4 contagis i cap mort per coronavirus en les últimes hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han baixat este dilluns, 29 de juny, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 4 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.473 en total.

 

Dels 4 casos nous de hui, 3 s’han diagnosticat en València, 0 en Alacant i 1 en Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 11.543 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència continua sent positiva. Ara com ara, continuen ingressades 57 persones, 2 més que ahir. D’elles, 7 es troben ingressades en UCI, les mateixes que ahir. Respecte de les altes, 22 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 14.728 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 8 residències de majors, les mateixes que ahir, —1 en Alacant i 7 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 4: 1 en Alacant i 3 en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.543 (PCR)

  • València: 5.970
  • Alacant: 3.963
  • Castelló: 1.606
  • 4 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.473

  • València: 735
  • Alacant: 511
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 29/06 (Dades a 28/06)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Castelló: 630 | 4 | 83
  • Sagunt: 331 | 1 | 43
  • Requena: 451 | 13 | 77
  • València hospital General: 1.001 | 19 | 134
  • València Dr. Peset: 670 | 16 | 73
  • Alcoi: 394 | 3 | 116
  • Elda: 484 | 7 | 56
  • Orihuela: 126 | 0 | 21
  • Elx – Crevillent: 161 | 1 | 10
  • Vinaròs: 162 | 1 | 30
  • La Plana: 714 | 5 | 101
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 714 | 11 | 86
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 705 | 4 | 63
  • València La Fe: 800 | 11 | 96
  • La Ribera: 498 | 1 | 38
  • Gandia: 200 | 1 | 28
  • Dénia: 196 | 0 | 19
  • Xàtiva – Ontinyent: 255 | 0 | 40
  • La Marina Baixa: 710 | 1 | 111
  • Sant Joan d’Alacant: 495 | 2 | 45
  • Alacant Hospital General: 647 | 3 | 63
  • Elx: 369 | 0 | 12
  • Torrevieja: 381 | 0 | 58
  • Manises: 441 | 5 | 70

Últimes notícies

Avis per calor intensa en tres comarques de Castelló este dilluns

Sanitat ha activat el nivell de risc taronja per calor en una vintena de municipis del nord de Castelló, mentres Aemet preveu màximes pròximes als 40 graus en punts de l’interior valencià.

Morin dos banyistes ofegats a una platja de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella

Dos hòmens han mort ofegats este diumenge a la platja Mil Palmeras de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella. Els equips sanitaris del Samu no han pogut reanimar-los malgrat aplicar maniobres avançades.

Trump i Pedro Sánchez encapçalen els ninots satírics de les Fogueres d’Alacant

Donald Trump, Pedro Sánchez i l’alcalde Luis Barcala s’han convertit en els grans protagonistes dels ninots satírics de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant, que combinen crítica política, humor i grans monuments com la foguera especial guanyadora Génesi.

Antiviolència planteja tancar dos mesos el camp del Racing i un el del Deportivo i l’Eldense

La Comissió Antiviolència ha proposat clausurar dos mesos el camp del Racing Club i un mes els estadis del Deportivo de la Coruña i de l’Eldense pels greus incidents en els partits d’ascens.

Ferran Torres iguala Puchades com a valencià amb més partits en un Mundial

Ferran Torres ha jugat el seu sisé partit en una fase final d’un Mundial i iguala així Antonio Puchades com a futbolista valencià amb més presències en esta competició. El davanter de Foios pot quedar a soles al capdavant si juga davant Uruguai en l’últim duel de la fase de grups.

Sis morts per calor extrema en sis dies a la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat sis morts atribuïbles a les altes temperatures entre el 30 de maig i el 4 de juny, cinc a la província de València i una a Castelló, segons el sistema MoMo de Sanitat.

Quatre persones detingudes en trobar quasi 3 kg de marihuana en una vivenda de Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut quatre persones a Vall d'Alba després d'intervindre quasi 3.000 grams de marihuana en dos immobles contigus, presumptament destinada a la seua distribució.

La calor arranca fort: més de 30 °C de bon matí i quasi 34 °C a La Vila Joiosa

Les temperatures han superat ja els 30 graus este dilluns de bon matí en nombrosos municipis valencians, amb 33,7 °C a La Vila Joiosa. Aemet ha activat un episodi de calor fins dimecres i Emergències ha decretat alerta groga i risc alt d'incendis.