Albalat dels Sorells organitza la sexta edició del concurs fotogràfic ‘Dones en el seu dia a dia’

 

L’Ajuntament d’Albalat dels Sorells, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha anunciat amb motiu de la ‘Setmana de la Dona 2021‘, la sexta edició del concurs fotogràfic amb telèfon mòbil ‘Dones en el Seu Dia a Dia‘.

 

El consistori de l’Horta Nord ha explicat que la temàtica del concurs és el paper de les dones en qualsevol àmbit social: familiar, professional, cultural, artístic, etc. i té l’objectiu de visibilitzar-la.

 

A demés, en la sexta edició d’este concurs fotogràfic, podrà participar qualsevol persona a partir de 14 anys resident en Albalat dels Sorells.

 

Requisits per a participar

D’altra banda, es podran presentar fins a dos fotografies. Les fotos s’han de fer amb el telèfon mòbil. Cal destacar que estarà permès retocar la imatge amb diferents aplicacions. Les fotografies s’enviaran per correu electrònic o whatsapp i aniran acompanyades obligatòriament de les següents dades: títol de la foto, nom i cognoms de l’autor, adreça actual i telèfon. 

 

El correu per a poder enviar les imàtgens és: administrativa@albalatdelssorells.net. No obstant això, si preferixes usar el whatsapp per a participar en el concurs, has d’enviar un missatge al telèfon: 627. 448. 934.

 

El termini per a participar en el concurs ‘Dones en el seu dia a dia‘, finalitza el pròxim 25 de febrer. No t’ho penses i participa! 

Últimes notícies

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.