11.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Confinen una residència de persones amb diversitat funcional en Ontinyent per l’elevat casos de coronavirus

 

La Generalitat ha confinat una residència de diversitat funcional d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), que està «molt afectada» per contagis de coronavirus, i ha procedit a substituir la vintena de treballadors que ha donat positiu o es troba pendent del resultat de la PCR.

 

D’eixa forma ho ha donat a conéixer la vicepresidenta del Consell i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, després del ple de l’Executiu valencià, en ser preguntada per esta qüestió, i ha dit que quan al voltant d’una residència creixen els contagis comunitaris, el virus acaba entrant en les instal·lacions.

 

Per això, ha dit, és tan important controlar el contagi comunitari i seguir les normes de distància social, ús de la mascareta, higiene de mans i ventilació, perquè els residents viuen dins del centre, i qui entra i ix és el personal extern.

 

Ha explicat que la residència està molt afectada, i per això s’ha acordat confinar el centre i aplicar el grau de vigilància per part de la Conselleria de Sanitat, atesa l’expansió del contagi, i les mesures que s’apliquen a qualsevol residència quan el virus s’estén. A demés, ha destacat que s’ha procedit a substituir als deu professionals de la plantilla que han donat positiu i als nou empleats que estan confinats en les seues cases a l’espera dels resultats de les PCR.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.