Més de 1.100 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització del coronavirus en Espanya este dilluns, 1 de març, amb 1.159 casos nous de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.204.531 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 665 defuncions per coronavirus, en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 69.609 morts des de l’inici de la pandèmia.

 

En l’última actualització dels contagis per Covid-19 en Espanya, el País Basc és la comunitat autònoma amb més casos nous notificats, amb un total de 212 persones infectades.

 

Respecte a les morts, 133 corresponen a Andalusia, seguit del territori valencià, a on han mort 99 persones per la pandèmiaMadrid, per la seua part, notifica 70 defuncions pel coronavirus. 

Últimes notícies

La nova Coca del Poble ajuda els comerços de Paiporta colpits per la dana

Paiporta ha presentat la Coca del Poble, un dolç solidari creat per alumnat d’hoteleria per a donar suport als comerços afectats per la dana de 2024 i recuperar la rebosteria tradicional de l’Horta Sud.

Educació reprén dijous la negociació amb els sindicats docents sobre inclusió

La Conselleria d'Educació ha convocat per a dijous una nova mesa sectorial amb els cinc sindicats de l'ensenyament públic per a negociar les mesures d'inclusió, després de la suspensió de la vaga indefinida docent iniciada el 11 de maig.

Les falsificacions fan perdre més de 1.200 milions d’euros cada any a Espanya

Les falsificacions en confecció, bosses, joieria i rellotgeria provoquen a Espanya pèrdues anuals de més de 1.200 milions d’euros, segons la EUIPO amb seu a Alacant.

Ferran Torres iguala Albiol com a valencianista amb més partits amb Espanya

Ferran Torres ha arribat als 58 partits amb la selecció espanyola en el debut mundialista contra Cap Verd i ha igualat així el registre de Raúl Albiol com a jugador valencià amb més internacionalitats.

La vaga en Metrovalencia i el TRAM es complix sense incidències amb el 75 % de servicis mínims

La vaga convocada per SEMAF en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant es desenvolupa este dimarts sense incidències, amb el 75 % dels servicis mínims i un seguiment del 100 %, segons el sindicat.

Cauen dos narcoplantacions amb més de 600 plantes de marihuana a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i ha desmantellat dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló, amb més de 600 plantes, una connexió il·legal a la llum i diverses armes llargues.

El PSPV reclama que Martínez Mus declare pel WhatsApp del Consell sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha demanat al jutjat de Catarroja que cite com a testimoni el vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, per aclarir els missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Govern valencià durant la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024.

Les víctimes del metro commemoraran 20 anys de la tragèdia junt amb les de la dana

L’associació Víctimes del metro 3 de juliol recordarà el pròxim 3 de juliol el vinté aniversari de la tragèdia de 2006 amb un acte al jardí del monument, en què també participaran les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024.