Les festes il·legals i els brots per coronavirus es multipliquen en València

 

Les festes privades il·legals amb presència de més de sis persones s’han disparat en les últimes setmanes en la ciutat de València. Les dades són realment preocupants, ja que les denúncies per este tipus d’actes han incrementat de 7 sancions imposades per la policia local a 137. 

 

Tal com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el regidor de Policia, Aaron Cano, ha informat que des de juny a novembre s’han imposat 15.194 multes per no portar mascareta i, a demés, s’aprecia que s’han reduït a 1.711 en novembre a causa del fet que no hi ha botelló en la ciutat i al fet que la gent respecta més les restriccions, ha indicat el regidor de policia.

 

No obstant això, Cano ha alertat de la gravetat d’incomplir les mesures en l’àmbit privat, ja que més del 80% dels brots per coronavirus s’originen en reunions familiars i socials. En la capital del Túria, s’han registrat hui 246 casos per cada 100.000 habitants enfront dels 25 casos que hi havia en el mes de juliol.

 

D’altra banda, les autoritats han hagut d’imposar 711 sancions per incomplir el toc de queda, des que es va activar el passat 25 d’octubre a les 00.00 hores. 

Últimes notícies

El Consell reforça a Torrevieja la continuïtat del Certamen Internacional d’Havaneres

Juanfran Pérez Llorca ha garantit a Torrevieja el suport del Consell al Certamen Internacional d’Havaneres i Polifonia i al futur museu i auditori de les habaneres.

El BCE busca una nova identitat visual per als bitllets d’euro

Més de 1.200 dissenyadors han participat en el procés que culminarà amb l’elecció d’una de les deu propostes finalistes

El Fertiberia tanca la plantilla amb el fitxatge de Jorge Romanillos

El Fertiberia Balonmano Puerto Sagunto ha completat la plantilla per al seu retorn a la Lliga ASOBAL amb el pivote Jorge Romanillos, que firma per una temporada.

L’esquerra d’Alacant exigix reprovar Barcala pel cas de les vivendes de Les Naus

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem demanaran en el pròxim ple la reprovació i dimissió de l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, per no comparéixer en la comissió del cas Les Naus.

El calor extrema ja deixa 253 morts este estiu a la Comunitat Valenciana

Les altes temperatures han causat 253 defuncions a la Comunitat Valenciana des del 21 de juny fins al 23 de juliol, segons el sistema MoMo, amb especial impacte a Alacant.

Arranca un cap de setmana de calor intensa i tempestes a la Comunitat Valenciana

L’oratge del cap de setmana arribarà marcat per la calor sufocant a l’interior de València i Alacant este divendres, tempestes fortes al sud de València i un gir tèrmic amb descens de temperatures diumenge.

Avís groc per tronades i fins a 39 graus a les comarques d’Alacant i València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per tronades al sud de la província de València i per temperatures de fins a 39 graus a l’interior d’Alacant i de València.

Una altra nit sufocant a la Comunitat amb fins a 36 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 35-36 graus en municipis com Agullent, Parcent o Tàrbena i una forta sensació de basca a la costa.