17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Confirmen un brot de 12 contagis amb origen en un bar de Sumacàrcer

 

Un bar de la localitat de Sumacàrcer, en la comarca de la Ribera (València), ha sigut l’origen d’un brot de 12 persones contagiades per coronavirus. Ara, les autoritats sanitàries estan traçant el focus i intentant trobar a tots els possibles afectats.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, quan el dijous es va detectar un positiu en el restaurant, ràpidament es va iniciar el corresponent protocol establit i es van adoptar les adequades mesures de seguretat respecte al tractament de casos de coronavirus.

 

Davant d’esta confirmació, el primer que s’ha fet és buscar i contactar amb totes les persones que han pogut passar pel bar, per tal d’informar-los de la situació per a que es facen les proves PCR. Ara, mentres s’acaba de tancar el rastreig, alguns dels clients del restaurant estan confinats en casa a l’espera dels resultats del test.

 

No obstant això, pareix que alguns veïns s’estan saltant el protocol i les normes, motiu pel que des de la Policia Local de Sumacàrcer han publicat un missatge d’advertència per a recordar que incomplir estes mesures és motiu de sanció.

Últimes notícies

Chus Bueno, nou director general de l’Eurolliga

Chus Bueno ha sigut nomenat director general de l'Eurolliga en substitució de Paulius Motiejunas. Assumirà l''estratègia global' amb focus en negoci, joc i afició.

Un 1.500 d’altura i Llopis apunta al rècord espanyol acaparen el focus a València

El GP Internacional València reunix este dissabte un 1.500 amb grans noms, a Llopis buscant el rècord de 60 tanques i un 800 femení amb molt de nivell.

Llopis apunta al rècord d’Espanya de 60 m barres a València sense pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord de 60 m barres en ment, però sense pressió. Se sent còmode en pista coberta després de mesos de continuïtat i lamenta la paralització de la pista de Gandia.

Sanitat rep 3.227 sol·licituds per a 902 places de difícil cobertura en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha rebut 3.227 peticions per a 902 places de difícil cobertura en diversos departaments de salut. El procés prioritza l'experiència i preveu una segona fase per a triar destí.

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB, condicionat per la dana. A Espanya, el dèficit es va reduir malgrat eixe impacte.

La Generalitat ha firmat el projecte del parc metropolità Alfafar-La Torre, el doble que Vivers

La Generalitat ha firmat el projecte bàsic del parc metropolità del Sector 8 Alfafar-La Torre, confrontant amb Sedaví i Benetússer. L'actuació, doble que Vivers, s'integra en el sistema de parcs inundables per a reduir el risc de riuades.

Compromís titlla d’indignant que la Generalitat destine més de 10 milions a la SailGP

Compromís va censurar que el Consell del PP planege invertir més de 10 milions d'euros públics en tres edicions de la SailGP. Va acusar el govern autonòmic de prioritzar un esdeveniment nàutic enfront de servicis essencials i la reconstrucció després de la DANA.

Bernabé insta l’alcalde d’Alacant a assumir responsabilitats pel mal ús del poder

Pilar Bernabé ha demanat a Luis Barcala assumir responsabilitats pel mal ús del poder després de l'adjudicació de vivendes públiques a familiars. La dirigent ha citat la dimissió de María Pérez-Hickman i ha retret a Carlos Mazón emparar-se en l'aforament en la causa de la DANA.