Un presentador de Mediaset anuncia que abandona el seu programa

 

El concurso del año‘ es prepara per a iniciar una nova etapa en Cuatro a partir de setembre. El seu presentador, Dani Martínez ha anunciat aquest divendres a través de les seues xarxes socials que no continuarà formant part del programa diari que va arrancar les seues emissions l’any 2018. En un comunicat, l’humorista i jurat de ‘Got Talent‘ ha explicat els motius que li han portat a prendre aquesta dràstica decisió i li desitja sort a la persona que li substituirà.

 

En la publicació compartida en Twitter, Dani ha explicat que va ser el passat mes de maig quan li va comunicar a Paolo Vasile, conseller delegat de Mediaset que no seguiria presentat el programa. “Ha sigut una decisió personal i exclusivament meua. El meu desig i il·lusió d’afrontar nous projectes i idees ho feien incompatible amb la presentació del concurs”, manifesta. 

 

D’altra banda, l’expresentador de ‘Tonterías las justas’ ha agraït que Telecinco haja entés la seua decisió: “Des del minut un en el qual li ho vaig comunicar a la cadena, el seu suport i enteniment ha sigut total”. “Gràcies a Mediaset, Bulldog i a tota la redacció tècnica del programa”, afegeix Dani, que destaca el “equipazo” que conforma ‘El concurso del año‘.

 

Així mateix, el lleonés tampoc s’oblida de l’audiència que segueix cada dia el format. “Gràcies a tots els espectadors, ha sigut un plaer per a aquest lleonés entretindre-us i divertir-vos”. “Sort al presentador/al fet que agafe el testimoni, gaudirà molt”, finalitza el còmic, que continuarà formant part del jurat de ‘Got talent’ en la seua pròxima edició.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.

Pedro Martínez fixa com a objectiu del València Basket assegurar el play off d’Eurolliga

Pedro Martínez considera que el València Basket té el play in encarrilat en l'Eurolliga i centra ara l'objectiu a assegurar l'accés directe al play off, sense perdre de vista el dol clau davant el Milà.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana baixa al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i situa el total d'aturats en 288.162. La caiguda anual aconseguix les 19.440 persones, amb descensos en les tres províncies i suport de l'estirada de l'ocupació per Setmana Santa.

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.