17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Baixen els morts i els contagis per coronavirus en Espanya

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han baixat. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dilluns, 6 de juliol, que apunta que s’han diagnosticat 78 nous casos de coronavirus, 96 menys que el divendres, l’última volta que es van fer públiques les dades nacionals. Ara bé, les xifres continuen sense quadrar: mentres que el divendres es comptabilitzaven 250.545 casos confirmats, hui este total puja fins als 251.789 contagis (en són 1.244 més). Este desajust es podria deure a casos no detectats en el dia previ, sinó en dies anteriors, i que no s’havien sumat.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 12 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 28.388, 3 més que en les últimes 72 hores.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Este dilluns, Catalunya s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 18. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Madrid, amb 3 morts.

Últimes notícies

Vivenda revisarà un a un els expedients dels adjudicataris dels Naus a Alacant

Vivenda revisarà 'tots i cada un dels expedients' de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan per a verificar dades i descartar manipulació. La revisió arriba després de la polèmica per adjudicataris amb vincles municipals i es recolzarà en un informe detallat del visat.

Detingut un jove després d’irrompre amb altres dos en una vivenda de València mentres el seu habitant dormia

La Policia Nacional ha detingut a València a un jove de 24 anys per un robatori amb força a casa habitada i lesions comés al costat d'altres dos mentres l'habitant dormia. L'arrestat ha ingressat a la presó i la investigació continua oberta.

Més de 150 intervencions pel vent a Alacant

Policia Local i Speis han atés més de 150 avisos per ratxes que han arribat a 82 km/h, sense ferits. El Cecopal manté mesures i reforça emergències fins a les 19.00.

Morant demana blindar les ajudes a la dependència i més recursos per als ajuntaments

La líder del PSPV-PSOE ha plantejat blindar les ajudes a la dependència en la Comunitat i reforçar els servicis socials municipals. També ha reclamat actuar en vivenda amb topalls al lloguer.

Morant defén que el Govern ha triplicat la inversió ferroviària i prioritza la Rodalia valenciana

Morant ha assegurat que l'Executiu ha passat de 'els mil i escaig milions' en 2018 a 'més de 5.000 milions', amb 1.700 milions per a Rodalia en la Comunitat. Ha advertit de molèsties per obres i ha demanat reflexió davant els efectes del temporal a les platges.

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.