12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Pillen dins d’un local a 29 persones incomplint el toc de queda en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 31 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma, en la seua major part, relatives al toc de queda i ús de mascaretes obligatòries.

 

A demés, els agents han sancionat a set establiments en el dispositiu de vigilància i control assegurant així el compliment de les normes decretades pel Govern per a frenar la pandèmia en la ciutat, i s’ha dissolt dos festes clandestines en cases i atès sis queixes de sorolls.

 

Les autoritats van organitzar esta nit de dissabte un control estàtic de trànsit, en l’avinguda de Dénia en tots dos sentits, a on la Policia va comprovar la documentació de conductors i vehicles, i es van denunciar a 9 per incomplir el toc de queda, i no poder justificar els seus desplaçaments, i 2 conductors han donat positiu en les proves d’alcoholèmia.

 

Desallotgen un local amb 29 persones dins

La Policia Local en els dispositius de vigilància dels compliments de tancaments, aforaments, distàncies de seguretat i excés d’ocupació de les terrasses en els locals d’oci, ha posat set denúncies, per diferents infraccions com excedir l’aforament, no complir la distància de seguretat.

 

Així mateix, es va organitzar un operatiu policial per a garantir el tancament de l’hostaleria en tota la ciutat. En este sentit, la Policia d’Alacant va haver d’intervindre en un local del carrer Castanys, que va ser desallotjat per tindre en el seu interior a 29 persones.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.