10 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

El Consell prendrà noves mesures front al Covid-19 en funció de l’evolució

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat este dilluns que durant els pròxims dies s’estudiaran les mesures adoptades la setmana passada per a tractar de frenar l’avanç del coronavirus en el territori valencià i, «en funció de com avancen els diferents paràmetres, es prendran noves mesures».

 

Durant la seua assistència a la presentació de la campanya del ‘Kaki Ribera del Xúquer’, en l’Alcúdia, la Ribera (València), Puig ha assegurat que des de l’àmbit sanitari s’estan preparant per al que està sent ja una realitat, com és l’augment d’hospitalitzacions i d’ingressos en UCI de pacients amb Covid-19.

 

«No estem en un moment d’estrés però cal preparar-se perquè qualsevol ciutadà que es veja afectat tinga la millor resposta possible», ha assegurat Puig, qui ha insistit en la importància de la corresponsabilitat de cada persona per a frenar els contagis.

 

Encara que ha assegurat que «la immensa majoria està fent un esforç extraordinari i seguint les directrius que marquen les autoritats sanitàries», ha manifestat que s’ha d’insistir en esta qüestió. «Tot esforç que fem per complir les normes és fonamental», ha manifestat el president.

Últimes notícies

Detingut a Peníscola pel robatori de tres patinets elèctrics

La Guàrdia Civil ha detingut a Peníscola a un home per la seua presumpta implicació en el robatori de tres patinets elèctrics. El sospitós tallava els cadenats amb una xicoteta cisalla i un dels vehicles va ser recuperat.

Pérez Llorca apel·la a la responsabilitat de Vox i suma l’aval de Catalá per a la seua investidura

El candidat del PP ha assegurat que confia en la responsabilitat de Vox per a fer viable la seua investidura, després de rebre el suport de l'alcaldessa María José Catalá. Ha demanat prudència en els temps i ha lligat l'acord a prioritzar la recuperació.

El Vila-real firmarà la seua millor arrancada en LaLiga si venç al Mallorca

L'equip sumarà el seu millor inici històric si s'imposa al Mallorca en La Ceràmica després de l'aturada de seleccions. Amb una victòria aconseguirà 29 punts en la jornada 13.

El preu de la vivenda puja un 14,5% en la Comunitat i Espanya marca màxim històric

La Comunitat Valenciana anota una alça del 14,5% en vivenda lliure, igual que Balears i només per darrere de Cantàbria. El conjunt d'Espanya bat el seu rècord històric.

Detingut per simular un robatori amb violència i cobrar 800 euros de l’assegurança

Un jove de 26 anys ha sigut detingut a Alacant per fingir un robatori amb violència per a cobrar 800 euros de l'assegurança. La investigació va revelar que va ser una sostracció en el seu cotxe.

Investiguen a dos conductors kamikaze en l’A-7: un quasi quadruplicava la taxa d’alcohol

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors que van circular en sentit contrari per la A-7 el mateix dia. La rapida actuacion policial evite xocs frontals de gran gravetat.

Nou anys i nou mesos de presó per a pare i fill per un apunyalament a Monforte del Cid

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un pare i al seu fill a nou anys i nou mesos per intent d'homicidi i lesions agreujades després d'una baralla amb arma blanca a Monforte del Cid. Els dos van admetre els fets en el juí, que va concloure amb una sentència ferma.

Albacete porta la seua cuina a Dénia per a reforçar la seua marca gastronòmica

Albacete ha presentat a Dénia un recorregut per la seua cuina tradicional i contemporània davant més d'un centenar de professionals. L'acció busca impulsar la Marca Albacete i atraure turisme de proximitat.