14.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Confinen una residència de persones amb diversitat funcional en Ontinyent per l’elevat casos de coronavirus

 

La Generalitat ha confinat una residència de diversitat funcional d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), que està «molt afectada» per contagis de coronavirus, i ha procedit a substituir la vintena de treballadors que ha donat positiu o es troba pendent del resultat de la PCR.

 

D’eixa forma ho ha donat a conéixer la vicepresidenta del Consell i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, després del ple de l’Executiu valencià, en ser preguntada per esta qüestió, i ha dit que quan al voltant d’una residència creixen els contagis comunitaris, el virus acaba entrant en les instal·lacions.

 

Per això, ha dit, és tan important controlar el contagi comunitari i seguir les normes de distància social, ús de la mascareta, higiene de mans i ventilació, perquè els residents viuen dins del centre, i qui entra i ix és el personal extern.

 

Ha explicat que la residència està molt afectada, i per això s’ha acordat confinar el centre i aplicar el grau de vigilància per part de la Conselleria de Sanitat, atesa l’expansió del contagi, i les mesures que s’apliquen a qualsevol residència quan el virus s’estén. A demés, ha destacat que s’ha procedit a substituir als deu professionals de la plantilla que han donat positiu i als nou empleats que estan confinats en les seues cases a l’espera dels resultats de les PCR.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts