Les festes il·legals i els brots per coronavirus es multipliquen en València

 

Les festes privades il·legals amb presència de més de sis persones s’han disparat en les últimes setmanes en la ciutat de València. Les dades són realment preocupants, ja que les denúncies per este tipus d’actes han incrementat de 7 sancions imposades per la policia local a 137. 

 

Tal com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el regidor de Policia, Aaron Cano, ha informat que des de juny a novembre s’han imposat 15.194 multes per no portar mascareta i, a demés, s’aprecia que s’han reduït a 1.711 en novembre a causa del fet que no hi ha botelló en la ciutat i al fet que la gent respecta més les restriccions, ha indicat el regidor de policia.

 

No obstant això, Cano ha alertat de la gravetat d’incomplir les mesures en l’àmbit privat, ja que més del 80% dels brots per coronavirus s’originen en reunions familiars i socials. En la capital del Túria, s’han registrat hui 246 casos per cada 100.000 habitants enfront dels 25 casos que hi havia en el mes de juliol.

 

D’altra banda, les autoritats han hagut d’imposar 711 sancions per incomplir el toc de queda, des que es va activar el passat 25 d’octubre a les 00.00 hores. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.