Anuncios

Els últims cinquens i el segon quart del sorteig de Nadal, a València i Alacant

La loteria de nadal ha regat de milions d’euros diferents municipis del territori valencià, especialment en les províncies d’Alacant i València. No solament, la Grossa, el premi més esperat, i el tercer premi, ha caigut en localitats valencianes, sinó que també han arribat quarts i cinquens. 

 

Precisament, l’última part del sorteig, ha deixat diferents premis. El número 69.823 ha resultat agraciat amb el seté dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal, dotat amb 60.000 euros a la sèrie, que s’ha venut en Alacant i en Quart de Poblet (València).

Anuncios

 

També el número 81.610 ha resultat agraciat amb l’últim dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de la Loteria de Nadal, dotat amb 60.000 euros a la sèrie, i s’ha venut en cinc localitats de les províncies d’Alacant i València. De nou Castelló s’ha quedat fora. En concret, el número, que va ser cantat a les 13.12 hores en el nové filferro de la novena taula, s’ha repartit entre les localitats alacantines de Crevillent Santa Pola i Guardamar del Segura i les valencianes de Silla i Manises.

 

A més, el número 49.797 ha resultat agraciat amb el segon dels dos quarts premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal, dotat amb 200.000 euros a la sèrie, i ha parat a Benicàssim (Castelló), Benidorm (Alacant) i Xàtiva (València). El número ha sigut cantat a les 13,14 hores en el nové filferro de la desena taula, en el qual suposa l’últim gran premi de tot el sorteig.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Llorca reclama una Europa que escolte el camp valencià i no reste competitivitat

Juanfran Pérez Llorca reivindica una Europa unida i solidària que protegisca agricultors, ramaders, pescadors i indústria valenciana enfront de normatives que reduïsquen la seua competitivitat.

El Consell defén que complix la llei en la regularització d’immigrants enfront de les crítiques del PSPV

El Consell sosté que col·labora lleialment amb el procés de regularització d'immigrants i que complix les seues obligacions legals, malgrat considerar que la mesura és una imposició unilateral del Govern central.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat al creuer

Una persona a Alacant ha sigut ingressada i aïllada per símptomes compatibles amb hantavirus després d'haver estat en contacte amb la dona morta a Johannesburg vinculada al creuer.

Sarabia subratlla la importància del dol davant l’Alabés però insistix que no serà definitiu

Eder Sarabia recalca que el xoc enfront de l'Esportiu Alabés és un dels més importants en la lluita per la permanència, encara que no decidix encara el futur de l'Elx. El tècnic manté la confiança en l'equip i avisa que eixiran a guanyar, no a especular amb l'empat.

València preveu reobrir al trànsit al setembre les avingudes Giorgeta i Pérez Galdós

L'Ajuntament de València preveu reobrir al trànsit al setembre les avingudes Giorgeta i Pérez Galdós i completar la urbanització i el mobiliari urbà a la fi d'any.

Sindicats i famílies carreguen contra la carta de Ortí i criden a buidar els centres en la vaga indefinida

Sindicats docents i associacions de famílies denuncien la carta enviada per la consellera Carmen Ortí i criden a donar suport a la vaga indefinida i a buidar els centres educatius.

Fam, Carrera i Fiebich queden congelades en la WNBA per a acabar la Lliga i Cazorla és acomiadada

Seattle Storm i Nova York Liberty han congelat els drets de Awa Fam, Raquel Carrera i Leo Fiebich per a permetre'ls acabar la Lliga Femenina, mentres que Maite Cazorla ha sigut tallada per Atlanta Dream després de la pretemporada.

Quatre detinguts a València per estafar més de 13.000 euros com a falsos revisors del gas

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre persones acusades d'estafar més de 13.000 euros a víctimes vulnerables fent-se passar per revisors del gas.
Anuncios