Anuncios

Tot el que se sap sobre l’accident aeri en el que Kobe Bryant ha mort

Kobe Bryant

Nous detalls sobre l’accident d’helicòpter en el que Bryant ha mort | EFE

 

Kobe Bryant, estrella llegendària de l’NBA, va morir este diumenge de vesprada —matí hora local en Los Angeles— en un accident d’helicòpter. Segons les últimes informacions, l’exjugador viatjava juntament amb 8 persones més a vore el partit de bàsquet que disputava la seua filla Gianna, de 13 anys, a les 12 hores i havien decidit agarrar l’helicòpter per a evitar les retencions i cues que es formen en la ciutat a aquelles hores.

 

Anuncios

Amb ell, viatjaven la seua filla Gianna, l’entrenadora de l’equip Christina Mauser, l’entrenador de beisbol John Altobelli, juntament amb la seua dona Keri i la seua filla Alissa — que jugava amb Gianna en l’equip—, dos persones més de qui encara es desconeix la identitat i el pilot. Tots ells van morir en l’acte.

 

Tot i que la investigació encara tardarà uns mesos en aclarir què és exactament el que va passar, les autoritats americanes han explicat que creuen que el principal causant de l’accident va ser el clima. Aquell matí hi havia una boira molt forta que impedia vore correctament.

 

Nit d’homenatges a Kobe Bryant en l’NBA

L’NBA va decidir no suspendre la jornada però, per descomptat, tots els equips van voler rendir homenatge al jugador tant abans com durant els partits. Ho van fer amb minuts de silenci, amb acords entre els equips per a esgotar les possessions fent un tribut, penjant les seues camisetes, cartells, dibuixos i també van fer un xicotet memorial pels voltants del Staples Center, a on Kobe va brillar durant la seua carrera.

 

 

 

 

 

L’ajuntament de Los Angeles també va voler recordar al jugador i a la seua filla i va il·luminar l’edifici amb els colors dorat i morat —els que vestixen els Lakers, el seu club— a les 08:24 de la nit, números de dorsals que havia portat Kobe durant la seua trajectòria.

 

 

Els Lakers, el desembre de 2017, van decidir retirar els dorsals 8 i 24 com a homenatge al jugador en honor a la seua brillant carrera. Ahir, després de la seua mort, Mark Cuban, amo dels Dallas Maverick, va anunciar que el club retiraria el número 24 i que mai més ningú tornaria a vestir este dorsal.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.

Presó per a un home per matar a un amic després d’una discussió i fingir que va trobar el cadàver

Un home de 53 anys ha ingressat a la presó acusat d'homicidi dolós per matar al seu amic de 31 anys després d'una discussió i fingir que va trobar el seu cadàver al costat d'una carretera pròxima a la seua casa a Pilar de la Horadada.

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.
Anuncios