8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

4 contagis i cap mort per coronavirus en les últimes hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han baixat este dilluns, 29 de juny, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 4 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.473 en total.

 

Dels 4 casos nous de hui, 3 s’han diagnosticat en València, 0 en Alacant i 1 en Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 11.543 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència continua sent positiva. Ara com ara, continuen ingressades 57 persones, 2 més que ahir. D’elles, 7 es troben ingressades en UCI, les mateixes que ahir. Respecte de les altes, 22 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 14.728 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 8 residències de majors, les mateixes que ahir, —1 en Alacant i 7 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 4: 1 en Alacant i 3 en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.543 (PCR)

  • València: 5.970
  • Alacant: 3.963
  • Castelló: 1.606
  • 4 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.473

  • València: 735
  • Alacant: 511
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 29/06 (Dades a 28/06)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Castelló: 630 | 4 | 83
  • Sagunt: 331 | 1 | 43
  • Requena: 451 | 13 | 77
  • València hospital General: 1.001 | 19 | 134
  • València Dr. Peset: 670 | 16 | 73
  • Alcoi: 394 | 3 | 116
  • Elda: 484 | 7 | 56
  • Orihuela: 126 | 0 | 21
  • Elx – Crevillent: 161 | 1 | 10
  • Vinaròs: 162 | 1 | 30
  • La Plana: 714 | 5 | 101
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 714 | 11 | 86
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 705 | 4 | 63
  • València La Fe: 800 | 11 | 96
  • La Ribera: 498 | 1 | 38
  • Gandia: 200 | 1 | 28
  • Dénia: 196 | 0 | 19
  • Xàtiva – Ontinyent: 255 | 0 | 40
  • La Marina Baixa: 710 | 1 | 111
  • Sant Joan d’Alacant: 495 | 2 | 45
  • Alacant Hospital General: 647 | 3 | 63
  • Elx: 369 | 0 | 12
  • Torrevieja: 381 | 0 | 58
  • Manises: 441 | 5 | 70

Últimes notícies

Veïns de les platges de Sagunt denuncien abandó després dels danys de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha deixat al descobert l'abandó institucional i l'erosió del nord de Sagunt. Reclamen defenses permanents, la licitació urgent del projecte de regeneració i un pla real de protecció costanera.

Catorze comunitats en avís per neu, pluja i vent; Galícia, en roig per ones de fins a 9 metres

Catorze comunitats estan en alerta per neu, pluja, vent, allaus i temporal marítim. Galícia activa el nivell roig per mala mar, i Astúries, Cantàbria i Balears passen a taronja.

Els maquinistes convoquen una vaga general ferroviària després dels accidents mortals d’Adamuz i Gelida

Semaf denuncia el deteriorament de la xarxa i exigeix garanties de seguretat després de la mort de tres maquinistes en 48 hores

Un descarrilament a Gelida deixa un mort i desenes de ferits a la línia R4 de Rodalies

El tren ha xocat contra un mur de contenció que s’ha desprès i ha caigut sobre la via

Dimecres amb ruixats febles en la Comunitat Valenciana i màximes en lleuger ascens

Ruixats dispersos que avançaran de l'interior al litoral i nuvolositat en augment a la vesprada. Mínimes sense canvis, ponent fluix a moderat i cota de neu alta.

Activat un dispositiu de busca per a localitzar a una dona desapareguda a Favara

Els bombers de València s'han unit a l'operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en una zona rural de Favara. El desplegament inclou drons i unitats forestals.

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.