10.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

El Consell Escolar Municipal de Burjassot aprova els tres dies festius escolars del curs 2020/2021

 

Guardant les mesures de seguretat marcades i complint en tot moment amb les indicacions dels organismes competents, el Saló de Plens de l’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha acollit la celebració del Consell Escolar Municipal en el que s’han aprovat els tres dies festius escolars que se sol·licitaran per al pròxim curs 2020/2021.

 

La regidora d’Educació i presidenta del Consell, Manuela Carrero, ha volgut fer un agraïment especial a la comunitat educativa del municipi ja que «han fet front d’una manera exemplar a la situació tan especial que ens ha tocat viure per culpa del Covid-19. Agraïsc als centres, als alumnes, a les famílies i als tècnics d’educació el gran esforç que han fet al llarg d’estos mesos per a fer que el curs s’haja pogut desenvolupar de la millor de les maneres, donades les circumstàncies».

 

El Consell Escolar Municipal ha aprovat sol·licitar, com a festius escolars per al pròxim curs, els dies 7 de desembre, 17 i 18 de març.

 

Durant la sessió, s’ha procedit també a l’aprovació de les actes anteriors i a la renovació de càrrecs del Consell. Igualment, des d’Espai dona, la UPCCA i Policia Local, s’han presentat els programes que cada any oferixen als centres escolars per a que estos puguen elegir quins d’ells poden desenvolupar en cada un dels seus col·legis.

 

En últim lloc, i abans del torn de precs i preguntes, el personal tècnic del Gabinet Psicopedagògic Municipal ha donat compte de les actuacions fetes des de l’àrea d’Educació en relació al Covid-19 i han informat de la Convocatòria d’Ajudes i/o Subvencions destinades als Centres Educatius i Associacions de Mares i Pares d’alumnes de l’Ajuntament que, com a principal novetat enguany, contempla sufragar fins al 40% de la despesa que els centres hagen fet amb motiu del Covid-19.

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.