Suspés l’ingrés en presó dels condemnats per l’accident de Metrovalencia

Els huit exdirectius de FGV assentats en la banqueta dels acusats

La jutgessa suspén l’ingrés en presó dels condemnats per l’accident de Metrovalencia | EFE

La jutgessa ha suspés l’ingrés en presó dels quatre condemnats a 22 mesos de presó per l’accident de Metrovalencia, produït en juliol de 2006, en el que van morir 43 persones i 47 van resultar ferides, en la sentència que ha dictat este dilluns després de l’acord de totes les parts.

 

La Fiscalia Provincial de València va conseguir la setmana passada un acord amb les acusacions particulars i les defenses implicades en el cas per l’accident. En ell, s’establia l’absolució de quatre directius, entre ells Marisa Gracia, exgerent de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).

 

Altres quatre directius resulten condemnats a 22 mesos de presó, però no hi ingressaran sempre que no incórreguen en nous delictes en un termini de tres anys i mig, segons ha dictat la jutge titular del Jutjat Penal 6 de València, una decisió amb la que han estat d’acord les acusacions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.