Anuncios

Els alumnes de València no tindran classe el 20 de març

Imatge d’una mascletà | València Diari

 

Els alumnes que cursen els seus estudis en la ciutat de València tindran festa el dia 20 de març d’este any 2020, la jornada posterior a Sant Josep, quan acaben les festes de les Falles amb la tradicional ‘cremà’.

 

Anuncios

D’esta forma ho han confirmat fonts de la Conselleria d’Educació, departament que ha acceptat, a través de la Direcció General de Centres Educatius, la proposta feta per l’Ajuntament de la capital del Túria. Per tant, els alumnes de València podran disfrutar d’una setmana fallera al complet, ja que en 2020 no hi haurà classe des del dilluns 16 al divendres 20.

 

En total, tenint en compte el cap de setmana anterior i posterior a les festes falleres, els escolars comptaran amb nou dies no lectius. Esta modificació del calendari escolar suposa que el curs acabarà un dia més tard del que estava previst al principi: Infantil i Primària finalitzarà el 19 de juny i en Educació Secundària, Batxillerat i FP el 17 de juny.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.
Anuncios