Investiguen l’etapa en una escola religiosa de l’entrenador de futbol acusat d’abusar de menors en València

Imatge d’arxiu d’un camp de futbol | València Diari

 

La justícia, en col·laboració amb la Policia Nacional, ampliarà la investigació sobre l’entrenador de futbol de categories infantils acusat d’abusar de diferents menors. Es sospita que l’acusat podria haver abusat d’altres víctimes en el seu anterior treball.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’acusat, que està en llibertat provisional, entrenava equips infantils d’un club d’una localitat de la comarca de l’Horta de València. Però ara les investigacions policials s’ampliaran en una etapa en la que va treballar com a entrenador de futbol en un col·legi religiós de la capital del Túria.

 

L’acusat, de 33 anys hauria abusat de diferents menors d’entre 9 i 12 anys. L’home va ser detingut el passat dia de Nadal després de què la seua dona el denunciara en trobar roba interior de xiquets en una motxilla

 

Mentres disfruta de la llibertat provisional, s’està a l’espera dels resultats de l’anàlisi de dos memòries USB i altres dos dispositius electrònics que estaven dins de la motxilla. El president de l’entitat esportiva, a on fins ara treballava l’investigat, ja va advertir a l’entrenador que la relació amb el club quedava trencada després d’estes acusacions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.