Confirmen un brot de 12 contagis amb origen en un bar de Sumacàrcer

 

Un bar de la localitat de Sumacàrcer, en la comarca de la Ribera (València), ha sigut l’origen d’un brot de 12 persones contagiades per coronavirus. Ara, les autoritats sanitàries estan traçant el focus i intentant trobar a tots els possibles afectats.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, quan el dijous es va detectar un positiu en el restaurant, ràpidament es va iniciar el corresponent protocol establit i es van adoptar les adequades mesures de seguretat respecte al tractament de casos de coronavirus.

 

Davant d’esta confirmació, el primer que s’ha fet és buscar i contactar amb totes les persones que han pogut passar pel bar, per tal d’informar-los de la situació per a que es facen les proves PCR. Ara, mentres s’acaba de tancar el rastreig, alguns dels clients del restaurant estan confinats en casa a l’espera dels resultats del test.

 

No obstant això, pareix que alguns veïns s’estan saltant el protocol i les normes, motiu pel que des de la Policia Local de Sumacàrcer han publicat un missatge d’advertència per a recordar que incomplir estes mesures és motiu de sanció.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.