Metrovalencia instal·larà pantalles per a avisar dels temps de pas en la xarxa de tramvia

Metrovalencia

Una estació de Metrovalencia | València Diari

La Generalitat instal·larà un nou sistema d’informació per a persones viatgeres en el conjunt de la xarxa tramviària de Metrovalencia, que amb teleindicadors LED informaran del temps de pas, a més d’altres qüestions relatives al servici com incidències, avisos o recomanacions.

 

Estos dispositius se situaran en les parades de les línies 4, 6 i 8 que corresponen al servici tramviari de Metrovalencia i, a més, també en el Lloc de Comandament, situat en València Sud. El pressupost de licitació establit per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ascendix a 1.224.189,92 euros. 

 

Amb esta actuació s’instal·laran pantalles de tecnologia LED en totes les parades del tramvia, més o menys dos per cada baixador, en total suposa uns 80 teleindicadors.

 

Dins d’esta mateixa actuació, es contempla substituir en l’estació de Marítim Serreria els actuals teleindicadors per pantalles TFT, que permetran difondre diferents continguts molt més amplis que els actuals.

 

 

Sistema per a invidents

Tots estos teleindicadors s’han projectat amb el sistema Ciber-pass per a invidents, que permet baix demanda que la informació que apareix es puga escoltar per a facilitar l’accés d’estos continguts a un major número de persones.

 

El sistema d’informació previst recull informació del Control de Trànsit Centralitzat (CTC) al voltant de la ubicació dels trens i el seu número. D’esta informació s’extrauen els horaris i les destinacions dels pròxims trens en les andanes de les estacions. Finalment, la informació és enviada als teleindicadors via xarxa IP-VPLS.

També pots llegir…

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.