Les cinc grans novetats de WhatsApp

WhatsApp ja supera els 2.000 milions d’usuaris, i té molt en compte les aplicacions que podrien fer-li competència com Telegram Signal.

Per això, algunes de les funcions lloades per part dels usuaris d’eixes altres aplicacions de missatgeria, van apareixent a poc a poc en la que és propietat de Facebook.

L’aplicació de missatgeria oferirà cinc grans novetats que es podrà utilitzar en el mòbil pròximament. Estes són:

  • Missatges de 24 hores

Actualment, WhatsApp ja compta amb l’opció d’escriure missatges que desapareixeran set dies després, però este període de temps no és configurable.

WhatsApp sembla estar testant una nova funció que permetrà enviar missatges que s’autodestrueixen cada 24 hores, si bé encara no se sap la data en la qual esta opció estarà disponible per a tots els usuaris.

Així mateix, esta nova opció funcionarà com l’actual, podent-se implementar en cada xat de manera individual i en les converses grupals. Encara que també es desconeix si substituirà al compte arrere de set dies amb la qual compta actualment o s’afegirà a esta.

  • Fotos efímeres

Esta funció, que ja existeix i és tot un èxit en un altre dels productes del gegant de Silicon Valley, Instagram, serà accessible com una nova icona que apareixerà quan es vaja a compartir una fotografia.

El remitent veurà una miniatura difuminada de la fotografia al costat del missatge Toca per a veure que, si és premut, obrirà la imatge que només serà visible una vegada.

A més, la mateixa WhatsApp impedirà que el remitent realitze una captura de pantalla de la foto o la compartisca d’alguna manera. La imatge tampoc es guardarà en el telèfon, de fet, només serà visible en el moment en el qual s’òbriga la mateixa, en tancar la finestra, la foto serà inaccessible.

  • Xifratge en el núvol

La ciberseguretat cada és més important i per a WhatsApp va començar a ser una prioritat, per este motiu va afegir el xifratge d’extrem a extrem en els missatges. No obstant això, este nivell de seguretat no afecta les còpies de seguretat emmagatzemades en el núvol (en iCloud o Google Drive) de l’aplicació.

Conscients d’esta vulnerabilitat, durant els pròxims mesos, WhatsApp implementarà un sistema d’encriptat de còpies de seguretat per a protegir l’historial i els arxius multimèdia dels usuaris emmagatzemats en els seus núvols, salvaguardats per una contrasenya.

  • Àudios accelerats

WhatsApp implementarà una de les funcions més reeixides de Telegram, la possibilitat d’accelerar la velocitat de reproducció de les notes d’àudio. Orientat a aqueixos àudios de més de cinc minuts, vertaders podcast o diaris de bord, que requereixen un temps d’atenció que a vegades no es té en aqueix moment.

  • WhatsApp en diversos dispositius

Des de fa anys, la petició que més s’ha repetit entre els usuaris de la xarxa de missatgeria ha sigut la de poder accedir al seu compte des de diversos dispositius de manera simultània. Fins ara només es pot activar un compte, amb un número de telèfon, per dispositiu.

Des de WaBetaInfo asseguren que esta nova funció permetrà registrar el compte fins a quatre dispositius diferents, sent un principal i els altres temporals. A més, seguint l’exemple de la versió web de Telegram, WhatsApp Web tampoc requerirà que el telèfon mòbil tinga connexió a Internet.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.