Les cinc grans novetats de WhatsApp

WhatsApp ja supera els 2.000 milions d’usuaris, i té molt en compte les aplicacions que podrien fer-li competència com Telegram Signal.

Per això, algunes de les funcions lloades per part dels usuaris d’eixes altres aplicacions de missatgeria, van apareixent a poc a poc en la que és propietat de Facebook.

L’aplicació de missatgeria oferirà cinc grans novetats que es podrà utilitzar en el mòbil pròximament. Estes són:

  • Missatges de 24 hores

Actualment, WhatsApp ja compta amb l’opció d’escriure missatges que desapareixeran set dies després, però este període de temps no és configurable.

WhatsApp sembla estar testant una nova funció que permetrà enviar missatges que s’autodestrueixen cada 24 hores, si bé encara no se sap la data en la qual esta opció estarà disponible per a tots els usuaris.

Així mateix, esta nova opció funcionarà com l’actual, podent-se implementar en cada xat de manera individual i en les converses grupals. Encara que també es desconeix si substituirà al compte arrere de set dies amb la qual compta actualment o s’afegirà a esta.

  • Fotos efímeres

Esta funció, que ja existeix i és tot un èxit en un altre dels productes del gegant de Silicon Valley, Instagram, serà accessible com una nova icona que apareixerà quan es vaja a compartir una fotografia.

El remitent veurà una miniatura difuminada de la fotografia al costat del missatge Toca per a veure que, si és premut, obrirà la imatge que només serà visible una vegada.

A més, la mateixa WhatsApp impedirà que el remitent realitze una captura de pantalla de la foto o la compartisca d’alguna manera. La imatge tampoc es guardarà en el telèfon, de fet, només serà visible en el moment en el qual s’òbriga la mateixa, en tancar la finestra, la foto serà inaccessible.

  • Xifratge en el núvol

La ciberseguretat cada és més important i per a WhatsApp va començar a ser una prioritat, per este motiu va afegir el xifratge d’extrem a extrem en els missatges. No obstant això, este nivell de seguretat no afecta les còpies de seguretat emmagatzemades en el núvol (en iCloud o Google Drive) de l’aplicació.

Conscients d’esta vulnerabilitat, durant els pròxims mesos, WhatsApp implementarà un sistema d’encriptat de còpies de seguretat per a protegir l’historial i els arxius multimèdia dels usuaris emmagatzemats en els seus núvols, salvaguardats per una contrasenya.

  • Àudios accelerats

WhatsApp implementarà una de les funcions més reeixides de Telegram, la possibilitat d’accelerar la velocitat de reproducció de les notes d’àudio. Orientat a aqueixos àudios de més de cinc minuts, vertaders podcast o diaris de bord, que requereixen un temps d’atenció que a vegades no es té en aqueix moment.

  • WhatsApp en diversos dispositius

Des de fa anys, la petició que més s’ha repetit entre els usuaris de la xarxa de missatgeria ha sigut la de poder accedir al seu compte des de diversos dispositius de manera simultània. Fins ara només es pot activar un compte, amb un número de telèfon, per dispositiu.

Des de WaBetaInfo asseguren que esta nova funció permetrà registrar el compte fins a quatre dispositius diferents, sent un principal i els altres temporals. A més, seguint l’exemple de la versió web de Telegram, WhatsApp Web tampoc requerirà que el telèfon mòbil tinga connexió a Internet.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.