17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Pugen els contagis per coronavirus en Espanya en les últimes hores

Baixen els contagis en Espanya | Cristóbal

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han baixat. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dilluns, 13 de juliol, que apunta que s’han diagnosticat 164 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores, 169 menys que el divendres. Ara bé, les xifres continuen sense quadrar: mentres que divendres es comptabilitzaven 253.908 casos confirmats, hui este total puja fins als 255.953 contagis (en són 2.045 més). Este desajust es podria deure a casos no detectats en el dia previ, sinó en dies anteriors, i que no s’havien sumat.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 7 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 28.40463, 3 més que des del divendres.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Este dilluns, Catalunya s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 42. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Castella i Lleó, amb 3 morts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Demanen 8 anys per a un exdirector de banc d’Alacant per apropiar-se de quasi 300.000 euros

La fiscalia d'Alacant sol·licita 8 anys de presó per a un exdirector d'una entitat de la ciutat per presumpta apropiació de quasi 300.000 euros de clients majors o morts. El juí oral està previst per a este dilluns i dimarts en l'Audiència Provincial.

El Festival Antonio Ferrandis distingix a Alberto Sant Joan per la seua trajectòria

El Gran Teatre de Paterna ha reconegut la carrera de l'actor en l'onzena edició del certamen. La gala va repassar l'any i va premiar curtmetratges entre 230 obres.

La UPV convertix les màquines de vending en divulgació científica amb ‘Ací te l’explique’

La UPV ha llançat 'Ací te l'explique', un canal que usa màquines de vending del campus per a difondre ciència amb píndoles audiovisuals i quizzes. El projecte compta amb Teika i el suport de FECYT.

Pérez Llorca s’estrenarà el dimecres en la sessió de control de Les Corts Valencianes

Pérez Llorca s'estrenarà en la sessió de control del dimecres en el retorn dels plens de Les Corts. El ple tractarà la comissió sobre VPP a Alacant i altres iniciatives.

Un expert agrònom reclama canvis en la Llei de l’horta basats en anàlisis rigoroses

El catedràtic José María García Álvarez-Coque demana que qualsevol reforma es recolze en dades i metodologies sòlides i que les polítiques vagen més enllà de les compensacions. Defén incentivar els béns públics de l'horta i ajustar el disseny dels nivells de protecció amb evidència comparable.

Aemet ha activat l’avís groc en les tres províncies per ratxes de més de 80 km/h

Aemet ha activat el nivell groc en Castellon, València i Alacant per vent intens, amb ratxes que poden aconseguir o superar els 80 km/h hui i amb continuïtat el dilluns en zones.

Un arbre cau i afecta a la línia 2 de Metrovalencia entre Paterna i l’Eliana

La caiguda d'un arbre en La Vallesa ha interromput part del servici en la línia 2 de Metrovalencia. S'han habilitat autobusos entre Paterna, La Cañada i l'Eliana sense parades en baixadors.

La Generalitat avisa d’una treva matinal i reactivació a la vesprada del temporal de vent

El vent afluixa en les hores centrals del dia, amb avisos a la baixa, però Emergències preveu reactivació a la vesprada a l'interior sud i possible extensió al litoral el dilluns. Els danys previs mantenen risc de caigudes i despreniments.