El Cine Pot de Gandia reobri les seues portes seguint les mesures sanitàries

 

Amb esta iniciativa, el departament de Cultura de l’Ajuntament de Gandia, capital de la Safor (València), aposta per continuar fent cultura segura. La ciutadania està demanant consumir cultura i reclama la tornada del Cine Pot, per això, s’ha programat esta activitat fins el 29 de desembre en la sala B del Teatre Serrano.

 

«Apostem per continuar programant amb totes les mesures de seguretat, perquè la cultura ha de continuar, i hem de seguir donant suport al sector, tan perjudicat per la crisi sanitària», ha manifestat el regidor delegat de Cultura, Nahuel González.

 

La sala Bcapacitat per a 84 places (deixant una butaca lliure de seguretat front al Covid-19). Entre d’altres mesures de seguretat establertes en el Pla de Contingència, estarà marcada l’entrada i l’eixida en la sala, hi haurà gel hidroalcohòlic i serà obligatori l’ús de la mascareta. A demés, també es podran comprar les entrades de manera anticipada i de manera online i de forma presencial en la Casa de Cultura (també anticipada).

 

Programació

Quant a la programació, per al mes d’octubre es projectaran 3 pel·lícules, amb preu de 4 euros (3 a preu reduït), i es projectaran en dos sessions: una a les 19.00 hores i altra a les 22.30 hores:

  • Dimarts 13 d’octubre, la pel·lícula ‘El hotel a orillas del río’.
  • Dimarts 20 d’octubre, la pel·lícula ‘Los informes sobre Sarah y Saleem’.
  • Dimarts 27 d’octubre, la pel·lícula ‘Luz de mi vida’.

Últimes notícies

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.

Borkowoska encapçala l’arribada dels fitxatges del València Basket per a la pretemporada

L’aterratge a València de la polonesa Kamila Borkowoska obri l’arribada escalonada dels nous reforços del Valencia Basket femení per al primer projecte de Javi Torralba, vigent campió de Lliga i Copa.

Avis roig per calor extrema en el litoral de València i el nord d’Alacant

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València i al nord d’Alacant per temperatures de fins a 44 graus, amb altres zones de la Comunitat Valenciana en nivell taronja i groc.

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.