Albalat dels Sorells organitza la sexta edició del concurs fotogràfic ‘Dones en el seu dia a dia’

 

L’Ajuntament d’Albalat dels Sorells, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha anunciat amb motiu de la ‘Setmana de la Dona 2021‘, la sexta edició del concurs fotogràfic amb telèfon mòbil ‘Dones en el Seu Dia a Dia‘.

 

El consistori de l’Horta Nord ha explicat que la temàtica del concurs és el paper de les dones en qualsevol àmbit social: familiar, professional, cultural, artístic, etc. i té l’objectiu de visibilitzar-la.

 

A demés, en la sexta edició d’este concurs fotogràfic, podrà participar qualsevol persona a partir de 14 anys resident en Albalat dels Sorells.

 

Requisits per a participar

D’altra banda, es podran presentar fins a dos fotografies. Les fotos s’han de fer amb el telèfon mòbil. Cal destacar que estarà permès retocar la imatge amb diferents aplicacions. Les fotografies s’enviaran per correu electrònic o whatsapp i aniran acompanyades obligatòriament de les següents dades: títol de la foto, nom i cognoms de l’autor, adreça actual i telèfon. 

 

El correu per a poder enviar les imàtgens és: administrativa@albalatdelssorells.net. No obstant això, si preferixes usar el whatsapp per a participar en el concurs, has d’enviar un missatge al telèfon: 627. 448. 934.

 

El termini per a participar en el concurs ‘Dones en el seu dia a dia‘, finalitza el pròxim 25 de febrer. No t’ho penses i participa! 

Últimes notícies

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.

Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos

Santa Bàrbara ha decretat dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos, després de trobar els seus restes en una vivenda i detindre els pares a València acusats d’homicidi. El cas ha commocionat el municipi, que descriu la família com aparentment integrada i sense senyals evidents de risc.

Pérez Llorca acusa Sánchez de impedir un finançament just per a les autonomies

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Polop que el nou model de finançament autonòmic que impulsa el Govern central és incompatible amb Pedro Sánchez i només busca, segons ell, contentar l’independentisme català. També ha denunciat que totes les autonomies han vist rebutjades les seues al·legacions tècniques i que els valencians han sigut castigats en finançament i infraestructures.