12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Tot el que se sap sobre l’accident aeri en el que Kobe Bryant ha mort

Kobe Bryant

Nous detalls sobre l’accident d’helicòpter en el que Bryant ha mort | EFE

 

Kobe Bryant, estrella llegendària de l’NBA, va morir este diumenge de vesprada —matí hora local en Los Angeles— en un accident d’helicòpter. Segons les últimes informacions, l’exjugador viatjava juntament amb 8 persones més a vore el partit de bàsquet que disputava la seua filla Gianna, de 13 anys, a les 12 hores i havien decidit agarrar l’helicòpter per a evitar les retencions i cues que es formen en la ciutat a aquelles hores.

 

Amb ell, viatjaven la seua filla Gianna, l’entrenadora de l’equip Christina Mauser, l’entrenador de beisbol John Altobelli, juntament amb la seua dona Keri i la seua filla Alissa — que jugava amb Gianna en l’equip—, dos persones més de qui encara es desconeix la identitat i el pilot. Tots ells van morir en l’acte.

 

Tot i que la investigació encara tardarà uns mesos en aclarir què és exactament el que va passar, les autoritats americanes han explicat que creuen que el principal causant de l’accident va ser el clima. Aquell matí hi havia una boira molt forta que impedia vore correctament.

 

Nit d’homenatges a Kobe Bryant en l’NBA

L’NBA va decidir no suspendre la jornada però, per descomptat, tots els equips van voler rendir homenatge al jugador tant abans com durant els partits. Ho van fer amb minuts de silenci, amb acords entre els equips per a esgotar les possessions fent un tribut, penjant les seues camisetes, cartells, dibuixos i també van fer un xicotet memorial pels voltants del Staples Center, a on Kobe va brillar durant la seua carrera.

 

 

 

 

 

L’ajuntament de Los Angeles també va voler recordar al jugador i a la seua filla i va il·luminar l’edifici amb els colors dorat i morat —els que vestixen els Lakers, el seu club— a les 08:24 de la nit, números de dorsals que havia portat Kobe durant la seua trajectòria.

 

 

Els Lakers, el desembre de 2017, van decidir retirar els dorsals 8 i 24 com a homenatge al jugador en honor a la seua brillant carrera. Ahir, després de la seua mort, Mark Cuban, amo dels Dallas Maverick, va anunciar que el club retiraria el número 24 i que mai més ningú tornaria a vestir este dorsal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita al xofer de Mazón i a l’Advocacia de la Generalitat Valenciana

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha anomenat com a testimonis al xofer de Carlos Mazón i a responsables de l'Advocacia de la Generalitat. El calendari de compareixences arranca el 27 de gener i s'estén fins al 27 de febrer.

Detingut a Orihuela per enganyar i coaccionar al seu gendre per a obligar-lo a delinquir

La Policia Nacional ha detingut a Orihuela a un home de 45 anys que, segons la denúncia, va enganyar el seu gendre per a portar-lo a Espanya i forçar-lo a delinquir amb violència i amenaces. El sospitós ha sigut posat a disposició judicial per tràfic d'éssers humans, detenció il·legal, lesions i amenaces greus.

Robles condecora a quatre alcaldes per la dana i a cinc militars pels incendis

Defensa ha reconegut a regidors de Letur, Mira, Loriguilla i Sedaví pel seu suport després de la dana i a cinc efectius de la UME per la seua labor en els incendis.

Els reis recorren l’exposició que narra 160 anys de transformació de València

Els monarques han visitat en el CCCC la mostra 'La transformació de València 1866-2026'. El recorregut connecta 30 fites urbanes amb portades i anàlisis.

Les reserves del Xúquer pugen 21 hm³ i les del Segura 6 hm³ en l’última setmana

El Xúquer se situa al 52,3% de la seua capacitat després de sumar 21 hm³; el Segura aconseguix el 26,6% amb 6 hm³ més. La bretxa amb la mitjana decennal diferix en cada conca.

Mor Ricard Pérez Casado, exalcalde de València i impulsor del Jardí del Túria, als 80 anys

El exalcalde de València Ricard Pérez Casado ha mort als 80 anys. L'Ajuntament decreta tres dies de dol i habilita un llibre de condols mentres la ciutat recorda el seu llegat urbà.

L’excap de Bombers situa la primera defunció de la DANA a les 18.30 en el Cecopi

José Miguel Basset ha declarat que el Cecopi va saber de la primera defunció en la DANA sobre les 18.30, malgrat un wasap de les 16.28 que al·ludia a un mort a Utiel. Ha assegurat que l'És_Alert de les 20.11 no es va decidir en el Cecopi i que va desconéixer també el segon avís de les 20.57

Mor el exalcalde de València Ricard Pérez Casado als 80 anys

Ricard Pérez Casado, alcalde de València entre 1979 i 1989, ha mort als 80 anys. La seua etapa va deixar fites com el Jardí del Túria i el Palau de la Música