Metrovalencia instal·larà pantalles per a avisar dels temps de pas en la xarxa de tramvia

Metrovalencia

Una estació de Metrovalencia | València Diari

La Generalitat instal·larà un nou sistema d’informació per a persones viatgeres en el conjunt de la xarxa tramviària de Metrovalencia, que amb teleindicadors LED informaran del temps de pas, a més d’altres qüestions relatives al servici com incidències, avisos o recomanacions.

 

Estos dispositius se situaran en les parades de les línies 4, 6 i 8 que corresponen al servici tramviari de Metrovalencia i, a més, també en el Lloc de Comandament, situat en València Sud. El pressupost de licitació establit per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ascendix a 1.224.189,92 euros. 

 

Amb esta actuació s’instal·laran pantalles de tecnologia LED en totes les parades del tramvia, més o menys dos per cada baixador, en total suposa uns 80 teleindicadors.

 

Dins d’esta mateixa actuació, es contempla substituir en l’estació de Marítim Serreria els actuals teleindicadors per pantalles TFT, que permetran difondre diferents continguts molt més amplis que els actuals.

 

 

Sistema per a invidents

Tots estos teleindicadors s’han projectat amb el sistema Ciber-pass per a invidents, que permet baix demanda que la informació que apareix es puga escoltar per a facilitar l’accés d’estos continguts a un major número de persones.

 

El sistema d’informació previst recull informació del Control de Trànsit Centralitzat (CTC) al voltant de la ubicació dels trens i el seu número. D’esta informació s’extrauen els horaris i les destinacions dels pròxims trens en les andanes de les estacions. Finalment, la informació és enviada als teleindicadors via xarxa IP-VPLS.

També pots llegir…

Últimes notícies

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.