39 contagis i cap mort per coronavirus en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dijous, 16 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 39 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.476 en total.

 

Dels 39 casos nous de hui, 26 s’han diagnosticat en València, 8 en Alacant i 3 en Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 11.900 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència torna a ser negativa. Ara com ara, continuen ingressades 68 persones, una més que en les últimes 24 hores. D’elles, 4 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 79 persones s’han recuperat en les últimes 48 hores i, en total, 17.578 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 6 residències de majors —1 en Caselló, 0 en Alacant i 5 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 2: les dos en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.900 (PCR)

  • València: 6.194
  • Alacant: 4.027
  • Castelló: 1.675
  • 2 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.476

  • València: 737
  • Alacant: 512
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 17/07 (Dades a 16/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 649 | 0 | 63
  • Alcoi: 395 | 1 | 116
  • Castelló: 670 | 15 | 83
  • Dénia: 198 | 2 | 19
  • Elda: 490 | 3 | 56
  • Elx: 384 | 15 | 12
  • Elx – Crevillent: 170 | 9 | 10
  • Gandia: 220 | 19 | 28
  • La Marina Baixa: 723 | 8 | 111
  • La Plana: 731 | 16 | 101
  • La Ribera: 506 | 7 | 38
  • Manises: 454 | 12 | 70
  • Orihuela: 132 | 1 | 22
  • Requena: 462 | 7 | 78
  • Sagunt: 333 | 1 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 500 | 3 | 45
  • Torrevieja: 386 | 2 | 58
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 731 | 21 | 63
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 758 | 32 | 86
  • València Dr. Peset: 709 | 27 | 74
  • València hospital General: 1.028 | 14 | 134
  • València La Fe: 834 | 27 | 96
  • Vinaròs: 175 | 8 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 258 | 3 | 40

Últimes notícies

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.