Suspés l’ingrés en presó dels condemnats per l’accident de Metrovalencia

Els huit exdirectius de FGV assentats en la banqueta dels acusats

La jutgessa suspén l’ingrés en presó dels condemnats per l’accident de Metrovalencia | EFE

La jutgessa ha suspés l’ingrés en presó dels quatre condemnats a 22 mesos de presó per l’accident de Metrovalencia, produït en juliol de 2006, en el que van morir 43 persones i 47 van resultar ferides, en la sentència que ha dictat este dilluns després de l’acord de totes les parts.

 

La Fiscalia Provincial de València va conseguir la setmana passada un acord amb les acusacions particulars i les defenses implicades en el cas per l’accident. En ell, s’establia l’absolució de quatre directius, entre ells Marisa Gracia, exgerent de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).

 

Altres quatre directius resulten condemnats a 22 mesos de presó, però no hi ingressaran sempre que no incórreguen en nous delictes en un termini de tres anys i mig, segons ha dictat la jutge titular del Jutjat Penal 6 de València, una decisió amb la que han estat d’acord les acusacions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.