Desapareixen 4.400 dosis més: un total de 28.000 vacunes de Moderna ‘extraviades’ per Sanitat

 

El número de dosis de les vacunes de Moderna, la més cara de totes, seguix sense quadrar en l’informe del Ministeri de Sanitat, que va va avisar d’un carregament de 200.000 dosis en el quart enviament. Però a Espanya arribat 195.600 segons està recollit en l’informe.

Segons informa ‘Vozpópuli’, es traca de 4.400 dosis de diferència. I estes han de sumar-se a les 23.600 dosis de la mateixa vacuna que també s’han «perdut» entre els tres primers enviaments de la farmacèutica.

 

D’esta manera, els informes haurien d’haver reflectit la setmana passada un total de 215.600 dosi, mentres que només mostraven 192.000. Parlem de 28.000 vacunes de Moderna que no se sap a on estan. 

 

Com a conseqüència, les Forces Armades han hagut de vacunar-se amb vacunes de Pfizer i AstraZeneca, però no de Moderna. Esta informació va ser donada fa una setmana per la ministra de Sanitat, Carolina Darias, que no ha tornat a oferir dades en este sentit.

 

A demés, ja han passat algunes setmanes des de què es va prometre incloure en l’informe les vacunes enviades al Centre Militar de Farmàcia, el receptor de l’Exèrcit. Però açò encara no s’ha produït. 

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.