11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Consum oferix gratuïtament suport psicològic i emocional a la seua plantilla

Treballadors de Consum seguint les mesures de seguretat contra el Covid-19

Atenció psicològica per als treballadors de Consum | Consum

 

Consum ha posat en marxa este dilluns un servici telefònic de suport psicològic i emocional per a la plantilla, de caràcter anònim i confidencial, per a proporcionar ajuda i assessorament als seus més de 16.000 treballadors, oferint pautes i recomanacions per a afrontar l’estat d’alarma pel coronavirus.

 

El telèfon gratuït, amb horari d’assistència de dilluns a divendres de 10.00 a 18.00 hores, està atés per professionals especialistes en psicologia i gestió emocional, informa la cooperativa en un comunicat. Els treballadors poden comentar situacions que els preocupen, tant a nivell personal com laboral. L’objectiu és ajudar a suportar l’elevada tensió emocional que viu la plantilla dels supermercats durant estes setmanes.

 

Per a afavorir el descans, Consum ha decidit no obrir cap supermercat d’Espanya este Divendres Sant, 10 d’abril. A demés, el dilluns 13 estaran tancats tots els seus centres del territori valencià.

 

De sis a huit unitats d’un mateix producte

Com a novetat, davant l’estabilització de l’afluència a les botigues, a partir d’este dilluns també s’amplia de sis a huit el nombre d’unitats d’una mateixa referència que una persona pot comprar al dia.

 

Entre les mesures de seguretat ja implantades destaca la instal·lació de mampares de seguretat en la línia de caixes de tots els seus supermercats, la reducció de l’horari d’obertura al públic de 10.00 a 20.00 hores o el control de l’aforament per a evitar aglomeracions. En l’entrada, els clients reben gel desinfectant i guants de plàstic.

 

Consum va aprovar un pressupost de 3,8 milions per a gratificar als seus treballadors de supermercats i plataformes logístiques, una compensació que es va abonar en la nòmina de març i va suposar 283 euros de mitjana per persona. Davant l’augment de demanda també va reforçar la seua plantilla en plataformes logístiques i supermercats, amb un total de 1.185 contractes i 1.233 ampliacions de dedicació des del 13 de març.

 

Paral·lelament, la companyia va sol·licitar des del primer moment la col·laboració ciutadana per a que només vaja una persona per família a fer la compra, abstenint-se en la mesura que siga possible persons majors, xiquets i grups de risc, a demés de recordar que només cal desplaçar-se si és imprescindible i prioritzar la targeta a l’hora de pagar.

Últimes notícies

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.