El Cine Pot de Gandia reobri les seues portes seguint les mesures sanitàries

 

Amb esta iniciativa, el departament de Cultura de l’Ajuntament de Gandia, capital de la Safor (València), aposta per continuar fent cultura segura. La ciutadania està demanant consumir cultura i reclama la tornada del Cine Pot, per això, s’ha programat esta activitat fins el 29 de desembre en la sala B del Teatre Serrano.

 

«Apostem per continuar programant amb totes les mesures de seguretat, perquè la cultura ha de continuar, i hem de seguir donant suport al sector, tan perjudicat per la crisi sanitària», ha manifestat el regidor delegat de Cultura, Nahuel González.

 

La sala Bcapacitat per a 84 places (deixant una butaca lliure de seguretat front al Covid-19). Entre d’altres mesures de seguretat establertes en el Pla de Contingència, estarà marcada l’entrada i l’eixida en la sala, hi haurà gel hidroalcohòlic i serà obligatori l’ús de la mascareta. A demés, també es podran comprar les entrades de manera anticipada i de manera online i de forma presencial en la Casa de Cultura (també anticipada).

 

Programació

Quant a la programació, per al mes d’octubre es projectaran 3 pel·lícules, amb preu de 4 euros (3 a preu reduït), i es projectaran en dos sessions: una a les 19.00 hores i altra a les 22.30 hores:

  • Dimarts 13 d’octubre, la pel·lícula ‘El hotel a orillas del río’.
  • Dimarts 20 d’octubre, la pel·lícula ‘Los informes sobre Sarah y Saleem’.
  • Dimarts 27 d’octubre, la pel·lícula ‘Luz de mi vida’.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.

Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos

Santa Bàrbara ha decretat dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos, després de trobar els seus restes en una vivenda i detindre els pares a València acusats d’homicidi. El cas ha commocionat el municipi, que descriu la família com aparentment integrada i sense senyals evidents de risc.