Un presentador de Mediaset anuncia que abandona el seu programa

 

El concurso del año‘ es prepara per a iniciar una nova etapa en Cuatro a partir de setembre. El seu presentador, Dani Martínez ha anunciat aquest divendres a través de les seues xarxes socials que no continuarà formant part del programa diari que va arrancar les seues emissions l’any 2018. En un comunicat, l’humorista i jurat de ‘Got Talent‘ ha explicat els motius que li han portat a prendre aquesta dràstica decisió i li desitja sort a la persona que li substituirà.

 

En la publicació compartida en Twitter, Dani ha explicat que va ser el passat mes de maig quan li va comunicar a Paolo Vasile, conseller delegat de Mediaset que no seguiria presentat el programa. «Ha sigut una decisió personal i exclusivament meua. El meu desig i il·lusió d’afrontar nous projectes i idees ho feien incompatible amb la presentació del concurs», manifesta. 

 

D’altra banda, l’expresentador de ‘Tonterías las justas’ ha agraït que Telecinco haja entés la seua decisió: «Des del minut un en el qual li ho vaig comunicar a la cadena, el seu suport i enteniment ha sigut total». «Gràcies a Mediaset, Bulldog i a tota la redacció tècnica del programa», afegeix Dani, que destaca el «equipazo» que conforma ‘El concurso del año‘.

 

Així mateix, el lleonés tampoc s’oblida de l’audiència que segueix cada dia el format. «Gràcies a tots els espectadors, ha sigut un plaer per a aquest lleonés entretindre-us i divertir-vos». «Sort al presentador/al fet que agafe el testimoni, gaudirà molt», finalitza el còmic, que continuarà formant part del jurat de ‘Got talent’ en la seua pròxima edició.

Últimes notícies

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.
FILMOTECA D'ESTIU