Els alumnes de València no tindran classe el 20 de març

Imatge d’una mascletà | València Diari

 

Els alumnes que cursen els seus estudis en la ciutat de València tindran festa el dia 20 de març d’este any 2020, la jornada posterior a Sant Josep, quan acaben les festes de les Falles amb la tradicional ‘cremà’.

 

D’esta forma ho han confirmat fonts de la Conselleria d’Educació, departament que ha acceptat, a través de la Direcció General de Centres Educatius, la proposta feta per l’Ajuntament de la capital del Túria. Per tant, els alumnes de València podran disfrutar d’una setmana fallera al complet, ja que en 2020 no hi haurà classe des del dilluns 16 al divendres 20.

 

En total, tenint en compte el cap de setmana anterior i posterior a les festes falleres, els escolars comptaran amb nou dies no lectius. Esta modificació del calendari escolar suposa que el curs acabarà un dia més tard del que estava previst al principi: Infantil i Primària finalitzarà el 19 de juny i en Educació Secundària, Batxillerat i FP el 17 de juny.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.