Desapareixen 4.400 dosis més: un total de 28.000 vacunes de Moderna ‘extraviades’ per Sanitat

 

El número de dosis de les vacunes de Moderna, la més cara de totes, seguix sense quadrar en l’informe del Ministeri de Sanitat, que va va avisar d’un carregament de 200.000 dosis en el quart enviament. Però a Espanya arribat 195.600 segons està recollit en l’informe.

Segons informa ‘Vozpópuli’, es traca de 4.400 dosis de diferència. I estes han de sumar-se a les 23.600 dosis de la mateixa vacuna que també s’han «perdut» entre els tres primers enviaments de la farmacèutica.

 

D’esta manera, els informes haurien d’haver reflectit la setmana passada un total de 215.600 dosi, mentres que només mostraven 192.000. Parlem de 28.000 vacunes de Moderna que no se sap a on estan. 

 

Com a conseqüència, les Forces Armades han hagut de vacunar-se amb vacunes de Pfizer i AstraZeneca, però no de Moderna. Esta informació va ser donada fa una setmana per la ministra de Sanitat, Carolina Darias, que no ha tornat a oferir dades en este sentit.

 

A demés, ja han passat algunes setmanes des de què es va prometre incloure en l’informe les vacunes enviades al Centre Militar de Farmàcia, el receptor de l’Exèrcit. Però açò encara no s’ha produït. 

Últimes notícies

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.

Oratge estable este cap de setmana amb màximes a la baixa a la costa de València

L’últim dissabte d’agost deixarà cels rasos en la Comunitat Valenciana, mínimes en descens i màximes a la baixa al litoral de València però més altes en l’interior. Diumenge es mantindrà l’estabilitat, amb temperatures lleugerament més altes i vents fluixos de component sud.

Setembre obri el curs polític valencià amb debat clau i primàries en marxa

El mes de setembre obri un curs polític intens en la Comunitat Valenciana, marcat pel debat de Política general en Les Corts i per les primàries i moviments de candidats davant les eleccions municipals i autonòmiques de 2027.

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.