Desapareixen 4.400 dosis més: un total de 28.000 vacunes de Moderna ‘extraviades’ per Sanitat

 

El número de dosis de les vacunes de Moderna, la més cara de totes, seguix sense quadrar en l’informe del Ministeri de Sanitat, que va va avisar d’un carregament de 200.000 dosis en el quart enviament. Però a Espanya arribat 195.600 segons està recollit en l’informe.

Segons informa ‘Vozpópuli’, es traca de 4.400 dosis de diferència. I estes han de sumar-se a les 23.600 dosis de la mateixa vacuna que també s’han “perdut” entre els tres primers enviaments de la farmacèutica.

 

D’esta manera, els informes haurien d’haver reflectit la setmana passada un total de 215.600 dosi, mentres que només mostraven 192.000. Parlem de 28.000 vacunes de Moderna que no se sap a on estan. 

 

Com a conseqüència, les Forces Armades han hagut de vacunar-se amb vacunes de Pfizer i AstraZeneca, però no de Moderna. Esta informació va ser donada fa una setmana per la ministra de Sanitat, Carolina Darias, que no ha tornat a oferir dades en este sentit.

 

A demés, ja han passat algunes setmanes des de què es va prometre incloure en l’informe les vacunes enviades al Centre Militar de Farmàcia, el receptor de l’Exèrcit. Però açò encara no s’ha produït. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.