Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

El Consell prendrà noves mesures front al Covid-19 en funció de l’evolució

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat este dilluns que durant els pròxims dies s’estudiaran les mesures adoptades la setmana passada per a tractar de frenar l’avanç del coronavirus en el territori valencià i, «en funció de com avancen els diferents paràmetres, es prendran noves mesures».

 

Durant la seua assistència a la presentació de la campanya del ‘Kaki Ribera del Xúquer’, en l’Alcúdia, la Ribera (València), Puig ha assegurat que des de l’àmbit sanitari s’estan preparant per al que està sent ja una realitat, com és l’augment d’hospitalitzacions i d’ingressos en UCI de pacients amb Covid-19.

 

«No estem en un moment d’estrés però cal preparar-se perquè qualsevol ciutadà que es veja afectat tinga la millor resposta possible», ha assegurat Puig, qui ha insistit en la importància de la corresponsabilitat de cada persona per a frenar els contagis.

 

Encara que ha assegurat que «la immensa majoria està fent un esforç extraordinari i seguint les directrius que marquen les autoritats sanitàries», ha manifestat que s’ha d’insistir en esta qüestió. «Tot esforç que fem per complir les normes és fonamental», ha manifestat el president.

Últimes notícies

Sánchez anuncia 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant entre 2027 i 2031

El president del Govern anuncia una inversió de 1.000 milions per a l'aeroport d'Alacant entre 2027 i 2031, orientada a modernització i augment de capacitat.

Aena dispararà les seues inversions en aeroports espanyols fins a 12.888 milions entre 2027 i 2031

Aena preveu elevar la inversió en la seua xarxa espanyola fins a 12.888 milions en el període 2027-2031. El pla apunta a modernització, capacitat i millor experiència de l'usuari.

Una acusació demana que la jutgessa de la DANA requerisca a À Punt el vídeo del Cecopi del 29-O

Ciutadans, com a acusació popular, sol·licita que el jutjat requerisca a À Punt tot el vídeo i àudio en brut del Cecopi del 29-O i dies posteriors. La petició arriba després de l'oferiment de la cadena, condicionat a un requeriment judicial, i la denúncia per la filtració del material.

Alacant lidera l’augment de passatgers a l’agost amb un 10% interanual

Espanya va rebre 11,7 milions de passatgers internacionals a l'agost, un 5,4% més. Alacant va ser l'aeroport amb el major avanç relatiu del mes, amb un 10%.

Detingut a Orihuela per assaltar a una dona de 85 anys amb el mataleón; la víctima va estar tres dies en l’UCI

Un jove de 25 anys va ser detingut a Orihuela després d'immobilitzar pel coll a una dona de 85 anys en el portal de la seua casa i arrabassar-li la bossa. La víctima va passar tres dies en l'UCI i rep tractament per seqüeles psicològiques.

L’onzena manifestació contra Mazón unirà Paiporta i València el 28 de setembre

Dos columnes eixiran a les 18.00 des de Paiporta i la Rambleta per a confluir en el 'Pont de la Solidaritat', en la vespra dels 11 mesos de la dana. La marxa manté la pressió per la gestió del 29 d'octubre

Tallada la N-337 a Gandia després del xoc d’un camió grua contra un pont

La N-337 roman tallada a Gandia després que un camió amb grua impactara contra un pont. El trànsit està desviat i s'avaluen els danys; també es talla la N-332 en sentit València per despreniments.

Dijous amb temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'interior de la Comunitat encara un dijous més càlid del normal per a estes dates, amb cels buidats i brises d'este. El divendres es mantindrà l'estabilitat i solo es preveu un lleu respir tèrmic a l'interior.