Confirmen un brot de 12 contagis amb origen en un bar de Sumacàrcer

 

Un bar de la localitat de Sumacàrcer, en la comarca de la Ribera (València), ha sigut l’origen d’un brot de 12 persones contagiades per coronavirus. Ara, les autoritats sanitàries estan traçant el focus i intentant trobar a tots els possibles afectats.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, quan el dijous es va detectar un positiu en el restaurant, ràpidament es va iniciar el corresponent protocol establit i es van adoptar les adequades mesures de seguretat respecte al tractament de casos de coronavirus.

 

Davant d’esta confirmació, el primer que s’ha fet és buscar i contactar amb totes les persones que han pogut passar pel bar, per tal d’informar-los de la situació per a que es facen les proves PCR. Ara, mentres s’acaba de tancar el rastreig, alguns dels clients del restaurant estan confinats en casa a l’espera dels resultats del test.

 

No obstant això, pareix que alguns veïns s’estan saltant el protocol i les normes, motiu pel que des de la Policia Local de Sumacàrcer han publicat un missatge d’advertència per a recordar que incomplir estes mesures és motiu de sanció.

Últimes notícies

Alicant preveu 550 vivendes noves al PAU 2-La Torreta, la mitat protegides

L’Ajuntament d’Alacant ha encetat la tramitació del Pla Parcial 2 del PAU 2-La Torreta, que preveu unes 550 vivendes noves en 5,5 hectàrees, amb almenys la mitat de protecció pública.

Un espectacle de 150 drons il·luminarà el cel d’Alacant amb un viatge espacial dissabte a la nit

El port d’Alacant acollirà este dissabte a les 23.00 hores un espectacle nocturn de 150 drons que recrearan un viatge espacial amb motiu de les Fogueres de Sant Joan.

Mercadona, el supermercat més innovador en distribució a Espanya segons Fortune

La revista Fortune ha situat Mercadona com la companyia més innovadora en la distribució a Espanya i huitena en el rànquing europeu del sector, dins d’una llista de 300 grans empreses del continent.

Capturats a Callosa dos fugitius reclamats fa més de tres anys per una temptativa d’homicidi

Dos joves de 18 i 21 anys, reclamats per la justícia per una presumpta temptativa d’homicidi a Callosa de Segura, han sigut detinguts després de més de tres anys fugits. La Guàrdia Civil i la Policia Local els han localitzat gràcies a un dispositiu especial desplegat a una vivenda i a la serra de Callosa.

Ola de calor imminent en la Comunitat amb més de 40 °C i nits a 25 °C

L’Aemet ha avançat que la calor s’intensificarà des d’este cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb màximes que superaran els 40 graus en punts del prelitoral i nits tòrrides amb mínimes de fins a 25 graus.

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.