El Consell Escolar Municipal de Burjassot aprova els tres dies festius escolars del curs 2020/2021

 

Guardant les mesures de seguretat marcades i complint en tot moment amb les indicacions dels organismes competents, el Saló de Plens de l’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha acollit la celebració del Consell Escolar Municipal en el que s’han aprovat els tres dies festius escolars que se sol·licitaran per al pròxim curs 2020/2021.

 

La regidora d’Educació i presidenta del Consell, Manuela Carrero, ha volgut fer un agraïment especial a la comunitat educativa del municipi ja que «han fet front d’una manera exemplar a la situació tan especial que ens ha tocat viure per culpa del Covid-19. Agraïsc als centres, als alumnes, a les famílies i als tècnics d’educació el gran esforç que han fet al llarg d’estos mesos per a fer que el curs s’haja pogut desenvolupar de la millor de les maneres, donades les circumstàncies».

 

El Consell Escolar Municipal ha aprovat sol·licitar, com a festius escolars per al pròxim curs, els dies 7 de desembre, 17 i 18 de març.

 

Durant la sessió, s’ha procedit també a l’aprovació de les actes anteriors i a la renovació de càrrecs del Consell. Igualment, des d’Espai dona, la UPCCA i Policia Local, s’han presentat els programes que cada any oferixen als centres escolars per a que estos puguen elegir quins d’ells poden desenvolupar en cada un dels seus col·legis.

 

En últim lloc, i abans del torn de precs i preguntes, el personal tècnic del Gabinet Psicopedagògic Municipal ha donat compte de les actuacions fetes des de l’àrea d’Educació en relació al Covid-19 i han informat de la Convocatòria d’Ajudes i/o Subvencions destinades als Centres Educatius i Associacions de Mares i Pares d’alumnes de l’Ajuntament que, com a principal novetat enguany, contempla sufragar fins al 40% de la despesa que els centres hagen fet amb motiu del Covid-19.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.