10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Els alumnes de València no tindran classe el 20 de març

Imatge d’una mascletà | València Diari

 

Els alumnes que cursen els seus estudis en la ciutat de València tindran festa el dia 20 de març d’este any 2020, la jornada posterior a Sant Josep, quan acaben les festes de les Falles amb la tradicional ‘cremà’.

 

D’esta forma ho han confirmat fonts de la Conselleria d’Educació, departament que ha acceptat, a través de la Direcció General de Centres Educatius, la proposta feta per l’Ajuntament de la capital del Túria. Per tant, els alumnes de València podran disfrutar d’una setmana fallera al complet, ja que en 2020 no hi haurà classe des del dilluns 16 al divendres 20.

 

En total, tenint en compte el cap de setmana anterior i posterior a les festes falleres, els escolars comptaran amb nou dies no lectius. Esta modificació del calendari escolar suposa que el curs acabarà un dia més tard del que estava previst al principi: Infantil i Primària finalitzarà el 19 de juny i en Educació Secundària, Batxillerat i FP el 17 de juny.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Retencions de prop de 35 quilòmetres a primera hora en les carreteres de València

Les carreteres de la província registren a primera hora retencions que sumen prop de 35 km, amb incidències en V-31, V-30, A-7, A-3, CV-36 i CV-35, sobretot cap a la capital i el port.

El vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i de cels buidats en la Comunitat Valenciana

El nord de Castelló encara registra ratxes molt fortes este divendres, però el vent amaina i el cap de setmana arriba amb estabilitat, cels buidats i màximes a l'alça.

El director general d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia rellevar la Secretaria Autonòmica. L'àrea encadena nomenaments i avança en una renovació interna en plena causa penal per la gestió de la DANA.

El director d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director d'Innovació en Emergències. La Conselleria estudia renovar la Secretaria Autonòmica, que ocupa Irene Rodríguez.

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.