16.7 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Baixen els morts i els contagis per coronavirus en Espanya

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han baixat. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dilluns, 6 de juliol, que apunta que s’han diagnosticat 78 nous casos de coronavirus, 96 menys que el divendres, l’última volta que es van fer públiques les dades nacionals. Ara bé, les xifres continuen sense quadrar: mentres que el divendres es comptabilitzaven 250.545 casos confirmats, hui este total puja fins als 251.789 contagis (en són 1.244 més). Este desajust es podria deure a casos no detectats en el dia previ, sinó en dies anteriors, i que no s’havien sumat.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 12 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 28.388, 3 més que en les últimes 72 hores.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Este dilluns, Catalunya s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 18. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Madrid, amb 3 morts.

Últimes notícies

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.

València assaja un sistema que detecta senglars i activa senyals per a evitar accidents

La Diputació de València ha iniciat en la CV-600 una prova pilot de senyalització intel·ligent que detecta senglars i encén avisos lluminosos solo quan hi ha risc real. El pla inclou avaluar resultats en setmanes i estendre'l a trams sensibles si funciona.

L’IVF eleva un 7% la seua activitat i tanca 2025 amb 201,9 milions en finançament

L'IVF va tancar 2025 amb 201,9 milions finançats, un 7% més que en 2024. Les operacions es van duplicar de 807 a 1.612, amb línies bonificades i suport després de la DANA.

Arranquen les obres de 91 vivendes públiques de lloguer social en Malilla

Comencen les obres de 91 vivendes protegides en Malilla dins del Pla Viu, amb 12,7 milions d'inversió. Els lloguers aniran de 525 a 840 euros i l'adjudicació es preveu en 2028.

El vent s’agreujarà este divendres i, sobretot, el dissabte amb ratxes de fins a 120 km/h

El temporal d'origen atlàntic donarà una breu treva fins al matí del divendres, quan tornaran els avisos en la Comunitat Valenciana. A Picassent s'ha decidit tancar un col·legi per danys en un finestral.

La Guàrdia Civil explica a la jutgessa els obstacles per a recuperar els missatges de Conca en la DANA

Un informe de la Guàrdia Civil exposa a la jutgessa que investiga la DANA les traves per a accedir als missatges de Telegram i WhatsApp de José Manuel Cuenca. La recuperació depén d'ordes a les plataformes i presenta límits tècnics i legals.