Les festes il·legals i els brots per coronavirus es multipliquen en València

 

Les festes privades il·legals amb presència de més de sis persones s’han disparat en les últimes setmanes en la ciutat de València. Les dades són realment preocupants, ja que les denúncies per este tipus d’actes han incrementat de 7 sancions imposades per la policia local a 137. 

 

Tal com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el regidor de Policia, Aaron Cano, ha informat que des de juny a novembre s’han imposat 15.194 multes per no portar mascareta i, a demés, s’aprecia que s’han reduït a 1.711 en novembre a causa del fet que no hi ha botelló en la ciutat i al fet que la gent respecta més les restriccions, ha indicat el regidor de policia.

 

No obstant això, Cano ha alertat de la gravetat d’incomplir les mesures en l’àmbit privat, ja que més del 80% dels brots per coronavirus s’originen en reunions familiars i socials. En la capital del Túria, s’han registrat hui 246 casos per cada 100.000 habitants enfront dels 25 casos que hi havia en el mes de juliol.

 

D’altra banda, les autoritats han hagut d’imposar 711 sancions per incomplir el toc de queda, des que es va activar el passat 25 d’octubre a les 00.00 hores. 

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.