11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Metrovalencia instal·larà pantalles per a avisar dels temps de pas en la xarxa de tramvia

Metrovalencia

Una estació de Metrovalencia | València Diari

La Generalitat instal·larà un nou sistema d’informació per a persones viatgeres en el conjunt de la xarxa tramviària de Metrovalencia, que amb teleindicadors LED informaran del temps de pas, a més d’altres qüestions relatives al servici com incidències, avisos o recomanacions.

 

Estos dispositius se situaran en les parades de les línies 4, 6 i 8 que corresponen al servici tramviari de Metrovalencia i, a més, també en el Lloc de Comandament, situat en València Sud. El pressupost de licitació establit per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ascendix a 1.224.189,92 euros. 

 

Amb esta actuació s’instal·laran pantalles de tecnologia LED en totes les parades del tramvia, més o menys dos per cada baixador, en total suposa uns 80 teleindicadors.

 

Dins d’esta mateixa actuació, es contempla substituir en l’estació de Marítim Serreria els actuals teleindicadors per pantalles TFT, que permetran difondre diferents continguts molt més amplis que els actuals.

 

 

Sistema per a invidents

Tots estos teleindicadors s’han projectat amb el sistema Ciber-pass per a invidents, que permet baix demanda que la informació que apareix es puga escoltar per a facilitar l’accés d’estos continguts a un major número de persones.

 

El sistema d’informació previst recull informació del Control de Trànsit Centralitzat (CTC) al voltant de la ubicació dels trens i el seu número. D’esta informació s’extrauen els horaris i les destinacions dels pròxims trens en les andanes de les estacions. Finalment, la informació és enviada als teleindicadors via xarxa IP-VPLS.

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.