Un presentador de Mediaset anuncia que abandona el seu programa

 

El concurso del año‘ es prepara per a iniciar una nova etapa en Cuatro a partir de setembre. El seu presentador, Dani Martínez ha anunciat aquest divendres a través de les seues xarxes socials que no continuarà formant part del programa diari que va arrancar les seues emissions l’any 2018. En un comunicat, l’humorista i jurat de ‘Got Talent‘ ha explicat els motius que li han portat a prendre aquesta dràstica decisió i li desitja sort a la persona que li substituirà.

 

En la publicació compartida en Twitter, Dani ha explicat que va ser el passat mes de maig quan li va comunicar a Paolo Vasile, conseller delegat de Mediaset que no seguiria presentat el programa. “Ha sigut una decisió personal i exclusivament meua. El meu desig i il·lusió d’afrontar nous projectes i idees ho feien incompatible amb la presentació del concurs”, manifesta. 

 

D’altra banda, l’expresentador de ‘Tonterías las justas’ ha agraït que Telecinco haja entés la seua decisió: “Des del minut un en el qual li ho vaig comunicar a la cadena, el seu suport i enteniment ha sigut total”. “Gràcies a Mediaset, Bulldog i a tota la redacció tècnica del programa”, afegeix Dani, que destaca el “equipazo” que conforma ‘El concurso del año‘.

 

Així mateix, el lleonés tampoc s’oblida de l’audiència que segueix cada dia el format. “Gràcies a tots els espectadors, ha sigut un plaer per a aquest lleonés entretindre-us i divertir-vos”. “Sort al presentador/al fet que agafe el testimoni, gaudirà molt”, finalitza el còmic, que continuarà formant part del jurat de ‘Got talent’ en la seua pròxima edició.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.