Consum oferix gratuïtament suport psicològic i emocional a la seua plantilla

Treballadors de Consum seguint les mesures de seguretat contra el Covid-19

Atenció psicològica per als treballadors de Consum | Consum

 

Consum ha posat en marxa este dilluns un servici telefònic de suport psicològic i emocional per a la plantilla, de caràcter anònim i confidencial, per a proporcionar ajuda i assessorament als seus més de 16.000 treballadors, oferint pautes i recomanacions per a afrontar l’estat d’alarma pel coronavirus.

 

El telèfon gratuït, amb horari d’assistència de dilluns a divendres de 10.00 a 18.00 hores, està atés per professionals especialistes en psicologia i gestió emocional, informa la cooperativa en un comunicat. Els treballadors poden comentar situacions que els preocupen, tant a nivell personal com laboral. L’objectiu és ajudar a suportar l’elevada tensió emocional que viu la plantilla dels supermercats durant estes setmanes.

 

Per a afavorir el descans, Consum ha decidit no obrir cap supermercat d’Espanya este Divendres Sant, 10 d’abril. A demés, el dilluns 13 estaran tancats tots els seus centres del territori valencià.

 

De sis a huit unitats d’un mateix producte

Com a novetat, davant l’estabilització de l’afluència a les botigues, a partir d’este dilluns també s’amplia de sis a huit el nombre d’unitats d’una mateixa referència que una persona pot comprar al dia.

 

Entre les mesures de seguretat ja implantades destaca la instal·lació de mampares de seguretat en la línia de caixes de tots els seus supermercats, la reducció de l’horari d’obertura al públic de 10.00 a 20.00 hores o el control de l’aforament per a evitar aglomeracions. En l’entrada, els clients reben gel desinfectant i guants de plàstic.

 

Consum va aprovar un pressupost de 3,8 milions per a gratificar als seus treballadors de supermercats i plataformes logístiques, una compensació que es va abonar en la nòmina de març i va suposar 283 euros de mitjana per persona. Davant l’augment de demanda també va reforçar la seua plantilla en plataformes logístiques i supermercats, amb un total de 1.185 contractes i 1.233 ampliacions de dedicació des del 13 de març.

 

Paral·lelament, la companyia va sol·licitar des del primer moment la col·laboració ciutadana per a que només vaja una persona per família a fer la compra, abstenint-se en la mesura que siga possible persons majors, xiquets i grups de risc, a demés de recordar que només cal desplaçar-se si és imprescindible i prioritzar la targeta a l’hora de pagar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.