Les cinc grans novetats de WhatsApp

WhatsApp ja supera els 2.000 milions d’usuaris, i té molt en compte les aplicacions que podrien fer-li competència com Telegram Signal.

Per això, algunes de les funcions lloades per part dels usuaris d’eixes altres aplicacions de missatgeria, van apareixent a poc a poc en la que és propietat de Facebook.

L’aplicació de missatgeria oferirà cinc grans novetats que es podrà utilitzar en el mòbil pròximament. Estes són:

  • Missatges de 24 hores

Actualment, WhatsApp ja compta amb l’opció d’escriure missatges que desapareixeran set dies després, però este període de temps no és configurable.

WhatsApp sembla estar testant una nova funció que permetrà enviar missatges que s’autodestrueixen cada 24 hores, si bé encara no se sap la data en la qual esta opció estarà disponible per a tots els usuaris.

Així mateix, esta nova opció funcionarà com l’actual, podent-se implementar en cada xat de manera individual i en les converses grupals. Encara que també es desconeix si substituirà al compte arrere de set dies amb la qual compta actualment o s’afegirà a esta.

  • Fotos efímeres

Esta funció, que ja existeix i és tot un èxit en un altre dels productes del gegant de Silicon Valley, Instagram, serà accessible com una nova icona que apareixerà quan es vaja a compartir una fotografia.

El remitent veurà una miniatura difuminada de la fotografia al costat del missatge Toca per a veure que, si és premut, obrirà la imatge que només serà visible una vegada.

A més, la mateixa WhatsApp impedirà que el remitent realitze una captura de pantalla de la foto o la compartisca d’alguna manera. La imatge tampoc es guardarà en el telèfon, de fet, només serà visible en el moment en el qual s’òbriga la mateixa, en tancar la finestra, la foto serà inaccessible.

  • Xifratge en el núvol

La ciberseguretat cada és més important i per a WhatsApp va començar a ser una prioritat, per este motiu va afegir el xifratge d’extrem a extrem en els missatges. No obstant això, este nivell de seguretat no afecta les còpies de seguretat emmagatzemades en el núvol (en iCloud o Google Drive) de l’aplicació.

Conscients d’esta vulnerabilitat, durant els pròxims mesos, WhatsApp implementarà un sistema d’encriptat de còpies de seguretat per a protegir l’historial i els arxius multimèdia dels usuaris emmagatzemats en els seus núvols, salvaguardats per una contrasenya.

  • Àudios accelerats

WhatsApp implementarà una de les funcions més reeixides de Telegram, la possibilitat d’accelerar la velocitat de reproducció de les notes d’àudio. Orientat a aqueixos àudios de més de cinc minuts, vertaders podcast o diaris de bord, que requereixen un temps d’atenció que a vegades no es té en aqueix moment.

  • WhatsApp en diversos dispositius

Des de fa anys, la petició que més s’ha repetit entre els usuaris de la xarxa de missatgeria ha sigut la de poder accedir al seu compte des de diversos dispositius de manera simultània. Fins ara només es pot activar un compte, amb un número de telèfon, per dispositiu.

Des de WaBetaInfo asseguren que esta nova funció permetrà registrar el compte fins a quatre dispositius diferents, sent un principal i els altres temporals. A més, seguint l’exemple de la versió web de Telegram, WhatsApp Web tampoc requerirà que el telèfon mòbil tinga connexió a Internet.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.