Metrovalencia instal·larà pantalles per a avisar dels temps de pas en la xarxa de tramvia

Metrovalencia

Una estació de Metrovalencia | València Diari

La Generalitat instal·larà un nou sistema d’informació per a persones viatgeres en el conjunt de la xarxa tramviària de Metrovalencia, que amb teleindicadors LED informaran del temps de pas, a més d’altres qüestions relatives al servici com incidències, avisos o recomanacions.

 

Estos dispositius se situaran en les parades de les línies 4, 6 i 8 que corresponen al servici tramviari de Metrovalencia i, a més, també en el Lloc de Comandament, situat en València Sud. El pressupost de licitació establit per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ascendix a 1.224.189,92 euros. 

 

Amb esta actuació s’instal·laran pantalles de tecnologia LED en totes les parades del tramvia, més o menys dos per cada baixador, en total suposa uns 80 teleindicadors.

 

Dins d’esta mateixa actuació, es contempla substituir en l’estació de Marítim Serreria els actuals teleindicadors per pantalles TFT, que permetran difondre diferents continguts molt més amplis que els actuals.

 

 

Sistema per a invidents

Tots estos teleindicadors s’han projectat amb el sistema Ciber-pass per a invidents, que permet baix demanda que la informació que apareix es puga escoltar per a facilitar l’accés d’estos continguts a un major número de persones.

 

El sistema d’informació previst recull informació del Control de Trànsit Centralitzat (CTC) al voltant de la ubicació dels trens i el seu número. D’esta informació s’extrauen els horaris i les destinacions dels pròxims trens en les andanes de les estacions. Finalment, la informació és enviada als teleindicadors via xarxa IP-VPLS.

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.