Metrovalencia crea més de 300 places per a aparcar gratis

Pàrquing de Metrovalència

FGV ha ampliat el pàrquing de València Sud | Google Maps

Ferrocarrils de la Generlitat (FGV) ha ampliat l’aparcament gratuït de Metrovalencia en València Sud fins a les 590 places, cosa que suposa que, als 282 estacionaments habituals, se li afigen 308 noves places per a millorar el servici a l’usuari. En total, FGV oferix en l’àrea metropolitana 1.439 places pròpies, a les que cal sumar 1.163 dels ajuntaments en els voltants de la xarxa, ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

Este aparcament és molt utilitzat pels usuaris de les poblacions pròximes a les instal·lacions d’FGV com Paiporta, Picanya, Catarroja, Albal o Benetússer i, especialment els dies de Falles, quan estacionen en el recinte habilitat per a este efecte i agarren el metro per a desplaçar-se al centre per a disfrutar de les festes.

 

L’ampliació de les places s’ha produït en unir una zona, que es trobava enfornt de l’actual aparcament, pel que, a partir d’ara, existiran de manera permanent 590 espais reservats per a aparcar els vehicles privats en un extensió de 14.700 metres quadrats.

 

Amb este servici, FGV vol fomentar l’ús del transport públic amb la intermodalitat i l’intercanvi del cotxe privat amb el metro, facilitant l’accés a la xarxa de Metrovalencia a tots aquells usuaris que no tenen una parada de metro pròxima i contribuint d’esta manera a la descongestió del trànsit viari en superfície i a la cura al medi ambient.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant alerta que la Comunitat serà la primera amb pressupost de Vox amb ‘prioritat nacional’

Diana Morant critica que la Comunitat Valenciana vaja a aprovar el primer pressupost autonòmic de Vox amb ‘prioritat nacional’ i acusa el PP d’assumir la seua agenda, mentre anuncia que el Consell de Ministres aprovarà l’aportació anual a l’Acadèmia Valenciana de la Llengua.

El Valencia ultima el fitxatge de Thomas Meunier a l’espera de l’acord definitiu

El Valencia CF ha encarrilat el fitxatge del lateral belga Thomas Meunier i negocia els últims detalls del contracte, pendent només de l’acord definitiu i la revisió mèdica.

Morant acusa la Generalitat de fer la Comunitat líder en uns pressupostos amb ‘prioritat nacional’ de Vox

Diana Morant acusa el Consell de ser el primer a pactar uns pressupostos amb ‘prioritat nacional’ de Vox i anuncia que el Consell de Ministres aprovarà l’aportació anual a l’AVL.

El fitxatge de Thomas Meunier pel València CF, a punt de quedar tancat

El València CF negocia els últims detalls del contracte de Thomas Meunier, lateral belga de 34 anys que arriba lliure després de dos anys al Lille.

Aliou Dieng confia a estar a l’altura del que li demana Corberán en el Valencia CF

El migcampista malià Aliou Dieng, fitxat pel Valencia CF fins a 2028, assegura que Carlos Corberán espera molt d’ell i que treballarà per estar a l’altura, amb humilitat i dedicació absoluta al futbol i a la seua família.

Alacant recorda Miguel Ángel Blanco amb un minut de silenci i una ofrena floral

Alacant ha homenatjat Miguel Ángel Blanco, regidor del PP assassinat per ETA en 1997, amb un minut de silenci i una ofrena floral en el Monument a la Pau. L’acte ha reunit autoritats municipals i familiars, que han reclamat mantindre viu el seu llegat i el record de l’esperit d’Ermua.

Alacant recorda Miguel Ángel Blanco amb un minut de silenci 29 anys després del seu assassinat

Alacant ha homenatjat el regidor del PP a Ermua Miguel Ángel Blanco, assassinat per ETA en 1997, amb un minut de silenci i una ofrena floral al Monument a la Pau.

George Korsantia reforça el joc interior del Lucentum Alicante per a la Primera FEB

El Lucentum Alicante ha incorporat l’ala-pívot internacional georgià George Korsantia, huité fitxatge per a la pròxima temporada en Primera FEB.