El Consell Escolar Municipal de Burjassot aprova els tres dies festius escolars del curs 2020/2021

 

Guardant les mesures de seguretat marcades i complint en tot moment amb les indicacions dels organismes competents, el Saló de Plens de l’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha acollit la celebració del Consell Escolar Municipal en el que s’han aprovat els tres dies festius escolars que se sol·licitaran per al pròxim curs 2020/2021.

 

La regidora d’Educació i presidenta del Consell, Manuela Carrero, ha volgut fer un agraïment especial a la comunitat educativa del municipi ja que «han fet front d’una manera exemplar a la situació tan especial que ens ha tocat viure per culpa del Covid-19. Agraïsc als centres, als alumnes, a les famílies i als tècnics d’educació el gran esforç que han fet al llarg d’estos mesos per a fer que el curs s’haja pogut desenvolupar de la millor de les maneres, donades les circumstàncies».

 

El Consell Escolar Municipal ha aprovat sol·licitar, com a festius escolars per al pròxim curs, els dies 7 de desembre, 17 i 18 de març.

 

Durant la sessió, s’ha procedit també a l’aprovació de les actes anteriors i a la renovació de càrrecs del Consell. Igualment, des d’Espai dona, la UPCCA i Policia Local, s’han presentat els programes que cada any oferixen als centres escolars per a que estos puguen elegir quins d’ells poden desenvolupar en cada un dels seus col·legis.

 

En últim lloc, i abans del torn de precs i preguntes, el personal tècnic del Gabinet Psicopedagògic Municipal ha donat compte de les actuacions fetes des de l’àrea d’Educació en relació al Covid-19 i han informat de la Convocatòria d’Ajudes i/o Subvencions destinades als Centres Educatius i Associacions de Mares i Pares d’alumnes de l’Ajuntament que, com a principal novetat enguany, contempla sufragar fins al 40% de la despesa que els centres hagen fet amb motiu del Covid-19.

Últimes notícies

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.