El Consell prendrà noves mesures front al Covid-19 en funció de l’evolució

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat este dilluns que durant els pròxims dies s’estudiaran les mesures adoptades la setmana passada per a tractar de frenar l’avanç del coronavirus en el territori valencià i, «en funció de com avancen els diferents paràmetres, es prendran noves mesures».

 

Durant la seua assistència a la presentació de la campanya del ‘Kaki Ribera del Xúquer’, en l’Alcúdia, la Ribera (València), Puig ha assegurat que des de l’àmbit sanitari s’estan preparant per al que està sent ja una realitat, com és l’augment d’hospitalitzacions i d’ingressos en UCI de pacients amb Covid-19.

 

«No estem en un moment d’estrés però cal preparar-se perquè qualsevol ciutadà que es veja afectat tinga la millor resposta possible», ha assegurat Puig, qui ha insistit en la importància de la corresponsabilitat de cada persona per a frenar els contagis.

 

Encara que ha assegurat que «la immensa majoria està fent un esforç extraordinari i seguint les directrius que marquen les autoritats sanitàries», ha manifestat que s’ha d’insistir en esta qüestió. «Tot esforç que fem per complir les normes és fonamental», ha manifestat el president.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.