13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Confinades 307 classes durant la sexta setmana del curs escolar valencià

 

Un total de 307 grups de 206 centres educatius valencians han estat confinats totalment o parcialment a causa del coronavirus en la sexta setmana d’este curs escolar, en la que per segona setmana consecutiva els desconfinaments de grups superen als confinaments.

 

Durant esta setmana de curs, s’ha determinat el confinament de 136 grups de 93 centres educatius, s’han desconfinat 169 grups de 110 centres educatius, que tornen a tindre ensenyament presencial, i han continuat confinats, d’altres setmanes, 171 grups de 113 centres educatius.

 

Segons les dades fetes públiques este dilluns per la Conselleria d’Educació, el 99,4% dels 47.000 grups d’alumnes dels col·legis i instituts valencians sostinguts amb fons públics han finalitzat sense incidències la setmana del 13 al 17 d’octubre.

 

Pel que respecta als centres educatius, dels 1.845 que conformen el sistema educatiu valencià, el 88,8% ha finalitzat la sexta setmana del curs sense cap aula confinada, parcial o totalment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.