Més de 7.600 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Este dilluns, 25 de gener, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització de la situació del coronavirus en Espanya, que apunta que s’han diagnosticat 7.698 nous casos de coronavirus en les últimes hores. 

 

Ara bé, hui este total puja fins als 2.593.382 contagis, que és la xifra total d’infectats des de què va començar la pandèmia.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.369 defuncions en Espanya en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 56.208 morts per coronavirus.

 

Este dilluns, Castella i Lleó s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 1.309 nous infectats. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut el territori valencià amb 345 morts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.

Pepelu o un canterano, les solucions d’urgència per a la defensa del València davant el Mallorca

El València arriba al dol davant el Mallorca amb només un central disponible i valora recol·locar a Pepelu o tirar de canteranos per a completar l'eix de la saga.

Desarticulat a Castelló un entramat que va defraudar més de 160.000 euros en prestacions socials

La Policia Nacional ha desarticulat a la província de Castelló un entramat empresarial que hauria defraudat més de 160.000 euros en prestacions de la Seguretat Social i ha determinat la implicació penal de 36 persones, de les quals 12 han sigut detingudes.

El Vila-real busca davant l’Oviedo la seua vintena victòria i acostar-se als seus rècords en Primera

El Vila-real pot aconseguir davant l'Oviedo el seu vinté triomf de lliga, igualar el registre de l'última temporada i acostar-se a les seues millors marques històriques en Primera Divisió.

Anticorrupció obri diligències contra l’alcaldessa de València i la presidenta del Port

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables públiques per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de contractació de personal.

Awa Fam, la número 3 del draft WNBA que desafia a la seua generació

Awa Fam, de 19 anys, ha sigut triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm, convertint-se en l'espanyola seleccionada en la posició més alta i consolidant una carrera marcada per la precocitat i la maduresa.