15.8 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Tot el que se sap sobre l’accident aeri en el que Kobe Bryant ha mort

Kobe Bryant

Nous detalls sobre l’accident d’helicòpter en el que Bryant ha mort | EFE

 

Kobe Bryant, estrella llegendària de l’NBA, va morir este diumenge de vesprada —matí hora local en Los Angeles— en un accident d’helicòpter. Segons les últimes informacions, l’exjugador viatjava juntament amb 8 persones més a vore el partit de bàsquet que disputava la seua filla Gianna, de 13 anys, a les 12 hores i havien decidit agarrar l’helicòpter per a evitar les retencions i cues que es formen en la ciutat a aquelles hores.

 

Amb ell, viatjaven la seua filla Gianna, l’entrenadora de l’equip Christina Mauser, l’entrenador de beisbol John Altobelli, juntament amb la seua dona Keri i la seua filla Alissa — que jugava amb Gianna en l’equip—, dos persones més de qui encara es desconeix la identitat i el pilot. Tots ells van morir en l’acte.

 

Tot i que la investigació encara tardarà uns mesos en aclarir què és exactament el que va passar, les autoritats americanes han explicat que creuen que el principal causant de l’accident va ser el clima. Aquell matí hi havia una boira molt forta que impedia vore correctament.

 

Nit d’homenatges a Kobe Bryant en l’NBA

L’NBA va decidir no suspendre la jornada però, per descomptat, tots els equips van voler rendir homenatge al jugador tant abans com durant els partits. Ho van fer amb minuts de silenci, amb acords entre els equips per a esgotar les possessions fent un tribut, penjant les seues camisetes, cartells, dibuixos i també van fer un xicotet memorial pels voltants del Staples Center, a on Kobe va brillar durant la seua carrera.

 

 

 

 

 

L’ajuntament de Los Angeles també va voler recordar al jugador i a la seua filla i va il·luminar l’edifici amb els colors dorat i morat —els que vestixen els Lakers, el seu club— a les 08:24 de la nit, números de dorsals que havia portat Kobe durant la seua trajectòria.

 

 

Els Lakers, el desembre de 2017, van decidir retirar els dorsals 8 i 24 com a homenatge al jugador en honor a la seua brillant carrera. Ahir, després de la seua mort, Mark Cuban, amo dels Dallas Maverick, va anunciar que el club retiraria el número 24 i que mai més ningú tornaria a vestir este dorsal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.