Li toca un premi de loteria 13 anys després de patir l’accident de metro de València

Una dona celebrant que li ha tocat la loteria

Alegria en Torrent, a on el sorteig de Reis va repartir 10 milions d’euros  | EFE

 

El propietari d’un bar de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), que dilluns passat va repartir entre una trentena de clients 400.000 euros del tercer premi del sorteig extraordinari de Reis, va ser un dels 47 ferits de l’accident de metro del 3 de juliol de 2006 en València, a on van morir 43 persones.

 

«Hi ha coses roïnes i bones en la vida», assegura el portugués José Carlos Teixeira, l’amo del bar ‘El Portu’, que afirma que una de les coses bones és repartir un número premiat (el 26.706), del que també s’ha vist agraciat amb 25.000 euros.

 

La roïna, explica, «va ser que el 3 de juliol del 2006» va tindre la «desgràcia de l’accident de metro» amb el descarrilament en les proximitats de l’estació de Jesús. Sobre este sinistre detalla que va eixir viu i no li va passar res, però se li ha quedat «tot gravat en el cap. No s’oblida això, tot el que va passar en eixe moment».

 

Recorda que van estar una hora i cinc minuts tancats en el metro accidentat. «Intentem eixir i era impossible, ni els martells ni res funcionava, el d’emergències tampoc» i assegura que tot allò «era un caos».

 

Quan buscava una eixida es va trobar amb una xiqueta atrapada entre els ferros, a la que va agarrar en braços. «Es va agarrar al meu coll i vaig arrancar la porta del conductor per a eixir per ací», conta, encara que no estava ni el conductor ni la revisora perquè «es veu que van eixir llançats», a causa de l’accident.

 

«Van ser uns moments molt crítics», recorda José Carlos Teixeira, que explica que ara es troba «bastant bé». «Però ho tinc al cap, no se’n va, els meus amics m’animen, tinc una xica i ara faré un viatge al meu país per a passar allí uns dies».

 

Respecte al premi del sorteig de Reis, explica que va ser la seua parella qui va avisar de què havien repartit el número premiat i, a partir d’ací, van començar a cridar «a tot el món i, amb l’alegria del moment, es va muntar la festa i el telèfon no parava de sonar».

 

«El premi s’ha repartit a gent que el necessitava de veritat» i que a ell li ha fet «un gran favor», assegura Teixeira: «D’esta forma pague el meu préstec i m’ha eixit bé perquè tinc quasi signat el traspàs del bar. Millor per a mi encara».

 

Segons indica, «portàvem ací un any i mig malament, tot molt ajustat» però amb este premi «ha arribat l’alegria» a tots els clients d’un bar situat en una localitat, Torrent, de la que procedien moltes de les víctimes d’aquella tragèdia ferroviària.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.