El Consell preveu que els majors i els treballadors de les residències estiguen immunitzats l’1 de març

 

El Consell preveu que tots els majors residents i els treballadors dels centres del territori valencià estiguen immunitzats de cara a l‘1 de març a través de l’aplicació de les vacunes.

 

Ho ha anunciat la vicepresidenta i portaveu, Mónica Oltra, que ha detallat que preveuen administrar la primera dosi de la vacuna de Pfizer durant el mes de gener, encara que se superposarà amb la segona dosi dels primers vacunats (s’ha de posar a les tres setmanes).

 

No obstant això, ha considerat que «els càlculs són els càlculs», i que «ja s’han perdut 24 hores» amb el retard del lliurament per part de Pfizer este dilluns. «La idea és que l‘1 de març la gent ja estiga immunitzada, és a dir, que s’hagen vacunat i haja passat el temps suficient per a crear la immunitat», ha agregat.

 

A pesar d’este pla, Oltra ha recalcat: «Que Batiste –la primera persona que va rebre la dosi de Pfizer en el territori valencià– estiga vacunat no significa que estiguem tots immunitzats» i ha remarcat que serà un procés «llarg» al que queden mesos per a concloure.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.