El Cine Pot de Gandia reobri les seues portes seguint les mesures sanitàries

 

Amb esta iniciativa, el departament de Cultura de l’Ajuntament de Gandia, capital de la Safor (València), aposta per continuar fent cultura segura. La ciutadania està demanant consumir cultura i reclama la tornada del Cine Pot, per això, s’ha programat esta activitat fins el 29 de desembre en la sala B del Teatre Serrano.

 

«Apostem per continuar programant amb totes les mesures de seguretat, perquè la cultura ha de continuar, i hem de seguir donant suport al sector, tan perjudicat per la crisi sanitària», ha manifestat el regidor delegat de Cultura, Nahuel González.

 

La sala Bcapacitat per a 84 places (deixant una butaca lliure de seguretat front al Covid-19). Entre d’altres mesures de seguretat establertes en el Pla de Contingència, estarà marcada l’entrada i l’eixida en la sala, hi haurà gel hidroalcohòlic i serà obligatori l’ús de la mascareta. A demés, també es podran comprar les entrades de manera anticipada i de manera online i de forma presencial en la Casa de Cultura (també anticipada).

 

Programació

Quant a la programació, per al mes d’octubre es projectaran 3 pel·lícules, amb preu de 4 euros (3 a preu reduït), i es projectaran en dos sessions: una a les 19.00 hores i altra a les 22.30 hores:

  • Dimarts 13 d’octubre, la pel·lícula ‘El hotel a orillas del río’.
  • Dimarts 20 d’octubre, la pel·lícula ‘Los informes sobre Sarah y Saleem’.
  • Dimarts 27 d’octubre, la pel·lícula ‘Luz de mi vida’.

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.