El Consell Escolar de Castelló mantindrà com no lectiva la setmana de les festes de la Magdalena

 

El Consell Escolar de Castelló ha acordat mantindre com no lectiva la setmana de les festes de la Magdalena. L’alcaldessa de Castelló de la Plana, Amparo Marco, ha presidit una reunió amb la comunitat educativa, juntament amb el regidor d’Educació a l’Ajuntament de Castelló, Francesc Mezquita.

 

Tal com estava previst, el consistori oferirà activitats no lectives durant la setmana de les festes fundacionals. «Des de la regidoria havíem previst tots els escenaris i hi havia previstes activitats lúdiques en tots els centres per a facilitar la conciliació familiar durant eixos dies», ha apuntat l’edil d’Educació. El Consell Escolar Municipal és un òrgan consultiu i la qüestió sobre la setmana de Magdalena s’abordarà igualment en el si de la Junta de Govern Local.

 

Esta és la tercera volta que el Consell Escolar debat este assumpte. En les dos ocasions anteriors, l’òrgan va acordar mantindre les vacacions per la festivitat de la Magdalena. Per este motiu, des d’Educació es van programar activitats no lectives per a facilitar la conciliació familiar. En eixe sentit, en les dos ocasions prèvies a esta reunió del Consell, s’ha comptat amb l’aval dels inspectors educatius.

 

Durant la crisi sanitària provocada pel Covid-19, les administracions implicades en l’educació han pres mesures en l’àmbit educatiu ateses les recomanacions de les autoritats sanitàries.

Últimes notícies

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.