Els últims cinquens i el segon quart del sorteig de Nadal, a València i Alacant

La loteria de nadal ha regat de milions d’euros diferents municipis del territori valencià, especialment en les províncies d’Alacant i València. No solament, la Grossa, el premi més esperat, i el tercer premi, ha caigut en localitats valencianes, sinó que també han arribat quarts i cinquens. 

 

Precisament, l’última part del sorteig, ha deixat diferents premis. El número 69.823 ha resultat agraciat amb el seté dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal, dotat amb 60.000 euros a la sèrie, que s’ha venut en Alacant i en Quart de Poblet (València).

 

També el número 81.610 ha resultat agraciat amb l’últim dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de la Loteria de Nadal, dotat amb 60.000 euros a la sèrie, i s’ha venut en cinc localitats de les províncies d’Alacant i València. De nou Castelló s’ha quedat fora. En concret, el número, que va ser cantat a les 13.12 hores en el nové filferro de la novena taula, s’ha repartit entre les localitats alacantines de Crevillent Santa Pola i Guardamar del Segura i les valencianes de Silla i Manises.

 

A més, el número 49.797 ha resultat agraciat amb el segon dels dos quarts premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal, dotat amb 200.000 euros a la sèrie, i ha parat a Benicàssim (Castelló), Benidorm (Alacant) i Xàtiva (València). El número ha sigut cantat a les 13,14 hores en el nové filferro de la desena taula, en el qual suposa l’últim gran premi de tot el sorteig.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.