12.9 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

El Consell prendrà noves mesures front al Covid-19 en funció de l’evolució

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat este dilluns que durant els pròxims dies s’estudiaran les mesures adoptades la setmana passada per a tractar de frenar l’avanç del coronavirus en el territori valencià i, «en funció de com avancen els diferents paràmetres, es prendran noves mesures».

 

Durant la seua assistència a la presentació de la campanya del ‘Kaki Ribera del Xúquer’, en l’Alcúdia, la Ribera (València), Puig ha assegurat que des de l’àmbit sanitari s’estan preparant per al que està sent ja una realitat, com és l’augment d’hospitalitzacions i d’ingressos en UCI de pacients amb Covid-19.

 

«No estem en un moment d’estrés però cal preparar-se perquè qualsevol ciutadà que es veja afectat tinga la millor resposta possible», ha assegurat Puig, qui ha insistit en la importància de la corresponsabilitat de cada persona per a frenar els contagis.

 

Encara que ha assegurat que «la immensa majoria està fent un esforç extraordinari i seguint les directrius que marquen les autoritats sanitàries», ha manifestat que s’ha d’insistir en esta qüestió. «Tot esforç que fem per complir les normes és fonamental», ha manifestat el president.

Últimes notícies

Josep Puerto advertix del bon moment de l’Andorra i demana màxima atenció

El capità del València Basket va reconéixer la dificultat del dol del diumenge davant Morabanc Andorra en el Roig Arena i va elogiar la seua ratxa. També va subratllar la duresa dels equips de Joan Plaza i va demanar mantindre la concentració.

El València Basket rep a l’Andorra per a no perdre el deixant de Madrid i Múrcia

El València Basket rep a l'Andorra en la jornada 12 amb la vista posada a seguir el deixant de Reial Madrid i UCAM després de caure a Múrcia. Torna López-Arostegui i el rival arriba impulsat per Evans i Kuric

Desapareixen quatre membres d’una família valenciana en un naufragi a Indonèsia

Exteriors està en contacte amb les famílies i l'ambaixada s'ha desplaçat a la zona. El rescat a Indonèsia podria prolongar-se fins a quatre dies.

Cartonlab convertix el cartó en alternativa a la fusta per al mobiliari efímer

L'empresa impulsa mobles i estructures de cartó per a fires i esdeveniments, amb muntatge en pla, reutilitzables i reciclables, amb l'objectiu de reduir residus i costos.

Detingut el presumpte autor d’11 robatoris amb força en garatges de Carcaixent

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 30 anys i nacionalitat lituana per 20 fets delictius, 11 robatoris amb força en garatges de Carcaixent. El jutge ha decretat presó provisional sense fiança.

Desmantellat un fals club de fumadors que servia com a punt de venda de droga a l’Alfàs del Pi

La Policia Nacional ha detingut a dos persones de 30 i 32 anys per presumpte tràfic de drogues i pertinença a grup criminal. El local es presentava com a club de fumadors però venia a qualsevol i mancava de llicències.

Avís groc per pluges de fins a 20 l/m² en el litoral nord de València

Aemet manté fins a les 14.00 l'avís groc per pluges intenses en el litoral nord de València després d'un ruixat de 20 l en l'Albufera. El diumenge s'amplia a tota la província amb llindars de 30 l/h i 80 en 12 hores i possibilitat de tempestes amb graníssol.

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.