Un presentador de Mediaset anuncia que abandona el seu programa

 

El concurso del año‘ es prepara per a iniciar una nova etapa en Cuatro a partir de setembre. El seu presentador, Dani Martínez ha anunciat aquest divendres a través de les seues xarxes socials que no continuarà formant part del programa diari que va arrancar les seues emissions l’any 2018. En un comunicat, l’humorista i jurat de ‘Got Talent‘ ha explicat els motius que li han portat a prendre aquesta dràstica decisió i li desitja sort a la persona que li substituirà.

 

En la publicació compartida en Twitter, Dani ha explicat que va ser el passat mes de maig quan li va comunicar a Paolo Vasile, conseller delegat de Mediaset que no seguiria presentat el programa. «Ha sigut una decisió personal i exclusivament meua. El meu desig i il·lusió d’afrontar nous projectes i idees ho feien incompatible amb la presentació del concurs», manifesta. 

 

D’altra banda, l’expresentador de ‘Tonterías las justas’ ha agraït que Telecinco haja entés la seua decisió: «Des del minut un en el qual li ho vaig comunicar a la cadena, el seu suport i enteniment ha sigut total». «Gràcies a Mediaset, Bulldog i a tota la redacció tècnica del programa», afegeix Dani, que destaca el «equipazo» que conforma ‘El concurso del año‘.

 

Així mateix, el lleonés tampoc s’oblida de l’audiència que segueix cada dia el format. «Gràcies a tots els espectadors, ha sigut un plaer per a aquest lleonés entretindre-us i divertir-vos». «Sort al presentador/al fet que agafe el testimoni, gaudirà molt», finalitza el còmic, que continuarà formant part del jurat de ‘Got talent’ en la seua pròxima edició.

Últimes notícies

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta dels òrgans consultius de l’Estat, i el 60 % són reclamacions per responsabilitat patrimonial, sobretot en l’àmbit sanitari i municipal.