El Cine Pot de Gandia reobri les seues portes seguint les mesures sanitàries

 

Amb esta iniciativa, el departament de Cultura de l’Ajuntament de Gandia, capital de la Safor (València), aposta per continuar fent cultura segura. La ciutadania està demanant consumir cultura i reclama la tornada del Cine Pot, per això, s’ha programat esta activitat fins el 29 de desembre en la sala B del Teatre Serrano.

 

«Apostem per continuar programant amb totes les mesures de seguretat, perquè la cultura ha de continuar, i hem de seguir donant suport al sector, tan perjudicat per la crisi sanitària», ha manifestat el regidor delegat de Cultura, Nahuel González.

 

La sala Bcapacitat per a 84 places (deixant una butaca lliure de seguretat front al Covid-19). Entre d’altres mesures de seguretat establertes en el Pla de Contingència, estarà marcada l’entrada i l’eixida en la sala, hi haurà gel hidroalcohòlic i serà obligatori l’ús de la mascareta. A demés, també es podran comprar les entrades de manera anticipada i de manera online i de forma presencial en la Casa de Cultura (també anticipada).

 

Programació

Quant a la programació, per al mes d’octubre es projectaran 3 pel·lícules, amb preu de 4 euros (3 a preu reduït), i es projectaran en dos sessions: una a les 19.00 hores i altra a les 22.30 hores:

  • Dimarts 13 d’octubre, la pel·lícula ‘El hotel a orillas del río’.
  • Dimarts 20 d’octubre, la pel·lícula ‘Los informes sobre Sarah y Saleem’.
  • Dimarts 27 d’octubre, la pel·lícula ‘Luz de mi vida’.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.