Més de 1.600 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització del coronavirus en Espanya este dilluns,  22 de febrer, amb 1.614 casos nous de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.153.971 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 814 defuncions per coronavirus, en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 67.636 morts des de l’inici de la pandèmia.

 

En l’última actualització dels contagis per Covid-19 en Espanya, Madrid és un dia més la comunitat autònoma amb més casos nous notificats, amb un total de 268 persones infectades.

 

Respecte a les morts, 150 corresponen a Andalusia, seguit del territori valencià, a on han mort 144 víctimes per la pandèmiaMadrid, per la seua part, notifica 76 defuncions pel coronavirus

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Govern inicia el procés per a retirar l’Interés Turístic Nacional a la Setmana Santa de Sagunt per discriminar les dones

El Govern obri un expedient per a revocar la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional a la Setmana Santa de Sagunt després de la negativa de la confraria organitzadora a permetre que les dones processionen.

Pérez Llorca encapçala el minut de silenci per l’assassinat de la xicoteta Ainhara

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, presidix un minut de silenci en la seu del Consell per a condemnar l'assassinat de Ainhara, de tres anys, víctima de violència vicària a Torrevieja.

La jutgessa cita a declarar a un càrrec i dos funcionaris autonòmics per les VPP de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha citat a declarar com a testimonis al director territorial de Vivenda a Alacant i a dos alts funcionaris autonòmics.

PSPV i Compromís exigixen recuperar la taxa turística que xifren en 100 milions

PSPV i Compromís reclamen reimplantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, derogada abans d'entrar en vigor, i calculen que hauria aportat 100 milions d'euros.

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per excloure a les dones per Setmana Santa

Pilar Bernabé considera que la decisió de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt de vetar a les dones en les processons de Setmana Santa té tints contraris a la igualtat i advertix de possibles conseqüències turisticas i legals.

Detingut un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional deté a un menor de 17 anus per la presumpta agresion amb un bat de beisbol a una veïna del seu edifici a Torrent, que sufrio un traumatisme craneoencefalico.

Detingut a Sagunt un jove que va apunyalar per l’esquena al seu company de pis

La Policia Local de Sagunt ha detingut a un jove de 25 anys acusat d'intentar matar al seu company de pis, de 26, amb un ganivet en la vivenda que compartien. La víctima va patir dos ferides a l'esquena i va ser traslladada a l'Hospital de Sagunt, mentres el presumpte autor ha ingressat a la presó provisional.

Aemet activa l’avís taronja per fortes ratxes de vent en el nord de Castelló este dimecres

Aemet activa per a este dimecres a la vesprada l'avís taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h a l'interior nord i de 90 km/h en el litoral nord de Castelló.