Mastodon
25.9 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Suspés l’ingrés en presó dels condemnats per l’accident de Metrovalencia

Els huit exdirectius de FGV assentats en la banqueta dels acusats

La jutgessa suspén l’ingrés en presó dels condemnats per l’accident de Metrovalencia | EFE

La jutgessa ha suspés l’ingrés en presó dels quatre condemnats a 22 mesos de presó per l’accident de Metrovalencia, produït en juliol de 2006, en el que van morir 43 persones i 47 van resultar ferides, en la sentència que ha dictat este dilluns després de l’acord de totes les parts.

 

La Fiscalia Provincial de València va conseguir la setmana passada un acord amb les acusacions particulars i les defenses implicades en el cas per l’accident. En ell, s’establia l’absolució de quatre directius, entre ells Marisa Gracia, exgerent de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).

 

Altres quatre directius resulten condemnats a 22 mesos de presó, però no hi ingressaran sempre que no incórreguen en nous delictes en un termini de tres anys i mig, segons ha dictat la jutge titular del Jutjat Penal 6 de València, una decisió amb la que han estat d’acord les acusacions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Marcelino afirma que Partey esta llest mentalment per a jugar davant el Tottenham

El tecnico del Vila-real sosté que el migcampista ghanes esta al seu maximo nivell mental per al debut de Champions i apel·la a la presuncion d'innocència. El jugador, que nega els càrrecs, ha de comparéixer en un tribunal de Londres al dia següent del partit.

Mor una xiqueta de 4 anys després de caure des d’un quint pis a Calp

La menor va caure de matinada des del balcó d'un quint pis i va morir cinc dies després a Alacant. La policia judicial investiga l'accident.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real i recolza a Partey abans del Tottenham

El tècnic del Vila-real assegura que l'equip arriba amb il·lusió de guanyar en el seu debut europeu i defén la presumpció d'innocència de Thomas Partey.

Foyth assenyala el debut davant el Tottenham com una gran oportunitat

El defensa del Vila-real, ex del club londinenc, anticipa un partit molt físic en la primera jornada i reclama confiança en les pròpies virtuts. Considera clau arrancar el camí europeu amb bon peu.

La Xarxa per Palestina alça el seu tancament en la UV després d’un acord amb el rectorat

El node valencià de la Xarxa Universitària per Palestina posa fi al tancament en La Nau després de firmar amb la Universitat de València un acord amb seguiment i mesures. El pacte inclou condemna, revisió de col·laboracions i un grup de treball mensual.

Detinguda una cuidadora per estafar més de 30.000 euros a una anciana a Calp

Una dona de 46 anys va ser arrestada per usar sense permís la targeta de l'anciana a la qual atenia. La Guàrdia Civil li atribuïx més de 40 extraccions nocturnes.

El Consell entregarà a la jutgessa els recursos periodístics del Cecopi si els sol·licita

Emergències garantix que, si la jutgessa ho requerix, posarà a disposició els recursos periodístics gravats en el Cecopi el 29 d'octubre, dia de la dana. S'insistix que no existix una gravació oficial de la reunió.

El BOE publica el conveni del torró i massapans 2025 amb pujada salarial del 3% retroactiva

Les taules salarials del conveni estatal del torró i massapans per a 2025 fixen una alça del 3% amb efectes des de l'1 de gener. Hi haurà ajust per IPC de fins a 1 punt.