39 contagis i dos morts per coronavirus en les últimes hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dimarts, 30 de juny, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 39 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, dos persones han perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.475 en total.

 

Dels 39 casos nous de hui, 3 s’han diagnosticat en 14 València, 8 en Alacant, 16 en Castelló i un no assignat. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 11.582 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència continua sent positiva. Ara com ara, continuen ingressades 60 persones, 3 més que ahir. D’elles, 7 es troben ingressades en UCI, les mateixes que ahir. Respecte de les altes, 57 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 14.785 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 7 residències de majors, un menys que ahir, —1 en Alacant i 6 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 4: 1 en Alacant i 3 en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.582 (PCR)

  • València: 5.984
  • Alacant: 3.971
  • Castelló: 1.622
  • 5 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.475

  • València: 736
  • Alacant: 512
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 29/06 (Dades a 28/06)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Castelló: 630 | 4 | 83
  • Sagunt: 331 | 1 | 43
  • Requena: 451 | 13 | 77
  • València hospital General: 1.001 | 19 | 134
  • València Dr. Peset: 670 | 16 | 73
  • Alcoi: 394 | 3 | 116
  • Elda: 484 | 7 | 56
  • Orihuela: 126 | 0 | 21
  • Elx – Crevillent: 161 | 1 | 10
  • Vinaròs: 162 | 1 | 30
  • La Plana: 714 | 5 | 101
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 714 | 11 | 86
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 705 | 4 | 63
  • València La Fe: 800 | 11 | 96
  • La Ribera: 498 | 1 | 38
  • Gandia: 200 | 1 | 28
  • Dénia: 196 | 0 | 19
  • Xàtiva – Ontinyent: 255 | 0 | 40
  • La Marina Baixa: 710 | 1 | 111
  • Sant Joan d’Alacant: 495 | 2 | 45
  • Alacant Hospital General: 647 | 3 | 63
  • Elx: 369 | 0 | 12
  • Torrevieja: 381 | 0 | 58
  • Manises: 441 | 5 | 7

Últimes notícies

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.

Un helicòpter rescata a un mastí exhaust durant una ruta de muntanya a la Marina Alta

Un mastí d'uns 80 quilos va ser evacuat en helicòpter en La Vall de la Gallinera després de quedar immobilitzat per esgotament a l'inici d'una ruta de muntanya amb el seu amo.

El Festival dels Arts manté les dates i avança el tancament amb més mesures acústiques

El Festival dels Arts se celebrarà els dies 5 i 6 de juny a la Ciutat de les Arts i les Ciències amb noves mesures acústiques, reducció de volum i fi de concerts a la 1 per a minimitzar l'impacte sonor.

La Generalitat obri quasi 70 punts d’atenció presencial per a la renda 2025

La Generalitat posa en marxa l'atenció presencial de la campanya de la renda 2025 amb prop de 70 punts en tota la Comunitat Valenciana per a ajudar gratis a confeccionar i presentar l'IRPF.

La Diputació d’Alacant invertix 170.000 euros per a fer més accessible El Plànol de Sax

La Diputació d'Alacant destina més de 170.000 euros a millorar l'accessibilitat i la senyalització de l'àrea recreativa El Plànol de Sax, reforçant la protecció d'este paratge natural i facilitant les visites de persones amb mobilitat reduïda.

La Fiscalia manté que Juliol d’Espanya va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients

Fiscalia i acusacions sostenen que l'ex president de Les Corts i de la Diputació d'Alacant, Juliol d'Espanya, va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients i reclamen huit anys de presó.

La Guàrdia Civil investiga una greu agressió amb arma blanca en la zona d’oci de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga una agressió amb arma blanca en la zona d'oci nocturn de l'Arenal, a Xàbia, on un home de 36 anys va resultar ferit greu i va haver de ser traslladat a l'hospital.