El Cuponazo de l’ONCE deixa a València més de 9,2 milions d’euros

El Cuponazo de l’ONCE deixa a València més de 9,2 milions d’euros (s’obrirà nova finestra) de l’ONCE ha repartit a València 9.225.000 euros en 10 cupons, un d’ells agraciat amb el premi majos, de nou milions d’euros, i altres nou cupons més, premiats amb 25.000 euros cadascun.

El venedor de l’ONCE José García García és qui ha portat la il·lusió a València, des del seu punt de venda situat al carrer Pau, número 23, de la capital del Túria. José, de 44 anys, comercialitza de manera ambulant les loteries responsables de l’ONCE per comerços, bars i restaurants de la seua zona de venda.

José García es mostrava «emocionat» quan va rebre la notícia que havia donat més de nou milions amb el Cuponazo. I afirma no saber qui és la persona afortunada, ja que la seua clientela és variada, a l’ésser una zona molt cèntrica, però sí que recorda que el número premiat el va posar a la venda «dels primers».

Venedor de l’ONCE des de fa 8 anys, José García és veí de la localitat de Benaguasil, està casat i té dos fills de 8 i un anys. Els qui li coneixen diuen d’ell que és una persona senzilla, molt treballador i alegre.

El Cuponazo del divendres, 1 d’octubre, ha repartit els seus premis per localitats de nou Comunitats Autònomes.

Així, a Catalunya ha deixat 850.000 euros. Al Vendrell (Tarragona) han anat a parar 250.000 euros, en 10 cupons venuts per Olga Navarro Alonso. En Premiá de Mar (Barcelona), este Cuponazo ha deixat altres 250.000 euros, gràcies a la venedora de l’ONCE Juana María Risquez Morales. A Salou (Tarragona) han arribat també 250.000 euros, repartits per Salvador Torres Gázquez. I a Cornellà de Llobregat (Barcelona), Adela Campos Gamez ja repartit 100.000 euros en quatre cupons premiats.

En la Comunitat de Madrid ha repartit 375.000 euros. D’ells, 250.000 han anat a Madrid capital, de mans del venedor Francisco Abuin Montes, que va vendre 10 cupons premiats amb 25.000 euros cadascun. I 125.000 euros han anat a parar a Mejorada del Campo, on Juan Carlos Pidal Álvarez ha venut cinc cupons premiats.

Castella-la Manxa també ha rebut premi d’este Cuponazo, concretament en Torralba de Calatrava (Ciudad Real), on Manuel González García Motos ha repartit 250.000 euros, en 10 cupons premiats.

Extremadura, amb 250.000 euros a Jerez de los Caballeros, repartits per Emiliano Venegas Venegas, també ha rebut la il·lusió del Cuponazo.

A Andalusia, Jerez de la Frontera ha rebut 225.000 euros, en nou cupons comercialitzats per Ana María Gallego Ávalo.

Aragó ha rebut 150.000 euros en sis cupons que va vendre a Saragossa Meili Paola Hernández Ruiz.

A Galícia, Vilagarcía de Arousa (Pontevedra) ha rebut 75.000 euros en tres cupons premiats, venuts per Vanesa García Rey.

Canàries s’ha vist de nou tocada pel Cuponazo en rebre 125.000 euros en cinc cupons premiats.

I a través dels establiments autoritzats que comercialitzen les loteries responsables de l’ONCE s’han repartit 100.000 euros en quatre cupons.

En total, el Cuponazo de l’1 d’octubre ha repartit 11.575.000 euros.

Últimes notícies

La Xarxa Vives distingix Francis Mojica amb la seua Medalla d’Honor per revolucionar la genètica

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha rebut la Medalla d’Honor de la Xarxa Vives a la Universitat de Perpinyà per la seua aportació clau al sistema CRISPR, que ha revolucionat l’edició genètica.

La jutgessa de la DANA descarta investigar de moment si Mazzolari va mentir o té responsabilitats penals

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha refusat obrir una peça sobre un possible fals testimoni de la diputada provincial de Carreteres, Reme Mazzolari, o sobre eventuals responsabilitats penals, com demanava l’acusació popular de Ciudadanos.

Pedro Martínez paga la clàusula i trenca amb el València Basket per a fitxar pel Real Madrid

Pedro Martínez ha fet efectiva la seua clàusula de rescissió i posa fi a la seua segona etapa al València Basket per a firmar pel Real Madrid, després de dos temporades plenes d’èxits recents.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari del SVB i del SAMU.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.