214 classes acaben confinades en la 21a setmana del curs escolar valencià

 

La setmana del 15 al 19 de febrer, dels 47.000 grups que hi ha en les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,5 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. Dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, n’ha conclòs la setmana sense cap aula confinada el 93 %, és a dir, 1.715 centres.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la segona setmana de febrer, grups que romanen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat. S’ha determinat el confinament de 68 grups de 42 centres educatius, 56 grups menys que en la setmana anterior. Això suposa una caiguda del 45 % en el ritme de nous confinaments.

 

S’han desconfinat 305 grups de 175 centres educatius. Des que el passat 7 de gener es van reobrir els centres educatius després de les vacances, esta setmana és la quarta consecutiva en la que els desconfinaments d’aules superen els aïllaments preventius.

 

Per tant, continuen confinats d’altres setmanes 146 grups de 88 centres educatius, i el total de grups confinats en finalitzar la setmana passada ha sigut de 214 grups de 130 centres educatius. L’acumulat d’aules confinades es reduïx un 53%.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.