Els últims cinquens i el segon quart del sorteig de Nadal, a València i Alacant

La loteria de nadal ha regat de milions d’euros diferents municipis del territori valencià, especialment en les províncies d’Alacant i València. No solament, la Grossa, el premi més esperat, i el tercer premi, ha caigut en localitats valencianes, sinó que també han arribat quarts i cinquens. 

 

Precisament, l’última part del sorteig, ha deixat diferents premis. El número 69.823 ha resultat agraciat amb el seté dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal, dotat amb 60.000 euros a la sèrie, que s’ha venut en Alacant i en Quart de Poblet (València).

 

També el número 81.610 ha resultat agraciat amb l’últim dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de la Loteria de Nadal, dotat amb 60.000 euros a la sèrie, i s’ha venut en cinc localitats de les províncies d’Alacant i València. De nou Castelló s’ha quedat fora. En concret, el número, que va ser cantat a les 13.12 hores en el nové filferro de la novena taula, s’ha repartit entre les localitats alacantines de Crevillent Santa Pola i Guardamar del Segura i les valencianes de Silla i Manises.

 

A més, el número 49.797 ha resultat agraciat amb el segon dels dos quarts premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal, dotat amb 200.000 euros a la sèrie, i ha parat a Benicàssim (Castelló), Benidorm (Alacant) i Xàtiva (València). El número ha sigut cantat a les 13,14 hores en el nové filferro de la desena taula, en el qual suposa l’últim gran premi de tot el sorteig.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.