Tot el que se sap sobre l’accident aeri en el que Kobe Bryant ha mort

Kobe Bryant

Nous detalls sobre l’accident d’helicòpter en el que Bryant ha mort | EFE

 

Kobe Bryant, estrella llegendària de l’NBA, va morir este diumenge de vesprada —matí hora local en Los Angeles— en un accident d’helicòpter. Segons les últimes informacions, l’exjugador viatjava juntament amb 8 persones més a vore el partit de bàsquet que disputava la seua filla Gianna, de 13 anys, a les 12 hores i havien decidit agarrar l’helicòpter per a evitar les retencions i cues que es formen en la ciutat a aquelles hores.

 

Amb ell, viatjaven la seua filla Gianna, l’entrenadora de l’equip Christina Mauser, l’entrenador de beisbol John Altobelli, juntament amb la seua dona Keri i la seua filla Alissa — que jugava amb Gianna en l’equip—, dos persones més de qui encara es desconeix la identitat i el pilot. Tots ells van morir en l’acte.

 

Tot i que la investigació encara tardarà uns mesos en aclarir què és exactament el que va passar, les autoritats americanes han explicat que creuen que el principal causant de l’accident va ser el clima. Aquell matí hi havia una boira molt forta que impedia vore correctament.

 

Nit d’homenatges a Kobe Bryant en l’NBA

L’NBA va decidir no suspendre la jornada però, per descomptat, tots els equips van voler rendir homenatge al jugador tant abans com durant els partits. Ho van fer amb minuts de silenci, amb acords entre els equips per a esgotar les possessions fent un tribut, penjant les seues camisetes, cartells, dibuixos i també van fer un xicotet memorial pels voltants del Staples Center, a on Kobe va brillar durant la seua carrera.

 

 

 

 

 

L’ajuntament de Los Angeles també va voler recordar al jugador i a la seua filla i va il·luminar l’edifici amb els colors dorat i morat —els que vestixen els Lakers, el seu club— a les 08:24 de la nit, números de dorsals que havia portat Kobe durant la seua trajectòria.

 

 

Els Lakers, el desembre de 2017, van decidir retirar els dorsals 8 i 24 com a homenatge al jugador en honor a la seua brillant carrera. Ahir, després de la seua mort, Mark Cuban, amo dels Dallas Maverick, va anunciar que el club retiraria el número 24 i que mai més ningú tornaria a vestir este dorsal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.