14.6 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Més de 1.500 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dilluns, 29 de març, que apunta que s’han diagnosticat 1.564 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.270.825 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 222 defuncions per coronavirus en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 75.199 morts per Covid-19 des de l’inici de la pandèmia.

 

Este dilluns, el País Basc s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 298. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Andalusia, amb 43 morts.

Últimes notícies

Una nova manifestació per la dana ha demanat que Mazón entregue l’acta de diputat

La protesta ha reunit ciutadans i familiars de víctimes per a reclamar que el expresident entregue el seu escó i comparega davant la jutgessa. El recorregut ha passat per Benetússer, Sedaví i Alfafar, algunes de les localitats més afectades.

Compromís exigix al Govern desbloquejar ja la norma que impedix orxata amb menys sucre

Compromís ha enviat una carta als ministres d'Agricultura i de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 per a exigir la reforma del Reial decret 1338/1988. Reclama un calendari immediat que permeta vendre orxata amb menys sucre sense perdre la denominació de xufa.

La UPV desenrotllarà una plataforma per a avaluar en temps real la salut de l’Albufera

La UPV desenrotllarà una plataforma pública de monitoratge en temps real de l'Albufera dins de OBEREK. Permetrà decisions ràpides, restauració després de desastres i agricultura de precisió.

Barrachina: els agricultors no temen al mercat, però exigixen igualtat de tracte

El conseller defén que el camp valencià competix si se li apliquen les mateixes regles i retrau que l'acord UE-Mercosur se subscriguera sense salvaguardes inicials.

Avís groc per vent a València i fenòmens costaners a Alacant

Aemet ha establit l'avís groc per ratxes de fins a 70 km/h en el litoral nord i interior sud de València i per mala mar a Alacant. El vent del sud-oest deixarà ones de fins a 3 metres i els avisos es prolongaran del diumenge a la vesprada al dimarts de matinada segons el fenomen.

Domingo amb cels nuvolosos i possibles pluges en la Comunitat Valenciana

Este diumenge 1 de febrer es preveuen cels nuvolosos en tota la Comunitat i precipitacions més probables en la mitat sud, amb temperatures amb pocs canvis.

Barrachina: els agricultors no temen al mercat, però exigixen igualtat de tracte

El conseller d'Agricultura sosté que el camp valencià competix sense por, però reclama un marc just. Critica l'acord UE-Mercosur sense salvaguardes i demana una PAC específica.

L’IVO complix 50 anys: d’ajudar a bé morir a un referent que cura i cuida

L'Institut Valencià d'Oncologia celebra el seu 50 aniversari després de transformar-se d'un centre centrat en el final de la vida a un referent integral del càncer. La institució prepara una ampliació per a incorporar noves tecnologies i modalitats assistencials.