Metrovalencia crea més de 300 places per a aparcar gratis

Pàrquing de Metrovalència

FGV ha ampliat el pàrquing de València Sud | Google Maps

Ferrocarrils de la Generlitat (FGV) ha ampliat l’aparcament gratuït de Metrovalencia en València Sud fins a les 590 places, cosa que suposa que, als 282 estacionaments habituals, se li afigen 308 noves places per a millorar el servici a l’usuari. En total, FGV oferix en l’àrea metropolitana 1.439 places pròpies, a les que cal sumar 1.163 dels ajuntaments en els voltants de la xarxa, ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

Este aparcament és molt utilitzat pels usuaris de les poblacions pròximes a les instal·lacions d’FGV com Paiporta, Picanya, Catarroja, Albal o Benetússer i, especialment els dies de Falles, quan estacionen en el recinte habilitat per a este efecte i agarren el metro per a desplaçar-se al centre per a disfrutar de les festes.

 

L’ampliació de les places s’ha produït en unir una zona, que es trobava enfornt de l’actual aparcament, pel que, a partir d’ara, existiran de manera permanent 590 espais reservats per a aparcar els vehicles privats en un extensió de 14.700 metres quadrats.

 

Amb este servici, FGV vol fomentar l’ús del transport públic amb la intermodalitat i l’intercanvi del cotxe privat amb el metro, facilitant l’accés a la xarxa de Metrovalencia a tots aquells usuaris que no tenen una parada de metro pròxima i contribuint d’esta manera a la descongestió del trànsit viari en superfície i a la cura al medi ambient.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.