El Consell Escolar de Castelló mantindrà com no lectiva la setmana de les festes de la Magdalena

 

El Consell Escolar de Castelló ha acordat mantindre com no lectiva la setmana de les festes de la Magdalena. L’alcaldessa de Castelló de la Plana, Amparo Marco, ha presidit una reunió amb la comunitat educativa, juntament amb el regidor d’Educació a l’Ajuntament de Castelló, Francesc Mezquita.

 

Tal com estava previst, el consistori oferirà activitats no lectives durant la setmana de les festes fundacionals. «Des de la regidoria havíem previst tots els escenaris i hi havia previstes activitats lúdiques en tots els centres per a facilitar la conciliació familiar durant eixos dies», ha apuntat l’edil d’Educació. El Consell Escolar Municipal és un òrgan consultiu i la qüestió sobre la setmana de Magdalena s’abordarà igualment en el si de la Junta de Govern Local.

 

Esta és la tercera volta que el Consell Escolar debat este assumpte. En les dos ocasions anteriors, l’òrgan va acordar mantindre les vacacions per la festivitat de la Magdalena. Per este motiu, des d’Educació es van programar activitats no lectives per a facilitar la conciliació familiar. En eixe sentit, en les dos ocasions prèvies a esta reunió del Consell, s’ha comptat amb l’aval dels inspectors educatius.

 

Durant la crisi sanitària provocada pel Covid-19, les administracions implicades en l’educació han pres mesures en l’àmbit educatiu ateses les recomanacions de les autoritats sanitàries.

Últimes notícies

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.

La ZAS de Russafa entra en vigor mentres València analitza el recurs de les discoteques

La Zona Acústicament Saturada de Russafa s'aplicarà des de demà amb límits a l'hostaleria, mentres l'Ajuntament estudia el recurs de les discoteques del carrer Tomasos.