Metrovalencia crea més de 300 places per a aparcar gratis

Pàrquing de Metrovalència

FGV ha ampliat el pàrquing de València Sud | Google Maps

Ferrocarrils de la Generlitat (FGV) ha ampliat l’aparcament gratuït de Metrovalencia en València Sud fins a les 590 places, cosa que suposa que, als 282 estacionaments habituals, se li afigen 308 noves places per a millorar el servici a l’usuari. En total, FGV oferix en l’àrea metropolitana 1.439 places pròpies, a les que cal sumar 1.163 dels ajuntaments en els voltants de la xarxa, ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

Este aparcament és molt utilitzat pels usuaris de les poblacions pròximes a les instal·lacions d’FGV com Paiporta, Picanya, Catarroja, Albal o Benetússer i, especialment els dies de Falles, quan estacionen en el recinte habilitat per a este efecte i agarren el metro per a desplaçar-se al centre per a disfrutar de les festes.

 

L’ampliació de les places s’ha produït en unir una zona, que es trobava enfornt de l’actual aparcament, pel que, a partir d’ara, existiran de manera permanent 590 espais reservats per a aparcar els vehicles privats en un extensió de 14.700 metres quadrats.

 

Amb este servici, FGV vol fomentar l’ús del transport públic amb la intermodalitat i l’intercanvi del cotxe privat amb el metro, facilitant l’accés a la xarxa de Metrovalencia a tots aquells usuaris que no tenen una parada de metro pròxima i contribuint d’esta manera a la descongestió del trànsit viari en superfície i a la cura al medi ambient.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU