El Cuponazo de l’ONCE deixa a València més de 9,2 milions d’euros

El Cuponazo de l’ONCE deixa a València més de 9,2 milions d’euros (s’obrirà nova finestra) de l’ONCE ha repartit a València 9.225.000 euros en 10 cupons, un d’ells agraciat amb el premi majos, de nou milions d’euros, i altres nou cupons més, premiats amb 25.000 euros cadascun.

El venedor de l’ONCE José García García és qui ha portat la il·lusió a València, des del seu punt de venda situat al carrer Pau, número 23, de la capital del Túria. José, de 44 anys, comercialitza de manera ambulant les loteries responsables de l’ONCE per comerços, bars i restaurants de la seua zona de venda.

José García es mostrava «emocionat» quan va rebre la notícia que havia donat més de nou milions amb el Cuponazo. I afirma no saber qui és la persona afortunada, ja que la seua clientela és variada, a l’ésser una zona molt cèntrica, però sí que recorda que el número premiat el va posar a la venda «dels primers».

Venedor de l’ONCE des de fa 8 anys, José García és veí de la localitat de Benaguasil, està casat i té dos fills de 8 i un anys. Els qui li coneixen diuen d’ell que és una persona senzilla, molt treballador i alegre.

El Cuponazo del divendres, 1 d’octubre, ha repartit els seus premis per localitats de nou Comunitats Autònomes.

Així, a Catalunya ha deixat 850.000 euros. Al Vendrell (Tarragona) han anat a parar 250.000 euros, en 10 cupons venuts per Olga Navarro Alonso. En Premiá de Mar (Barcelona), este Cuponazo ha deixat altres 250.000 euros, gràcies a la venedora de l’ONCE Juana María Risquez Morales. A Salou (Tarragona) han arribat també 250.000 euros, repartits per Salvador Torres Gázquez. I a Cornellà de Llobregat (Barcelona), Adela Campos Gamez ja repartit 100.000 euros en quatre cupons premiats.

En la Comunitat de Madrid ha repartit 375.000 euros. D’ells, 250.000 han anat a Madrid capital, de mans del venedor Francisco Abuin Montes, que va vendre 10 cupons premiats amb 25.000 euros cadascun. I 125.000 euros han anat a parar a Mejorada del Campo, on Juan Carlos Pidal Álvarez ha venut cinc cupons premiats.

Castella-la Manxa també ha rebut premi d’este Cuponazo, concretament en Torralba de Calatrava (Ciudad Real), on Manuel González García Motos ha repartit 250.000 euros, en 10 cupons premiats.

Extremadura, amb 250.000 euros a Jerez de los Caballeros, repartits per Emiliano Venegas Venegas, també ha rebut la il·lusió del Cuponazo.

A Andalusia, Jerez de la Frontera ha rebut 225.000 euros, en nou cupons comercialitzats per Ana María Gallego Ávalo.

Aragó ha rebut 150.000 euros en sis cupons que va vendre a Saragossa Meili Paola Hernández Ruiz.

A Galícia, Vilagarcía de Arousa (Pontevedra) ha rebut 75.000 euros en tres cupons premiats, venuts per Vanesa García Rey.

Canàries s’ha vist de nou tocada pel Cuponazo en rebre 125.000 euros en cinc cupons premiats.

I a través dels establiments autoritzats que comercialitzen les loteries responsables de l’ONCE s’han repartit 100.000 euros en quatre cupons.

En total, el Cuponazo de l’1 d’octubre ha repartit 11.575.000 euros.

Últimes notícies

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.

Sis onades d’aire saharià des de maig calfen un inici d’estiu extrem a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat sis onades intenses d’aire saharià des de maig, amb nits boiroses, mar a quasi 30 graus i anomalies de temperatura que obliguen a extremar la vigilància de cara a la tardor.

Quarta petició d’Espanya a la UE per afrontar grans desastres naturals

El Govern espanyol ha demanat per quarta vegada el suport de la Unió Europea davant grans desastres naturals, esta volta pels greus incendis forestals que afecten diverses comunitats. L’executiu ha declarat l’emergència d’interés nacional a la Comunitat de Madrid i la província d’Àvila.

Murcia i la Comunitat Valenciana reforcen la vigilància davant el nou virus dels cítrics

La Regió de Múrcia i la Comunitat Valenciana han intensificat la coordinació científica i l’intercanvi de dades per controlar la clorosi nervial groga dels cítrics i limitar-ne l’impacte sobre les collites.

Geely injecta 221 milions per entrar en el 34 % de la planta Ford d’Almussafes

Geely Holding ha invertit 221 milions d’euros per adquirir el 34 % de la nova empresa conjunta amb Ford que gestionarà la planta d’Almussafes a partir de 2027, una operació que valora la societat en 650 milions.