El Cine Pot de Gandia reobri les seues portes seguint les mesures sanitàries

 

Amb esta iniciativa, el departament de Cultura de l’Ajuntament de Gandia, capital de la Safor (València), aposta per continuar fent cultura segura. La ciutadania està demanant consumir cultura i reclama la tornada del Cine Pot, per això, s’ha programat esta activitat fins el 29 de desembre en la sala B del Teatre Serrano.

 

«Apostem per continuar programant amb totes les mesures de seguretat, perquè la cultura ha de continuar, i hem de seguir donant suport al sector, tan perjudicat per la crisi sanitària», ha manifestat el regidor delegat de Cultura, Nahuel González.

 

La sala Bcapacitat per a 84 places (deixant una butaca lliure de seguretat front al Covid-19). Entre d’altres mesures de seguretat establertes en el Pla de Contingència, estarà marcada l’entrada i l’eixida en la sala, hi haurà gel hidroalcohòlic i serà obligatori l’ús de la mascareta. A demés, també es podran comprar les entrades de manera anticipada i de manera online i de forma presencial en la Casa de Cultura (també anticipada).

 

Programació

Quant a la programació, per al mes d’octubre es projectaran 3 pel·lícules, amb preu de 4 euros (3 a preu reduït), i es projectaran en dos sessions: una a les 19.00 hores i altra a les 22.30 hores:

  • Dimarts 13 d’octubre, la pel·lícula ‘El hotel a orillas del río’.
  • Dimarts 20 d’octubre, la pel·lícula ‘Los informes sobre Sarah y Saleem’.
  • Dimarts 27 d’octubre, la pel·lícula ‘Luz de mi vida’.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.