Més de 4.000 contagiats durant les últimes hores en Espanya

 

El Ministeri de Sanitat ha comptabilitzat este dilluns, 9 de novembre, fins a 4.441 nous positius per coronavirus en les últimes hores, en comparació amb els 9.150 del passat divendres. El número de persones afectades ascendix a 1.381.218 des del començament de la pandèmia.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.054 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 39.345 víctimes.

 

Les zones afectades pel coronavirus que hui sumen més positius són el País Basc amb 1.075 casos diagnosticats en el dia previ, seguit de Catalunya amb 540 i Astúries amb 470.

 

Respecte a les morts, s’han registrat 175 defuncions en Andalusia en l’última setmana; en Castella i Lleó 165 en els últims set dies i en Aragó 159 víctimes a causa de la pandèmia en l’última setmana.

Últimes notícies

14 milions d’euros per a reduir la bretxa salarial en la Generalitat fins a 2027

El Consell ha aprovat repartir 14 milions d’euros entre Sanitat, Educació, Justícia i Funció Pública per a continuar fins a 2027 el programa contra la bretxa salarial en la Generalitat.

Feijóo acusa Sánchez d’usar la llei de néts i la regularització per a fer “enginyeria social”

Alberto Núñez Feijóo ha acusat Pedro Sánchez a Castelló de fer una “enginyeria social” sense “objectius innocents” amb la regularització d’immigrants i la coneguda com a llei de néts, i l’ha acusat de no planificar recursos ni actuar amb transparència.

Pedro Martínez explica per què deixa el València Basket per a fitxar pel Reial Madrid

L’entrenador del València Basket Pedro Martínez ha detallat que assumix el repte del Reial Madrid per provar-se en un projecte de màxima ambició i pressió, després de rebre una oferta de tres temporades i valorar la seua eixida amb el club taronja.

Les primeres 210 ajudes a familiars de víctimes mortals de la DANA ja estan resoltes

La Generalitat ha resolt de manera definitiva 210 ajudes a familiars de 89 víctimes mortals de la DANA, quasi la mitat de les sol·licituds presentades per defunció.

Traslladen al quarter de la Guàrdia Civil l’home detingut per l’assassinat masclista de la seua dona i filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per l’assassinat a ganivetades de la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar ha rebut l’alta mèdica i ha sigut traslladat al quarter de la Guàrdia Civil, mentres continua la investigació com a possible crim masclista.

Una directora de centre de dia conta com va decidir evacuar 35 majors abans de la dana

La responsable del centre de dia Lloc del Major de Picanya ha explicat a la jutgessa de Catarroja que va tancar per decisió pròpia i va avisar les famílies per a arreplegar 35 residents hores abans que la riada arrasara l’edifici.

Quatre detinguts per una sèrie d’atracaments violents en gasolineres d’Alacant i Múrcia

Quatre hòmens d’entre 28 i 38 anys han sigut detinguts per dos robatoris amb violència consumats i un tercer en grau de temptativa en gasolineres de Biar, Villena i Yecla.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 graus este dissabte a l’interior sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor a l’interior sud de València, on s’esperen fins a 38 graus, i en altres zones de la província per màximes de 36 graus.