12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Creen 170 places d’aparcament en l’avinguda del Doctor Waksman

L'Ajuntament de València crea 170 places d'estacionament en l'avinguda del Doctor Waksman

Des de l’Ajuntament de València han creat 170 places en esta avinguda | Ajuntament de València
 

Des del servici de Mobilitat Sostenible de l’Ajuntament de València s’han creat 170 places d’aparcament en l’avinguda del Doctor Waksman per a acabar amb el problema d’inseguretat que es genera amb els estacionaments en doble fila.

 

D’eixa manera, entre el carrer Rubén Vela i l’avinguda de la Plata s’han creat estes noves places a través del canvi del carril de circulació en el costat de la mitjana amb jardí en zona d’estacionament en cordó. A demés, s’han tornat a pintar els passos de vianants de l’avinguda per a millorar la visibilitat i la seguretat. 

 

La pràctica dels estacionaments en doble fila és molt habitual en esta zona, una actuació que està prohibida per l’Ordenança de Mobilitat, ja que dificulta la visibilitat i els encreuaments per als vianants.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.