Les cinc grans novetats de WhatsApp

WhatsApp ja supera els 2.000 milions d’usuaris, i té molt en compte les aplicacions que podrien fer-li competència com Telegram Signal.

Per això, algunes de les funcions lloades per part dels usuaris d’eixes altres aplicacions de missatgeria, van apareixent a poc a poc en la que és propietat de Facebook.

L’aplicació de missatgeria oferirà cinc grans novetats que es podrà utilitzar en el mòbil pròximament. Estes són:

  • Missatges de 24 hores

Actualment, WhatsApp ja compta amb l’opció d’escriure missatges que desapareixeran set dies després, però este període de temps no és configurable.

WhatsApp sembla estar testant una nova funció que permetrà enviar missatges que s’autodestrueixen cada 24 hores, si bé encara no se sap la data en la qual esta opció estarà disponible per a tots els usuaris.

Així mateix, esta nova opció funcionarà com l’actual, podent-se implementar en cada xat de manera individual i en les converses grupals. Encara que també es desconeix si substituirà al compte arrere de set dies amb la qual compta actualment o s’afegirà a esta.

  • Fotos efímeres

Esta funció, que ja existeix i és tot un èxit en un altre dels productes del gegant de Silicon Valley, Instagram, serà accessible com una nova icona que apareixerà quan es vaja a compartir una fotografia.

El remitent veurà una miniatura difuminada de la fotografia al costat del missatge Toca per a veure que, si és premut, obrirà la imatge que només serà visible una vegada.

A més, la mateixa WhatsApp impedirà que el remitent realitze una captura de pantalla de la foto o la compartisca d’alguna manera. La imatge tampoc es guardarà en el telèfon, de fet, només serà visible en el moment en el qual s’òbriga la mateixa, en tancar la finestra, la foto serà inaccessible.

  • Xifratge en el núvol

La ciberseguretat cada és més important i per a WhatsApp va començar a ser una prioritat, per este motiu va afegir el xifratge d’extrem a extrem en els missatges. No obstant això, este nivell de seguretat no afecta les còpies de seguretat emmagatzemades en el núvol (en iCloud o Google Drive) de l’aplicació.

Conscients d’esta vulnerabilitat, durant els pròxims mesos, WhatsApp implementarà un sistema d’encriptat de còpies de seguretat per a protegir l’historial i els arxius multimèdia dels usuaris emmagatzemats en els seus núvols, salvaguardats per una contrasenya.

  • Àudios accelerats

WhatsApp implementarà una de les funcions més reeixides de Telegram, la possibilitat d’accelerar la velocitat de reproducció de les notes d’àudio. Orientat a aqueixos àudios de més de cinc minuts, vertaders podcast o diaris de bord, que requereixen un temps d’atenció que a vegades no es té en aqueix moment.

  • WhatsApp en diversos dispositius

Des de fa anys, la petició que més s’ha repetit entre els usuaris de la xarxa de missatgeria ha sigut la de poder accedir al seu compte des de diversos dispositius de manera simultània. Fins ara només es pot activar un compte, amb un número de telèfon, per dispositiu.

Des de WaBetaInfo asseguren que esta nova funció permetrà registrar el compte fins a quatre dispositius diferents, sent un principal i els altres temporals. A més, seguint l’exemple de la versió web de Telegram, WhatsApp Web tampoc requerirà que el telèfon mòbil tinga connexió a Internet.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.