16.3 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

El Consell Escolar de Castelló mantindrà com no lectiva la setmana de les festes de la Magdalena

 

El Consell Escolar de Castelló ha acordat mantindre com no lectiva la setmana de les festes de la Magdalena. L’alcaldessa de Castelló de la Plana, Amparo Marco, ha presidit una reunió amb la comunitat educativa, juntament amb el regidor d’Educació a l’Ajuntament de Castelló, Francesc Mezquita.

 

Tal com estava previst, el consistori oferirà activitats no lectives durant la setmana de les festes fundacionals. «Des de la regidoria havíem previst tots els escenaris i hi havia previstes activitats lúdiques en tots els centres per a facilitar la conciliació familiar durant eixos dies», ha apuntat l’edil d’Educació. El Consell Escolar Municipal és un òrgan consultiu i la qüestió sobre la setmana de Magdalena s’abordarà igualment en el si de la Junta de Govern Local.

 

Esta és la tercera volta que el Consell Escolar debat este assumpte. En les dos ocasions anteriors, l’òrgan va acordar mantindre les vacacions per la festivitat de la Magdalena. Per este motiu, des d’Educació es van programar activitats no lectives per a facilitar la conciliació familiar. En eixe sentit, en les dos ocasions prèvies a esta reunió del Consell, s’ha comptat amb l’aval dels inspectors educatius.

 

Durant la crisi sanitària provocada pel Covid-19, les administracions implicades en l’educació han pres mesures en l’àmbit educatiu ateses les recomanacions de les autoritats sanitàries.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.