Un presentador de Mediaset anuncia que abandona el seu programa

 

El concurso del año‘ es prepara per a iniciar una nova etapa en Cuatro a partir de setembre. El seu presentador, Dani Martínez ha anunciat aquest divendres a través de les seues xarxes socials que no continuarà formant part del programa diari que va arrancar les seues emissions l’any 2018. En un comunicat, l’humorista i jurat de ‘Got Talent‘ ha explicat els motius que li han portat a prendre aquesta dràstica decisió i li desitja sort a la persona que li substituirà.

 

En la publicació compartida en Twitter, Dani ha explicat que va ser el passat mes de maig quan li va comunicar a Paolo Vasile, conseller delegat de Mediaset que no seguiria presentat el programa. “Ha sigut una decisió personal i exclusivament meua. El meu desig i il·lusió d’afrontar nous projectes i idees ho feien incompatible amb la presentació del concurs”, manifesta. 

 

D’altra banda, l’expresentador de ‘Tonterías las justas’ ha agraït que Telecinco haja entés la seua decisió: “Des del minut un en el qual li ho vaig comunicar a la cadena, el seu suport i enteniment ha sigut total”. “Gràcies a Mediaset, Bulldog i a tota la redacció tècnica del programa”, afegeix Dani, que destaca el “equipazo” que conforma ‘El concurso del año‘.

 

Així mateix, el lleonés tampoc s’oblida de l’audiència que segueix cada dia el format. “Gràcies a tots els espectadors, ha sigut un plaer per a aquest lleonés entretindre-us i divertir-vos”. “Sort al presentador/al fet que agafe el testimoni, gaudirà molt”, finalitza el còmic, que continuarà formant part del jurat de ‘Got talent’ en la seua pròxima edició.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.