Desapareixen 4.400 dosis més: un total de 28.000 vacunes de Moderna ‘extraviades’ per Sanitat

 

El número de dosis de les vacunes de Moderna, la més cara de totes, seguix sense quadrar en l’informe del Ministeri de Sanitat, que va va avisar d’un carregament de 200.000 dosis en el quart enviament. Però a Espanya arribat 195.600 segons està recollit en l’informe.

Segons informa ‘Vozpópuli’, es traca de 4.400 dosis de diferència. I estes han de sumar-se a les 23.600 dosis de la mateixa vacuna que també s’han «perdut» entre els tres primers enviaments de la farmacèutica.

 

D’esta manera, els informes haurien d’haver reflectit la setmana passada un total de 215.600 dosi, mentres que només mostraven 192.000. Parlem de 28.000 vacunes de Moderna que no se sap a on estan. 

 

Com a conseqüència, les Forces Armades han hagut de vacunar-se amb vacunes de Pfizer i AstraZeneca, però no de Moderna. Esta informació va ser donada fa una setmana per la ministra de Sanitat, Carolina Darias, que no ha tornat a oferir dades en este sentit.

 

A demés, ja han passat algunes setmanes des de què es va prometre incloure en l’informe les vacunes enviades al Centre Militar de Farmàcia, el receptor de l’Exèrcit. Però açò encara no s’ha produït. 

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.