enfront dels 53.179 de la setmana passada, cosa que suposa un descens del 19,38% respecte de la setmana anterior. D’esta manera, esta setmana hi ha hagut un descens de contagis en residències de quasi el triple al general de la població.

 

No obstant això, esta setmana han mort 142 residents enfront dels 103 de la setmana anterior, que és un augment del 37,86%.  Estes xifres suposen que l’increment de defuncions en residències és quasi el doble al general de la població. El 42,20% de les residències valencianes està sense casos confirmats, segons les mateixes fonts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.