Consum oferix gratuïtament suport psicològic i emocional a la seua plantilla

Treballadors de Consum seguint les mesures de seguretat contra el Covid-19

Atenció psicològica per als treballadors de Consum | Consum

 

Consum ha posat en marxa este dilluns un servici telefònic de suport psicològic i emocional per a la plantilla, de caràcter anònim i confidencial, per a proporcionar ajuda i assessorament als seus més de 16.000 treballadors, oferint pautes i recomanacions per a afrontar l’estat d’alarma pel coronavirus.

 

El telèfon gratuït, amb horari d’assistència de dilluns a divendres de 10.00 a 18.00 hores, està atés per professionals especialistes en psicologia i gestió emocional, informa la cooperativa en un comunicat. Els treballadors poden comentar situacions que els preocupen, tant a nivell personal com laboral. L’objectiu és ajudar a suportar l’elevada tensió emocional que viu la plantilla dels supermercats durant estes setmanes.

 

Per a afavorir el descans, Consum ha decidit no obrir cap supermercat d’Espanya este Divendres Sant, 10 d’abril. A demés, el dilluns 13 estaran tancats tots els seus centres del territori valencià.

 

De sis a huit unitats d’un mateix producte

Com a novetat, davant l’estabilització de l’afluència a les botigues, a partir d’este dilluns també s’amplia de sis a huit el nombre d’unitats d’una mateixa referència que una persona pot comprar al dia.

 

Entre les mesures de seguretat ja implantades destaca la instal·lació de mampares de seguretat en la línia de caixes de tots els seus supermercats, la reducció de l’horari d’obertura al públic de 10.00 a 20.00 hores o el control de l’aforament per a evitar aglomeracions. En l’entrada, els clients reben gel desinfectant i guants de plàstic.

 

Consum va aprovar un pressupost de 3,8 milions per a gratificar als seus treballadors de supermercats i plataformes logístiques, una compensació que es va abonar en la nòmina de març i va suposar 283 euros de mitjana per persona. Davant l’augment de demanda també va reforçar la seua plantilla en plataformes logístiques i supermercats, amb un total de 1.185 contractes i 1.233 ampliacions de dedicació des del 13 de març.

 

Paral·lelament, la companyia va sol·licitar des del primer moment la col·laboració ciutadana per a que només vaja una persona per família a fer la compra, abstenint-se en la mesura que siga possible persons majors, xiquets i grups de risc, a demés de recordar que només cal desplaçar-se si és imprescindible i prioritzar la targeta a l’hora de pagar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.