Tot el que se sap sobre l’accident aeri en el que Kobe Bryant ha mort

Kobe Bryant

Nous detalls sobre l’accident d’helicòpter en el que Bryant ha mort | EFE

 

Kobe Bryant, estrella llegendària de l’NBA, va morir este diumenge de vesprada —matí hora local en Los Angeles— en un accident d’helicòpter. Segons les últimes informacions, l’exjugador viatjava juntament amb 8 persones més a vore el partit de bàsquet que disputava la seua filla Gianna, de 13 anys, a les 12 hores i havien decidit agarrar l’helicòpter per a evitar les retencions i cues que es formen en la ciutat a aquelles hores.

 

Amb ell, viatjaven la seua filla Gianna, l’entrenadora de l’equip Christina Mauser, l’entrenador de beisbol John Altobelli, juntament amb la seua dona Keri i la seua filla Alissa — que jugava amb Gianna en l’equip—, dos persones més de qui encara es desconeix la identitat i el pilot. Tots ells van morir en l’acte.

 

Tot i que la investigació encara tardarà uns mesos en aclarir què és exactament el que va passar, les autoritats americanes han explicat que creuen que el principal causant de l’accident va ser el clima. Aquell matí hi havia una boira molt forta que impedia vore correctament.

 

Nit d’homenatges a Kobe Bryant en l’NBA

L’NBA va decidir no suspendre la jornada però, per descomptat, tots els equips van voler rendir homenatge al jugador tant abans com durant els partits. Ho van fer amb minuts de silenci, amb acords entre els equips per a esgotar les possessions fent un tribut, penjant les seues camisetes, cartells, dibuixos i també van fer un xicotet memorial pels voltants del Staples Center, a on Kobe va brillar durant la seua carrera.

 

 

 

 

 

L’ajuntament de Los Angeles també va voler recordar al jugador i a la seua filla i va il·luminar l’edifici amb els colors dorat i morat —els que vestixen els Lakers, el seu club— a les 08:24 de la nit, números de dorsals que havia portat Kobe durant la seua trajectòria.

 

 

Els Lakers, el desembre de 2017, van decidir retirar els dorsals 8 i 24 com a homenatge al jugador en honor a la seua brillant carrera. Ahir, després de la seua mort, Mark Cuban, amo dels Dallas Maverick, va anunciar que el club retiraria el número 24 i que mai més ningú tornaria a vestir este dorsal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.