10.6 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

El Consell Escolar de Castelló mantindrà com no lectiva la setmana de les festes de la Magdalena

 

El Consell Escolar de Castelló ha acordat mantindre com no lectiva la setmana de les festes de la Magdalena. L’alcaldessa de Castelló de la Plana, Amparo Marco, ha presidit una reunió amb la comunitat educativa, juntament amb el regidor d’Educació a l’Ajuntament de Castelló, Francesc Mezquita.

 

Tal com estava previst, el consistori oferirà activitats no lectives durant la setmana de les festes fundacionals. «Des de la regidoria havíem previst tots els escenaris i hi havia previstes activitats lúdiques en tots els centres per a facilitar la conciliació familiar durant eixos dies», ha apuntat l’edil d’Educació. El Consell Escolar Municipal és un òrgan consultiu i la qüestió sobre la setmana de Magdalena s’abordarà igualment en el si de la Junta de Govern Local.

 

Esta és la tercera volta que el Consell Escolar debat este assumpte. En les dos ocasions anteriors, l’òrgan va acordar mantindre les vacacions per la festivitat de la Magdalena. Per este motiu, des d’Educació es van programar activitats no lectives per a facilitar la conciliació familiar. En eixe sentit, en les dos ocasions prèvies a esta reunió del Consell, s’ha comptat amb l’aval dels inspectors educatius.

 

Durant la crisi sanitària provocada pel Covid-19, les administracions implicades en l’educació han pres mesures en l’àmbit educatiu ateses les recomanacions de les autoritats sanitàries.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.