Metrovalencia instal·larà pantalles per a avisar dels temps de pas en la xarxa de tramvia

Metrovalencia

Una estació de Metrovalencia | València Diari

La Generalitat instal·larà un nou sistema d’informació per a persones viatgeres en el conjunt de la xarxa tramviària de Metrovalencia, que amb teleindicadors LED informaran del temps de pas, a més d’altres qüestions relatives al servici com incidències, avisos o recomanacions.

 

Estos dispositius se situaran en les parades de les línies 4, 6 i 8 que corresponen al servici tramviari de Metrovalencia i, a més, també en el Lloc de Comandament, situat en València Sud. El pressupost de licitació establit per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ascendix a 1.224.189,92 euros. 

 

Amb esta actuació s’instal·laran pantalles de tecnologia LED en totes les parades del tramvia, més o menys dos per cada baixador, en total suposa uns 80 teleindicadors.

 

Dins d’esta mateixa actuació, es contempla substituir en l’estació de Marítim Serreria els actuals teleindicadors per pantalles TFT, que permetran difondre diferents continguts molt més amplis que els actuals.

 

 

Sistema per a invidents

Tots estos teleindicadors s’han projectat amb el sistema Ciber-pass per a invidents, que permet baix demanda que la informació que apareix es puga escoltar per a facilitar l’accés d’estos continguts a un major número de persones.

 

El sistema d’informació previst recull informació del Control de Trànsit Centralitzat (CTC) al voltant de la ubicació dels trens i el seu número. D’esta informació s’extrauen els horaris i les destinacions dels pròxims trens en les andanes de les estacions. Finalment, la informació és enviada als teleindicadors via xarxa IP-VPLS.

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.