15.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

214 classes acaben confinades en la 21a setmana del curs escolar valencià

 

La setmana del 15 al 19 de febrer, dels 47.000 grups que hi ha en les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,5 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. Dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, n’ha conclòs la setmana sense cap aula confinada el 93 %, és a dir, 1.715 centres.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la segona setmana de febrer, grups que romanen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat. S’ha determinat el confinament de 68 grups de 42 centres educatius, 56 grups menys que en la setmana anterior. Això suposa una caiguda del 45 % en el ritme de nous confinaments.

 

S’han desconfinat 305 grups de 175 centres educatius. Des que el passat 7 de gener es van reobrir els centres educatius després de les vacances, esta setmana és la quarta consecutiva en la que els desconfinaments d’aules superen els aïllaments preventius.

 

Per tant, continuen confinats d’altres setmanes 146 grups de 88 centres educatius, i el total de grups confinats en finalitzar la setmana passada ha sigut de 214 grups de 130 centres educatius. L’acumulat d’aules confinades es reduïx un 53%.

Últimes notícies

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.

El Vila-real afronta un febrer propici i queda a l’espera de la data del Barça

L'equip encara un calendari amb dos partits a casa i una única eixida davant rivals en mala ratxa o zona baixa, i espera la data del Barça. Amb 42 punts, té a tir a l'Atlètic, tercer amb 45.

Reial Societat, Osasuna i Athletic posen a prova a un Elx necessitat al febrer

La Reial Societat, Osasuna i Athletic esperen a un Elx sense victòries en 2026 i amb només dos punts sobre el descens. El mes pot incloure un quart dol davant l'Espanyol en el Martínez Valero.

Absolts d’una violació grupal a Novelda per falta de proves

L'Audiència d'Alacant ha absolt a tres jóvens acusats d'agredir sexualment a una menor en 2019 al no trobar evidències que corroboren el seu relat. El tribunal subratlla el retard de cinc anys en la denúncia i l'absència d'indicis objectius.

El conseller de Sanitat anuncia accions legals per difamació contra Diana Morant

Marciano Gómez ha anunciat que acudirà als tribunals per atemptat contra l'honor, calúmnies i injúries. L'anunci arriba després de crítiques de Diana Morant per la privatització de la sanitat.

Morant sobre les cues del padró a València: el padró és competència de l’Ajuntament

Morant ha atribuït les cues del padró a una competència municipal i ha demanat reforços. Delegació la recolza i avança una tramitació urgent amb inici aproximat a l'abril.