Desapareixen 4.400 dosis més: un total de 28.000 vacunes de Moderna ‘extraviades’ per Sanitat

 

El número de dosis de les vacunes de Moderna, la més cara de totes, seguix sense quadrar en l’informe del Ministeri de Sanitat, que va va avisar d’un carregament de 200.000 dosis en el quart enviament. Però a Espanya arribat 195.600 segons està recollit en l’informe.

Segons informa ‘Vozpópuli’, es traca de 4.400 dosis de diferència. I estes han de sumar-se a les 23.600 dosis de la mateixa vacuna que també s’han «perdut» entre els tres primers enviaments de la farmacèutica.

 

D’esta manera, els informes haurien d’haver reflectit la setmana passada un total de 215.600 dosi, mentres que només mostraven 192.000. Parlem de 28.000 vacunes de Moderna que no se sap a on estan. 

 

Com a conseqüència, les Forces Armades han hagut de vacunar-se amb vacunes de Pfizer i AstraZeneca, però no de Moderna. Esta informació va ser donada fa una setmana per la ministra de Sanitat, Carolina Darias, que no ha tornat a oferir dades en este sentit.

 

A demés, ja han passat algunes setmanes des de què es va prometre incloure en l’informe les vacunes enviades al Centre Militar de Farmàcia, el receptor de l’Exèrcit. Però açò encara no s’ha produït. 

Últimes notícies

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.