Albalat dels Sorells organitza la sexta edició del concurs fotogràfic ‘Dones en el seu dia a dia’

 

L’Ajuntament d’Albalat dels Sorells, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha anunciat amb motiu de la ‘Setmana de la Dona 2021‘, la sexta edició del concurs fotogràfic amb telèfon mòbil ‘Dones en el Seu Dia a Dia‘.

 

El consistori de l’Horta Nord ha explicat que la temàtica del concurs és el paper de les dones en qualsevol àmbit social: familiar, professional, cultural, artístic, etc. i té l’objectiu de visibilitzar-la.

 

A demés, en la sexta edició d’este concurs fotogràfic, podrà participar qualsevol persona a partir de 14 anys resident en Albalat dels Sorells.

 

Requisits per a participar

D’altra banda, es podran presentar fins a dos fotografies. Les fotos s’han de fer amb el telèfon mòbil. Cal destacar que estarà permès retocar la imatge amb diferents aplicacions. Les fotografies s’enviaran per correu electrònic o whatsapp i aniran acompanyades obligatòriament de les següents dades: títol de la foto, nom i cognoms de l’autor, adreça actual i telèfon. 

 

El correu per a poder enviar les imàtgens és: administrativa@albalatdelssorells.net. No obstant això, si preferixes usar el whatsapp per a participar en el concurs, has d’enviar un missatge al telèfon: 627. 448. 934.

 

El termini per a participar en el concurs ‘Dones en el seu dia a dia‘, finalitza el pròxim 25 de febrer. No t’ho penses i participa! 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.