Confirmen un brot de 12 contagis amb origen en un bar de Sumacàrcer

 

Un bar de la localitat de Sumacàrcer, en la comarca de la Ribera (València), ha sigut l’origen d’un brot de 12 persones contagiades per coronavirus. Ara, les autoritats sanitàries estan traçant el focus i intentant trobar a tots els possibles afectats.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, quan el dijous es va detectar un positiu en el restaurant, ràpidament es va iniciar el corresponent protocol establit i es van adoptar les adequades mesures de seguretat respecte al tractament de casos de coronavirus.

 

Davant d’esta confirmació, el primer que s’ha fet és buscar i contactar amb totes les persones que han pogut passar pel bar, per tal d’informar-los de la situació per a que es facen les proves PCR. Ara, mentres s’acaba de tancar el rastreig, alguns dels clients del restaurant estan confinats en casa a l’espera dels resultats del test.

 

No obstant això, pareix que alguns veïns s’estan saltant el protocol i les normes, motiu pel que des de la Policia Local de Sumacàrcer han publicat un missatge d’advertència per a recordar que incomplir estes mesures és motiu de sanció.

Últimes notícies

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.