El desinfectant que s’usa contra el coronavirus i que podria ser perillós

 

Segons una investigació feta per la Universitat de Saskatchewan (Canadà), la neteja d’objectes amb desinfectants a base de peròxid d’hidrogen contamina l’aire i comporta un risc per a la salut.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els investigadors es van adonar de que al fer ús d’un drap amb esta substància s’eleva el peròxid d’hidrogen a més de 600 parts per bilió superant el màxim autoritzat durant huit hores. Una exposició prolongada podria comportar problemes de salut com irritació respiratòria, afeccions cutànies i altres de caràcter ocular.

 

La situació provocada per la COVID-19 ha conscienciat a la població a fer desinfeccions de forma habitual, fet que ha incrementat la demanda de productes de neteja com el lleixiu, article que té una composició de peridròxid d’hidrogen.

 

Existix un risc real i demostrat front a una exposició continuada a este component, sent la població més afectada els professionals de neteja, que dedica la seua jornada laboral al complet a fer activitats d’higenització de superfícies com el terra o el mobiliari en general.

 

Últimes notícies

València Basket es juga el factor pista i Gran Canària la salvació en el Roig Arena

València Basket rep a Dreamland Gran Canària en un dol decisiu: els locals apuren les seues opcions de ser segons i els canaris es juguen la permanència en la acb.

Les famílies demanen a Educació negociar per a frenar la vaga indefinida del professorat

Representants de les famílies valencianes traslladen a la Conselleria la seua preocupacion per la vaga indefinida del professorat i reclamen acords que prioritzen a l'alumnat i milloren les infraestructures educatives.

Desallotgen del ple d’Alacant a tres persones que protestaven per la vaga de professors

Tres persones han sigut desallotjades del ple de l'Ajuntament d'Alacant després de protestar a favor de la vaga del professorat de l'ensenyança pública no universitària durant un debat sobre infraestructures educatives.

L’ONU posa en marxa un laboratori per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial

El nou Laboratori de Governança de la IA per a la Humanitat de l'ONU, amb seu a Quart de Poblet, naix per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial i contribuir a fixar regles i marcs reguladors a nivell internacional.

Pedro Martínez crida a la unitat del València Basket després de la garrotada europea

Pedro Martínez demana a l'afició del València Basket no caure en el descoratjament després de la derrota en la Final Four de l'Eurolliga i encadenar tres ensopegades en l'ACB, i reclama afrontar junts el tram final de la temporada.

Barcala evita aclarir si acudirà a la comissió que investiga les vivendes públiques a Alacant

Luis Barcala esquiva en el ple d'Alacant les preguntes de l'oposició sobre la seua assistència a la comissió que investiga les adjudicacions de vivendes públiques i sobre la seua reunió amb Francisco Ordiñana.

El Llevant oficialitza l’eixida de Morals, llegenda del club granota

El Llevant confirma la marxa de José Luis Morales, màxim golejador i jugador amb més partits del club en el futbol professional, i prepara un comiat especial al costat del capità.

Pedro Martínez destaca la professionalitat de Montero malgrat els rumors sobre Olympiacos

Pedro Martínez ressalta la implicació i mentalitat guanyadora de Jean Montero i evita entrar en especulacions sobre la seua possible eixida al Olympiacos, centrant el discurs en el present del València Basket.