16.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

El Consell prendrà noves mesures front al Covid-19 en funció de l’evolució

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat este dilluns que durant els pròxims dies s’estudiaran les mesures adoptades la setmana passada per a tractar de frenar l’avanç del coronavirus en el territori valencià i, «en funció de com avancen els diferents paràmetres, es prendran noves mesures».

 

Durant la seua assistència a la presentació de la campanya del ‘Kaki Ribera del Xúquer’, en l’Alcúdia, la Ribera (València), Puig ha assegurat que des de l’àmbit sanitari s’estan preparant per al que està sent ja una realitat, com és l’augment d’hospitalitzacions i d’ingressos en UCI de pacients amb Covid-19.

 

«No estem en un moment d’estrés però cal preparar-se perquè qualsevol ciutadà que es veja afectat tinga la millor resposta possible», ha assegurat Puig, qui ha insistit en la importància de la corresponsabilitat de cada persona per a frenar els contagis.

 

Encara que ha assegurat que «la immensa majoria està fent un esforç extraordinari i seguint les directrius que marquen les autoritats sanitàries», ha manifestat que s’ha d’insistir en esta qüestió. «Tot esforç que fem per complir les normes és fonamental», ha manifestat el president.

Últimes notícies

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.

Gonzalo Villar torna a l’Elx: més madur i millor futbolista

El migcampista torna cedit pel Dinamo de Zagreb amb opció de compra i es declara llest per a debutar a les ordes de Eder Sarabia. Rehúye comparacions i confia a quedar-se.