El Consell Escolar Municipal de Burjassot aprova els tres dies festius escolars del curs 2020/2021

 

Guardant les mesures de seguretat marcades i complint en tot moment amb les indicacions dels organismes competents, el Saló de Plens de l’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha acollit la celebració del Consell Escolar Municipal en el que s’han aprovat els tres dies festius escolars que se sol·licitaran per al pròxim curs 2020/2021.

 

La regidora d’Educació i presidenta del Consell, Manuela Carrero, ha volgut fer un agraïment especial a la comunitat educativa del municipi ja que «han fet front d’una manera exemplar a la situació tan especial que ens ha tocat viure per culpa del Covid-19. Agraïsc als centres, als alumnes, a les famílies i als tècnics d’educació el gran esforç que han fet al llarg d’estos mesos per a fer que el curs s’haja pogut desenvolupar de la millor de les maneres, donades les circumstàncies».

 

El Consell Escolar Municipal ha aprovat sol·licitar, com a festius escolars per al pròxim curs, els dies 7 de desembre, 17 i 18 de març.

 

Durant la sessió, s’ha procedit també a l’aprovació de les actes anteriors i a la renovació de càrrecs del Consell. Igualment, des d’Espai dona, la UPCCA i Policia Local, s’han presentat els programes que cada any oferixen als centres escolars per a que estos puguen elegir quins d’ells poden desenvolupar en cada un dels seus col·legis.

 

En últim lloc, i abans del torn de precs i preguntes, el personal tècnic del Gabinet Psicopedagògic Municipal ha donat compte de les actuacions fetes des de l’àrea d’Educació en relació al Covid-19 i han informat de la Convocatòria d’Ajudes i/o Subvencions destinades als Centres Educatius i Associacions de Mares i Pares d’alumnes de l’Ajuntament que, com a principal novetat enguany, contempla sufragar fins al 40% de la despesa que els centres hagen fet amb motiu del Covid-19.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.