Els últims cinquens i el segon quart del sorteig de Nadal, a València i Alacant

La loteria de nadal ha regat de milions d’euros diferents municipis del territori valencià, especialment en les províncies d’Alacant i València. No solament, la Grossa, el premi més esperat, i el tercer premi, ha caigut en localitats valencianes, sinó que també han arribat quarts i cinquens. 

 

Precisament, l’última part del sorteig, ha deixat diferents premis. El número 69.823 ha resultat agraciat amb el seté dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal, dotat amb 60.000 euros a la sèrie, que s’ha venut en Alacant i en Quart de Poblet (València).

 

També el número 81.610 ha resultat agraciat amb l’últim dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de la Loteria de Nadal, dotat amb 60.000 euros a la sèrie, i s’ha venut en cinc localitats de les províncies d’Alacant i València. De nou Castelló s’ha quedat fora. En concret, el número, que va ser cantat a les 13.12 hores en el nové filferro de la novena taula, s’ha repartit entre les localitats alacantines de Crevillent Santa Pola i Guardamar del Segura i les valencianes de Silla i Manises.

 

A més, el número 49.797 ha resultat agraciat amb el segon dels dos quarts premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal, dotat amb 200.000 euros a la sèrie, i ha parat a Benicàssim (Castelló), Benidorm (Alacant) i Xàtiva (València). El número ha sigut cantat a les 13,14 hores en el nové filferro de la desena taula, en el qual suposa l’últim gran premi de tot el sorteig.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.