Confinen una residència de persones amb diversitat funcional en Ontinyent per l’elevat casos de coronavirus

 

La Generalitat ha confinat una residència de diversitat funcional d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), que està «molt afectada» per contagis de coronavirus, i ha procedit a substituir la vintena de treballadors que ha donat positiu o es troba pendent del resultat de la PCR.

 

D’eixa forma ho ha donat a conéixer la vicepresidenta del Consell i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, després del ple de l’Executiu valencià, en ser preguntada per esta qüestió, i ha dit que quan al voltant d’una residència creixen els contagis comunitaris, el virus acaba entrant en les instal·lacions.

 

Per això, ha dit, és tan important controlar el contagi comunitari i seguir les normes de distància social, ús de la mascareta, higiene de mans i ventilació, perquè els residents viuen dins del centre, i qui entra i ix és el personal extern.

 

Ha explicat que la residència està molt afectada, i per això s’ha acordat confinar el centre i aplicar el grau de vigilància per part de la Conselleria de Sanitat, atesa l’expansió del contagi, i les mesures que s’apliquen a qualsevol residència quan el virus s’estén. A demés, ha destacat que s’ha procedit a substituir als deu professionals de la plantilla que han donat positiu i als nou empleats que estan confinats en les seues cases a l’espera dels resultats de les PCR.

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.