Consum oferix gratuïtament suport psicològic i emocional a la seua plantilla

Treballadors de Consum seguint les mesures de seguretat contra el Covid-19

Atenció psicològica per als treballadors de Consum | Consum

 

Consum ha posat en marxa este dilluns un servici telefònic de suport psicològic i emocional per a la plantilla, de caràcter anònim i confidencial, per a proporcionar ajuda i assessorament als seus més de 16.000 treballadors, oferint pautes i recomanacions per a afrontar l’estat d’alarma pel coronavirus.

 

El telèfon gratuït, amb horari d’assistència de dilluns a divendres de 10.00 a 18.00 hores, està atés per professionals especialistes en psicologia i gestió emocional, informa la cooperativa en un comunicat. Els treballadors poden comentar situacions que els preocupen, tant a nivell personal com laboral. L’objectiu és ajudar a suportar l’elevada tensió emocional que viu la plantilla dels supermercats durant estes setmanes.

 

Per a afavorir el descans, Consum ha decidit no obrir cap supermercat d’Espanya este Divendres Sant, 10 d’abril. A demés, el dilluns 13 estaran tancats tots els seus centres del territori valencià.

 

De sis a huit unitats d’un mateix producte

Com a novetat, davant l’estabilització de l’afluència a les botigues, a partir d’este dilluns també s’amplia de sis a huit el nombre d’unitats d’una mateixa referència que una persona pot comprar al dia.

 

Entre les mesures de seguretat ja implantades destaca la instal·lació de mampares de seguretat en la línia de caixes de tots els seus supermercats, la reducció de l’horari d’obertura al públic de 10.00 a 20.00 hores o el control de l’aforament per a evitar aglomeracions. En l’entrada, els clients reben gel desinfectant i guants de plàstic.

 

Consum va aprovar un pressupost de 3,8 milions per a gratificar als seus treballadors de supermercats i plataformes logístiques, una compensació que es va abonar en la nòmina de març i va suposar 283 euros de mitjana per persona. Davant l’augment de demanda també va reforçar la seua plantilla en plataformes logístiques i supermercats, amb un total de 1.185 contractes i 1.233 ampliacions de dedicació des del 13 de març.

 

Paral·lelament, la companyia va sol·licitar des del primer moment la col·laboració ciutadana per a que només vaja una persona per família a fer la compra, abstenint-se en la mesura que siga possible persons majors, xiquets i grups de risc, a demés de recordar que només cal desplaçar-se si és imprescindible i prioritzar la targeta a l’hora de pagar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València eleva el pressupost de les falles municipals de 2027 i reforça la gestió de les festes

L'Ajuntament de València incrementa el pressupost de les falles municipals de 2027 fins a 284.000 euros i veïns reclamen revisar el model festiu pels problemes patits en les Falles de 2026.

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.

Bernabé acusa a Mazón d’obstaculitzar la justícia i retrau al PP que el continue protegint

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la labor judicial en la causa per la gestió de la DANA i critica que el PP continue protegint-lo en lloc d'exigir-li l'acta de diputat.

El ciclista Jaume Guardeño, en l’UCI després de xocar amb un cotxe mentres entrenava

El ciclista alacantí Jaume Guardeño roman en l'UCI de l'hospital Tauli de Sabadell amb lesions greus després de col·lidir amb un cotxe durant un entrenament.

Raig i Elx es juguen mitja permanència a Vallecas

Raig i Elx s'enfronten a Vallecas en un xoc directe per la permanència, amb només quatre punts de diferència i l'oportunitat de deixar molt tocat a un rival directe.

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.