14 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Creen 170 places d’aparcament en l’avinguda del Doctor Waksman

L'Ajuntament de València crea 170 places d'estacionament en l'avinguda del Doctor Waksman

Des de l’Ajuntament de València han creat 170 places en esta avinguda | Ajuntament de València
 

Des del servici de Mobilitat Sostenible de l’Ajuntament de València s’han creat 170 places d’aparcament en l’avinguda del Doctor Waksman per a acabar amb el problema d’inseguretat que es genera amb els estacionaments en doble fila.

 

D’eixa manera, entre el carrer Rubén Vela i l’avinguda de la Plata s’han creat estes noves places a través del canvi del carril de circulació en el costat de la mitjana amb jardí en zona d’estacionament en cordó. A demés, s’han tornat a pintar els passos de vianants de l’avinguda per a millorar la visibilitat i la seguretat. 

 

La pràctica dels estacionaments en doble fila és molt habitual en esta zona, una actuació que està prohibida per l’Ordenança de Mobilitat, ja que dificulta la visibilitat i els encreuaments per als vianants.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.