El Cuponazo de l’ONCE deixa a València més de 9,2 milions d’euros

El Cuponazo de l’ONCE deixa a València més de 9,2 milions d’euros (s’obrirà nova finestra) de l’ONCE ha repartit a València 9.225.000 euros en 10 cupons, un d’ells agraciat amb el premi majos, de nou milions d’euros, i altres nou cupons més, premiats amb 25.000 euros cadascun.

El venedor de l’ONCE José García García és qui ha portat la il·lusió a València, des del seu punt de venda situat al carrer Pau, número 23, de la capital del Túria. José, de 44 anys, comercialitza de manera ambulant les loteries responsables de l’ONCE per comerços, bars i restaurants de la seua zona de venda.

José García es mostrava «emocionat» quan va rebre la notícia que havia donat més de nou milions amb el Cuponazo. I afirma no saber qui és la persona afortunada, ja que la seua clientela és variada, a l’ésser una zona molt cèntrica, però sí que recorda que el número premiat el va posar a la venda «dels primers».

Venedor de l’ONCE des de fa 8 anys, José García és veí de la localitat de Benaguasil, està casat i té dos fills de 8 i un anys. Els qui li coneixen diuen d’ell que és una persona senzilla, molt treballador i alegre.

El Cuponazo del divendres, 1 d’octubre, ha repartit els seus premis per localitats de nou Comunitats Autònomes.

Així, a Catalunya ha deixat 850.000 euros. Al Vendrell (Tarragona) han anat a parar 250.000 euros, en 10 cupons venuts per Olga Navarro Alonso. En Premiá de Mar (Barcelona), este Cuponazo ha deixat altres 250.000 euros, gràcies a la venedora de l’ONCE Juana María Risquez Morales. A Salou (Tarragona) han arribat també 250.000 euros, repartits per Salvador Torres Gázquez. I a Cornellà de Llobregat (Barcelona), Adela Campos Gamez ja repartit 100.000 euros en quatre cupons premiats.

En la Comunitat de Madrid ha repartit 375.000 euros. D’ells, 250.000 han anat a Madrid capital, de mans del venedor Francisco Abuin Montes, que va vendre 10 cupons premiats amb 25.000 euros cadascun. I 125.000 euros han anat a parar a Mejorada del Campo, on Juan Carlos Pidal Álvarez ha venut cinc cupons premiats.

Castella-la Manxa també ha rebut premi d’este Cuponazo, concretament en Torralba de Calatrava (Ciudad Real), on Manuel González García Motos ha repartit 250.000 euros, en 10 cupons premiats.

Extremadura, amb 250.000 euros a Jerez de los Caballeros, repartits per Emiliano Venegas Venegas, també ha rebut la il·lusió del Cuponazo.

A Andalusia, Jerez de la Frontera ha rebut 225.000 euros, en nou cupons comercialitzats per Ana María Gallego Ávalo.

Aragó ha rebut 150.000 euros en sis cupons que va vendre a Saragossa Meili Paola Hernández Ruiz.

A Galícia, Vilagarcía de Arousa (Pontevedra) ha rebut 75.000 euros en tres cupons premiats, venuts per Vanesa García Rey.

Canàries s’ha vist de nou tocada pel Cuponazo en rebre 125.000 euros en cinc cupons premiats.

I a través dels establiments autoritzats que comercialitzen les loteries responsables de l’ONCE s’han repartit 100.000 euros en quatre cupons.

En total, el Cuponazo de l’1 d’octubre ha repartit 11.575.000 euros.

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.