Les festes il·legals i els brots per coronavirus es multipliquen en València

 

Les festes privades il·legals amb presència de més de sis persones s’han disparat en les últimes setmanes en la ciutat de València. Les dades són realment preocupants, ja que les denúncies per este tipus d’actes han incrementat de 7 sancions imposades per la policia local a 137. 

 

Tal com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el regidor de Policia, Aaron Cano, ha informat que des de juny a novembre s’han imposat 15.194 multes per no portar mascareta i, a demés, s’aprecia que s’han reduït a 1.711 en novembre a causa del fet que no hi ha botelló en la ciutat i al fet que la gent respecta més les restriccions, ha indicat el regidor de policia.

 

No obstant això, Cano ha alertat de la gravetat d’incomplir les mesures en l’àmbit privat, ja que més del 80% dels brots per coronavirus s’originen en reunions familiars i socials. En la capital del Túria, s’han registrat hui 246 casos per cada 100.000 habitants enfront dels 25 casos que hi havia en el mes de juliol.

 

D’altra banda, les autoritats han hagut d’imposar 711 sancions per incomplir el toc de queda, des que es va activar el passat 25 d’octubre a les 00.00 hores. 

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.